Seiska: Aku Louhiniemen Konflikti-sarja herättää pahennusta - Naisjohtaja seksualisoidaan
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää sitä kuuluisaa "mieskatsetta"?
Naisjohtajat seksualisoidaan, jopa naisruumiitkin seksualisoidaan (esimerkkinä lähes kaikki rikossarjat, joissa uhri on ollut nuori nainen, jolla tietenkin on yläosa paljaana).
Jo Katariina Suurella oli yli 20 tiedettyä panokaveria. Kuinka paljon niitä on, joita historia ei tunne, on arvoitus.
Koko sarjaan ei olisi tarvinnut ympätä irrallisia seksikohtauksia lainkaan. Niillä ei ollut mitään virkaa. Ois keskittynyt tekemään itse juonesta ja kässäristä vedenpitävän.
Hoh hoijaa........ kyllä olette sekaisin.
Milloin Louhimies on ollut kiinnostunut tekemään sisäsiisti sunnuntai iltapäivän sarjaa? Hän valitsee aiheensa niin, että niihin on helppo sisällyttää seksiä realisimin särkymättä. Valta ja seksi kulkevat käsi kädessä. Eihän muuten koko metoo kampanjaa olisi edes olemassa.
Sielläkö taas kitisevät ne naisnäyttelijät, joita Aku ei enää palkkaa sattuneesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ylläri kun on Aku Louhimies kyseessä. Eikö se ole tyypillistä hänelle?
Ja hänen käsikirjoittajaklaanilleen.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naisjohtajat ei harrasta seksiä. Epäuskottavaa tarinankerrontaa.
Voihan se alokkaankin kanssa lipsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sarja myydään ulkomaille niin ensimmäisenä sarja vahvistaa mielikuvan siitä että Suomessa setämiehet vihaavat menestyviä nuoria naisia. Seksualisointi on yksi tapa yrittää viedä valta naiselta.
Tottahan tuo on. Suomessa esim Sanna Marin on ristiinnaulittu setämiesten toimesta. Se käy ilmi Indochine-bändin uuden levyn biisistäkin Sanna sur la croix.
Sarjan naishahmot toimisivat hyvin ilman pakolllista seksiäkin. Seksikohtauksella hahmoja alennettiin, kun samaa ei tehty miehille. Vaadin että jatkossa naisia ei esitellä seksikohtauksilla, tai sitten joka kerta kun uusi mieshahmo tulee sarjaan, tämä on joko panemassa miehen tai naisen kanssa, tai sitten runkkaamassa.
Itse nautin sen katselusta, kun naisjohtajaa jyystetään. Kuvittelen vain mielessäni, että tuo on pääministeri ja etunimi Sanna. Isommat kiksit tulee mulle.
Hänkö muka ainoa? Kyllä noita ryvettyneitä johtajia löytyy Kennedystä alkaen. Mokista huolimatta, J.F. on saanut koskemattomuusvitan ympärilleen, koska hänet murhattiin.