Mitä naiset ajattelette "ranteen paksuisesta" peniksestä?
Rannekorua lahjaksi tilatessa, huomasin naisten keskiverto ranteen ympärysmitan olevan 14,4315,8 cm. Lähteiden välillä vaihtelee, mutta sanotaan noin 15 cm. Tiedän oman penikseni olevan hieman päälle 15 cm ympärykseltään, niin aika paljolta kuulostaa "ranteen paksuinen". Olen melko kokematon ja kiinnostaa, mitä naiset ajattelette tästä paksuudesta?😅 Hirvittää vähän tuleva, jos joku säikähtää tai jotain...
Kommentit (22)
Jos vielä musta, niin täydellinen pieneen sopukkaani.
N.24v
Ajattelen että peniksensä mittailijat ovat jonkinmoisia ressukoita, paksuuksista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että peniksensä mittailijat ovat jonkinmoisia ressukoita, paksuuksista riippumatta.
Sulla on oikeus ajatella "ihan mitä vaan"... Tuskin se edes ketään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kyllähän penis kerran täytyy mitata, kuten sinäkin oletettavasti olet mitannut vaikkapa rintasi. Miten muuten tietää ostaa oikean kokoisia kondomeja jne?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi mitä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kyllähän penis kerran täytyy mitata, kuten sinäkin oletettavasti olet mitannut vaikkapa rintasi. Miten muuten tietää ostaa oikean kokoisia kondomeja jne?
Ei kenkiäkään osteta mittaamalla vaan sovittamalla.
Tuo ajatushirviö on seurausta siitä että Suomessa on enää niin vähän siroja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen aina mitannut netistä tilatessa jalkani. Mitta otetaan sitä varten, että tietää about ja sitten kokotaulukosta katsoen tilaa netistä testeripakkauksen muutamalla koko vaihtoehdolla. 70% miehistä menee markettien 53mm leveyä, joka suunniteltu 11,8-12,1 cm ympärysmittaisille peniksille. Ymmärrettävästi yli 15 cm ei ole asiaa semmoisen käyttöön, joten netistä täytyy tilata. Ei saa kivijalkamyymälästä.
Jokaisen miehen olisi suotavaa kerran vehkeensä mitata ja eritoten paksuus, jonka mukaan kondomien koot määräytyy (pituutta on niissä aina kosolti ylimääräistä).
AP
Ei muuten ole pituutta aina kosolti ylimääräistä. Totean, en kehu. Joskus 16-17 vuoden iässä sain vielä kuulla ja kokea lätsähdykset. M22cm.
En ajattele yhtään mitään. Ei minua kiinnosta alkaa mittailemaan uuden tuttavuuden elintä niin tarkasti. Minulla on ilmeisesti aika ohut ranne, ja taisin huomata vasta vuosia yhdessä oltuamme että mieheni elin on suunnilleen samaa paksuutta. Ei aiheuttanut sen enempää mietteitä, enkä tiedä mikä ranteeni tai miehen kullin paksuus on senteissä edelleenkään, normikortsut tuntuu kuitenkin mahtuvan. Ollaan semmoisia kuin ollaan, muut ominaisuudet yläpään puolella ovat paljon kiinnostavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen aina mitannut netistä tilatessa jalkani. Mitta otetaan sitä varten, että tietää about ja sitten kokotaulukosta katsoen tilaa netistä testeripakkauksen muutamalla koko vaihtoehdolla. 70% miehistä menee markettien 53mm leveyä, joka suunniteltu 11,8-12,1 cm ympärysmittaisille peniksille. Ymmärrettävästi yli 15 cm ei ole asiaa semmoisen käyttöön, joten netistä täytyy tilata. Ei saa kivi
17/13 pippelille menee hyvi markettikortsut. Ei kaikki merkit, mutta suurin osa. Ja tämäkin on vähän keskivertoa isompi. Aloitus oli aika tyhmä, mutta niin tämä palsra on suurimmalta osalta muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
* naisten keskiverto ranteen ympärysmitan olevan 14,43-15,8 cm
Mistä tuo tieto on peräisin? Monet netissä kerrotut anatomiset keskiarvot ovat USA;n armeijan tilastoista, varusihmisistä mitattuja, sinne ei hakeudu sirot kaunottaret.
'2012 Anthropometric Survey of U.S. Army Personnel: Methods and Summary Statistics': https://dacowits.defense.gov/LinkClick.aspx?fileticket=EbsKcm6A10U%3D&p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi mitä ajattelen.
Ap kysyi: Mitä naiset ajattelette "ranteen paksuisesta" peniksestä?
Ei peniksensä mittaajista. Et siis osaa myöskään sisäistää lukemaasi.
Penis on usein, toivottavasti, eri muotoinen ja tuntuinen kuin ranteeni.
exällä oli paksu muna mutta ei se sen enempää säikäyttänyt, melkoinen limutölkkimetripeenis saisi olla että sitä ihan säikähtäisi esiin kaivaessa.
Oijoi, mitä paksumpi, sen parempi.
En itse ymmärrä miksi aika ihaillaan pitkiä vehkeitä. Itse ottaisin 100 x mielummin paksun kuin pitkän. Sehän sitä "täyteläisyyden" tunnetta tuo, jota itse ainakin kaipaan.
Vaimolla oli joskus vaikea hahmottaa, että kaluni on on hänen rannettaan paksumpi. Sanoipa jopa nuorena, että kullini voisi olla vähän paksumpi kun ei osannut hahmottaa kokoa. Ostin sitte 0.5cm ympärysmitaltaan kaluani paksumman dildon. Vaan eipä toiminut. Ensinkin vaimo valitti etukäteen että liian paksi ja sitten pari kertaa kokeillessa ahisti pillussa, eikä tuntunut hyvältä. Nyt on jo vuosia ymmärtänyt, kullini hänen pilluunsa iso sekä pituudessa, että paksuudessa. On myöntänyt, että isompi olisi ollut ongelma. Kulliani ei ole toki kehunut koskaan, etten ylpistyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla oli joskus vaikea hahmottaa, että kaluni on on hänen rannettaan paksumpi. Sanoipa jopa nuorena, että kullini voisi olla vähän paksumpi kun ei osannut hahmottaa kokoa. Ostin sitte 0.5cm ympärysmitaltaan kaluani paksumman dildon. Vaan eipä toiminut. Ensinkin vaimo valitti etukäteen että liian paksi ja sitten pari kertaa kokeillessa ahisti pillussa, eikä tuntunut hyvältä. Nyt on jo vuosia ymmärtänyt, kullini hänen pilluunsa iso sekä pituudessa, että paksuudessa. On myöntänyt, että isompi olisi ollut ongelma. Kulliani ei ole toki kehunut koskaan, etten ylpistyisi.
Copypaste-tehdas palasi, fucking boring
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, mitä paksumpi, sen parempi.
En itse ymmärrä miksi aika ihaillaan pitkiä vehkeitä. Itse ottaisin 100 x mielummin paksun kuin pitkän. Sehän sitä "täyteläisyyden" tunnetta tuo, jota itse ainakin kaipaan.
Itsellä pituutta riittävästi ja paisuu todella paljon terska vielä muodokkaampi ja kovuuttakin löytyy. Oletko milloin viimeksi saanut isosti työntyvää ?
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen aina mitannut netistä tilatessa jalkani. Mitta otetaan sitä varten, että tietää about ja sitten kokotaulukosta katsoen tilaa netistä testeripakkauksen muutamalla koko vaihtoehdolla. 70% miehistä menee markettien 53mm leveyä, joka suunniteltu 11,8-12,1 cm ympärysmittaisille peniksille. Ymmärrettävästi yli 15 cm ei ole asiaa semmoisen kä
Mitään järkeä 13 cm ahtaa 53 mm, kun marketeissa myös 60mm. Epämukavaa ja suojausteho laskee merkittävästi. Ja 13 cm on aika eri homma kuin 15 cm. Mikä tarve naisilla tulla pätemään näistä, kun koot niin päivänselviä?
AP
* naisten keskiverto ranteen ympärysmitan olevan 14,43-15,8 cm