Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kuollut koirani tuli uneen juuri syntymäpäivänään! Onko tämä tavallista, että saa koiran uniinsa niiden syntymäpäivänä?

Vierailija
07.12.2024 |

Tuli hyvä olo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada tuosta lohdutusta, vaikka ehkä se ei ole todellista.

Vierailija
2/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olet ajatellut asiaa enemmän kun tiedät että merkkipäivä olisi ollut kyseessä :) Tai sitten lähetti tassuterveiset taivaasta tai jostakin missä ikinä tepasteleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unitilassa liikut eri ulottuvuuksien välillä ja henkimaailman on helpompi lähettää meille viestejä unien kautta. Edesmennyt hauveli tuli sanoon sulle synttäriterkut tuonpuoleisesta <3

Vierailija
4/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unitilassa liikut eri ulottuvuuksien välillä ja henkimaailman on helpompi lähettää meille viestejä unien kautta. Edesmennyt hauveli tuli sanoon sulle synttäriterkut tuonpuoleisesta <3

Vai tarkoittaako henkimaailma vain jotain muuta vireystilaa kuin valvetila? :D Unimaailma.

Vierailija
5/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tarkoittaako henkimaailma vain jotain muuta vireystilaa kuin valvetila? :D Unimaailma.

Itse uskon, että kun olet unessa tässä meidän maailmassa, olet hereillä jossain toisessa ulottuvuudessa ja unissa käyt vierailemassa eri ulottuvuuksissa.

Vierailija
6/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että kun olet unessa tässä meidän maailmassa, olet hereillä jossain toisessa ulottuvuudessa ja unissa käyt vierailemassa eri ulottuvuuksissa.

Ok. Saat uskoa.

Vierailija
7/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä, mä olen meidän 2 koiran unessa nähnyt, tuli mukava olo herätessä.

Vierailija
8/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa voivat esiintyä jo kuolleet vanhemmat. Unessa voi myös muistaa että he ovat kuolleet kauan sitten. 

Vierailija
9/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 40 vuotta sitten kuollut marsu tulee edelleen uniin, ei joka yö mutta toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi