Jokos te mummot olette joulukortit kirjoittaneet ja villasukat paketoineet?
Nyt sitten vaan kannattaa tarkastaa että on hätävaraa ehdottomasti riittävästi kotona.
Kommentit (75)
Mäkin luulin parikymppisenä olevani ikinuori. Kyllä ap:n hymy vielä hyytyy ja nastakengät löytyy eteisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nastakengät toki, niin ei tarvitse katsella jalkoihinsa. Niissä ei tarvitse villasukkia. Heijastinvaljaat unohdin keikkatyöpaikalle, olkoot. Unohdit vihreät kuulat, pohdin täällä heittäisinkö niitä vai finlandioita seuraavaan prisma-tilaukseen. Nouto maanantaina.
Hyvä ettet liiku liikaa koska lonkat kolottaa ja nilkat on muutenkin turvonneet ihan kauheasti.
Joo, en mä vapaalla liiku, vuorossa tulee heittämällä päivän askeleet täyteen. Nilkat eivät turpoile. Skechersien ultrapehmeät jalassa ja glukosamiinit pitävät lonkat kunnossa.
Hyvä että syöt kaikki lääkkeet niin kuin lääkäri määrää vaikka se vanhukset usein kyllä unohtelette.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin luulin parikymppisenä olevani ikinuori. Kyllä ap:n hymy vielä hyytyy ja nastakengät löytyy eteisestä.
Eiköhän tämä ap oo oikeasti joku vanhemman puoleinen porvoolainen 😄
Vierailija kirjoitti:
Ja muistakaa aina maski ja heijastinvaljaat sekä nastakengät kun lähdette ulos! ja varokaa ettei jalat vaan kastu!!!!!!!
Älä sinä poika minulle heijastinvaljaista pajata! Se on kuule *tumps* kun meikämummo on sinun pimmerisi tuulilasissa juuri kun kaahaat perää nakottaen. Sinä siitä syytteen saat ja minä pääsen tästä kiittämättömien kerjäläisten valtakunnasta pois. Notta Feliz Navidad vaan! Muista huuhella kulkuset välillä!
Ihmisille ei näytä tulevan siihen pienisieluiseen mieleen, että niitä joulukortteja kirjoittaa ja lähettää kaiken ikäiset ihmiset juurikin niille mummoille. En itse ole mummo tai vaari mutta lähetän joulukortteja jo ikääntyneille sukulaisille, joille kortin saaminen on suuri ilo. Sitä sitten katsellaan pitkälle kevääseen. Itsellekin tulee hyvä mieli.
Ilahdutetaan vanhuksia tällä, ei vaadi paljoa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös lähteä ajoissa pankin ovelle jonottamaan kun sitä käteistä on oltava kotona tarpeeksi!!
Käteistä ei saa enää pankeista vaan pankkiautomaateista. Oletko kuullut sellaisista?
Älä valista iigoreita Suomen tavoista. Noista virheistään ne aina tunnistaa.
Onko se z.ele taas kateellisena täällä ulisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nastakengät toki, niin ei tarvitse katsella jalkoihinsa. Niissä ei tarvitse villasukkia. Heijastinvaljaat unohdin keikkatyöpaikalle, olkoot. Unohdit vihreät kuulat, pohdin täällä heittäisinkö niitä vai finlandioita seuraavaan prisma-tilaukseen. Nouto maanantaina.
Hyvä ettet liiku liikaa koska lonkat kolottaa ja nilkat on muutenkin turvonneet ihan kauheasti.
Joo, en mä vapaalla liiku, vuorossa tulee heittämällä päivän askeleet täyteen. Nilkat eivät turpoile. Skechersien ultrapehmeät jalassa ja glukosamiinit pitävät lonkat kunnossa.
Hyvä että syöt kaikki lääkkeet niin kuin lääkäri määrää vaikka se vanhukset usein kyllä unohtelette.
Se on lisäravinne, ei lääke. Lääkkeet ovat mulla dosetissa, en nimittäin muistanut nuorenakaan kun niitä oli useampia.
Mulla on myös lämpöpeitto, sekö ei sua vituta? Esiliinakin löytyy, ja perinteinen herätyskello, tosin siitä on aina patterit loppu kun kumpikaan ei sitä käytä.
Mulla on icebugit, ipad, iphone, urheilukello ja Joutsen untuvatakki. Mites ap sulla?
Mummo
En ole mummo vaikka iältäni voisin olla, surullista kyllä. Mutta suvun nuoriso on taas tilannut minulta villasukkia, teenkin kun töiltäni ehdin. Joulukortteja en ole kirjoitellut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös lähteä ajoissa pankin ovelle jonottamaan kun sitä käteistä on oltava kotona tarpeeksi!!
Käteistä ei saa enää pankeista vaan pankkiautomaateista. Oletko kuullut sellaisista?
Älä valista iigoreita Suomen tavoista. Noista virheistään ne aina tunnistaa.
Onko se z.ele taas kateellisena täällä ulisemassa.
Ainoa kateellinen ulisija palstalla on Iigor, reikä märässä sukassaan.
Ai että Iigorit pillastui kun suomalaiset keräsi Ukrainan sotilaille sukkia! Good times.
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: ja yrittäkää todellakin välttää kaikenlaisten luottokorttien ja pankkivipstaakien käyttöä sillä käteinen on ainoa mitä ihminen tarvitsee.
Ai, mä käytän korttia.
Käytän liukkaalla nastoja ja pimeällä heijastinvaljaita kuten jokainen järkevä ihminen. Noiden käyttämisellä ehkäisen tapaturmia ja liikenneonnettomuuksia ja siten vähennän terveydenhuollon kuormitusta.
Villasukat on tehty ja paketoitu. Meidän suvussa ne ovat kulutustavaraa. Mutta niiden lisäksi annan kyllä muitakin lahjoja.
Olen kuusikymppinen nainen, mummu kahdelle muruselle. En häpeä itseäni tai ikääni. Olen ylpeä siitä, että olen kasvattanut lapseni, huolehdin puolisostani ja saan jakaa huolenpitoa jälkikasvulleni sekä siitä että käyn töissä ja maksan veroja tälle yhteiskunnalle.
Mitähän hyvää ap:n kaltaiset mummujen halveksijat ovat tehneet muiden hyväksi? Toivottavasti ap ei ratkea itkuun, kun joulun ainoasta paketistä paljastuu villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Käytän liukkaalla nastoja ja pimeällä heijastinvaljaita kuten jokainen järkevä ihminen. Noiden käyttämisellä ehkäisen tapaturmia ja liikenneonnettomuuksia ja siten vähennän terveydenhuollon kuormitusta.
Villasukat on tehty ja paketoitu. Meidän suvussa ne ovat kulutustavaraa. Mutta niiden lisäksi annan kyllä muitakin lahjoja.
Olen kuusikymppinen nainen, mummu kahdelle muruselle. En häpeä itseäni tai ikääni. Olen ylpeä siitä, että olen kasvattanut lapseni, huolehdin puolisostani ja saan jakaa huolenpitoa jälkikasvulleni sekä siitä että käyn töissä ja maksan veroja tälle yhteiskunnalle.
Mitähän hyvää ap:n kaltaiset mummujen halveksijat ovat tehneet muiden hyväksi? Toivottavasti ap ei ratkea itkuun, kun joulun ainoasta paketistä paljastuu villasukat.
Villasukkaspämmäys tulee 100% venäjältä. Joka joulu haukkuvat villasukat lahjana, luullen pahoittavansa jonkun kutojan mielen.
Silloin Ukrainan villasukkakampanjan aikaan väittivät että jokaiset villasukat menee roskiin Ukrainassa. Säälittäviä pellejä nuo Iigorit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on icebugit, ipad, iphone, urheilukello ja Joutsen untuvatakki. Mites ap sulla?
Mummo
Mjeillä on khaupat tjäynnään kjasettisjoittimia mja VHS nhauhureita! Kaalijakin onj.
Parasta jos posti toisi oikeita kortteja, mitään sähköisiä en arvosta. Postikortteja minäkin nyt viikonloppuna kirjoittelen.
Villasukat on vanhassa talossa asuvan parhaat asusteet ja nastakengät ja heijastinliivit ainoat oikeat lisävarusteet koiralenkille syrjäseuduilla, jossa ei kävelytietä, eikä katuvaloja.
N58
Vierailija kirjoitti:
Minne AP hävisi?
Murjottamaan, kun tädit ja mummot eivät häpeäkään olla tätejä ja mummoja. Kyllä se sieltä taas tulee, kuin nousuvesi.
Ps. iPhonella, mummon ostamalla
Pps. Villasukat roviolle! Lähetä rahaa!!!