Jo kuollut koirani tuli uneen juuri syntymäpäivänään! Onko tämä tavallista, että saa koiran uniinsa niiden syntymäpäivänä?
Kommentit (9)
Varmaan olet ajatellut asiaa enemmän kun tiedät että merkkipäivä olisi ollut kyseessä :) Tai sitten lähetti tassuterveiset taivaasta tai jostakin missä ikinä tepasteleekin.
Unitilassa liikut eri ulottuvuuksien välillä ja henkimaailman on helpompi lähettää meille viestejä unien kautta. Edesmennyt hauveli tuli sanoon sulle synttäriterkut tuonpuoleisesta <3
Vierailija kirjoitti:
Unitilassa liikut eri ulottuvuuksien välillä ja henkimaailman on helpompi lähettää meille viestejä unien kautta. Edesmennyt hauveli tuli sanoon sulle synttäriterkut tuonpuoleisesta <3
Vai tarkoittaako henkimaailma vain jotain muuta vireystilaa kuin valvetila? :D Unimaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoittaako henkimaailma vain jotain muuta vireystilaa kuin valvetila? :D Unimaailma.
Itse uskon, että kun olet unessa tässä meidän maailmassa, olet hereillä jossain toisessa ulottuvuudessa ja unissa käyt vierailemassa eri ulottuvuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että kun olet unessa tässä meidän maailmassa, olet hereillä jossain toisessa ulottuvuudessa ja unissa käyt vierailemassa eri ulottuvuuksissa.
Ok. Saat uskoa.
En tiedä onko yleistä, mä olen meidän 2 koiran unessa nähnyt, tuli mukava olo herätessä.
Unessa voivat esiintyä jo kuolleet vanhemmat. Unessa voi myös muistaa että he ovat kuolleet kauan sitten.
Joskus 40 vuotta sitten kuollut marsu tulee edelleen uniin, ei joka yö mutta toisinaan.
Voit saada tuosta lohdutusta, vaikka ehkä se ei ole todellista.