Pidätkö itseäsi hoikkana ja terveenä? Jos pidät, kerrohan pituutesi ja painosi
Ja yhtään kommenttia luokkaa mitä se sinulle kuuluu ei tarvitse laittaa, koska ei tietenkään ole pakko vastata, mutta saa vastata!
Kommentit (69)
Tännehän todellakin voi laittaa mitä lukuja haluaa.
Tai olla laittamatta.
160 ja 54. Olen fyysisesti terve, hyvässä kunnossa ja pidän itseäni hoikkana. N43v
175 cm, 60 kg. Pitäisikö sukupuoli kertoa?
170 cm, 45 kg, omasta mielestä terve, vaikka päässä taitaa olla jotain vikaa.
70kg / 160cm
Mutta en pidäkään itseäni hoikkana vaan lihaksikkaana. Penkistä nousee 100kg ja olen 30v. perusterve nainen. Ei mitään sairauksia/lääkityksiä.
Kuinka moni pystyy samaan, saa yrittää :D
172cm ja 91kg paino. Ei muuten ole läskiä.
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Mutta en pidäkään itseäni hoikkana vaan lihaksikkaana. Penkistä nousee 100kg ja olen 30v. perusterve nainen. Ei mitään sairauksia/lääkityksiä.
Seuraavaksi kannattaa kehittää lukutaitoa.
En pidä itseäni hoikkana, mutta normaalipainoisena. 167/65. Olisin hoikka, jos painaisin alle 60 kiloa. N.
Oon hoikempi kuin koskaan aiemmin, painan 80kg /168cm
Ennen olin kunnon lihapulla ja painoin 65kg... se on se lihas tullu läskin tilalle
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Itsensäkehuja ilmaantui paikalle :D
Pidän itseäni hoikkana ja olen perusterve. Kuntoilen päivittäin. 172cm ja 62kg. Jaksan tehdä salilla semi-isoilla painoilla, juosta puolimaratonin ja selviän arjesta ilman liikoja ponnisteluja, eli mielenterveyskin perus ok.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni hoikkana ja olen perusterve. Kuntoilen päivittäin. 172cm ja 62kg. Jaksan tehdä salilla semi-isoilla painoilla, juosta puolimaratonin ja selviän arjesta ilman liikoja ponnisteluja, eli mielenterveyskin perus ok.
ja ikä 40v. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Seuraavaksi kannattaa kehittää lukutaitoa.
Ai, en tiennytkään ettei tänne saisi kommentoida omia mietteitään.
Keksustelupalsta siis vain hoikille... haha, jatkakaa!
175 cm, 58 kg.