Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä pienemmät tulot- sujuuko?

Vierailija
14.09.2008 |

Meillä mies tekee lyhennettyä työaikaa-

huomasin maksavani asuntolainan lisäksi autolainan ja kulutusluotot-haloo???

Mites muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä hyväähän tässä maksellaan.

Vierailija
2/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä ole ollut mitään ongelmia. Olemme perhe, ja perheellä on yhteiset rahat. Kaipa miehesi tekee lyhennettyä työaikaa jostain tietystä syystä? Esim. meillä mies oli osa-aikatöissä ja opiskeli osa-aikaisesti tai hoiti lasta kotona. Nyt hän on taas opiskelemassa. Kyllähän me hyödymme tuosta joskus molemmat vaikka mies ei nyt pöytään ruokaa tuokaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan kaikki laskut (vähintään 1800/kk). Miehellä ei tuloja ollenkaan, mutta hyvin menee...

Vierailija
4/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mieti kenen rahoilla mitäkin maksetaan koska olemme perhe ja menot ja tulot loppuviimeksi yhteisiä.

Vierailija
5/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään ongelmaa ole tullut, mä vaan maksan pikkuisen enemmän yhteisiä menoja.

Vierailija
6/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nimittäin siitä huolimatta myös kalliimmat autot, mikä on musta aivan typerä valinta.

Mä maksan enemmän erilaisia kodin ja lasten menoja ja myös ostan miehelle aika paljon esim. vaatteita lahjaksi. Autonsa saa luvan maksaa itse, ostaa sitten sellaisia mihin sillä on varaa.

Vierailija
7/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se joka tienaa enemmän maksaakin enemmän.

Vierailija
8/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseen kassaan meillä ainakin tienataan ja rahat ovat koko perheen yhteisiä. Minä tienaan kaksi kertaa enemmän kuin mieheni, mutte sillä ei ole mitään merkitystä. Se joka antaa, se saa.

Vierailija
9/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateemisesti koulutettu, mieheni keskiasteen koulutuksen saanut. Alkuun mä tienasin enemmän, nyt on jo "karvan verran" toisinpäin. So what!??

Vierailija
10/10 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa sossusta vajaa 400€/kk. Tiukkaa tekee, mutta muuten mulla ei ole nokankoputtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme