Mitä Stockmannin myyjää vaivasi aikaisemmin tänään?
Olin ostamassa farkkuja jouluksi. Sain ne valittua ja soviteltua itse ja lähdin maksamaan. Lähestyin kassaa lompakko toisessa ja 350 euron edestä farkkuja toisessa kädessä ja kassan takana seisonut myyjä lähti pois. Mitä oikein tapahtui?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hän oli nähnyt tänään jo tarpeeksi
Ja viis veisaa asiakkaasta joka on viittä vaille tekemässä satojen eurojen ostoksen?
Stockholm on ollut tosi tylyjä ja huonoja myyjiä viimeisen vuoden ajan, kokemuksia Helsingin keskustasta ja Vantaan Jumbosta.
Kaikkein oudoin kokemus oli kuitenkin Haloselta Jumbossa, siellä oli joku pubiruusu rytkyissä "palvelemassa" juhlavaateosastolla.
Hoh hoijaa tätä menoa, menkööt konkkaan kaikki. Tilaan jatkossa netistä.
Työaika päättyi? Tauko? WC?
Katsos kun me myyjätkin ollaan ihmisiä. Eräs asiakas joskus laittoi palautetta, että myyjä ei noteerannut häntä ja jatkoi vaan matkaa. Niin, työaika loppui ja hän lähti pois myymälästä. Yhyy yhyy, kukaan ei humaa minua. Yhyyyyyyy.
Osa asiakkaista niin uskomattoman pällejä, ettei sitä edes ymmärrä ellei alalla ole ollut.
T. 5
Minä olen saanut useinmiten hyvää palvelua Stockmannilta. Joskus jopa erinomaista. Noin kymmenen vuotta sitten tosin oli yksi huonompi kokemus, mutta epäilen, että niihin aikoihin karsittiin henkilöstöä ja kokemukseni liittyi siihen.
Paskaa puhut. Stocka ei ole tänään auki.
Stockmannin koppavat myyjät on legendaarisia. Samoin Turun Wiklundin
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun me myyjätkin ollaan ihmisiä. Eräs asiakas joskus laittoi palautetta, että myyjä ei noteerannut häntä ja jatkoi vaan matkaa. Niin, työaika loppui ja hän lähti pois myymälästä. Yhyy yhyy, kukaan ei humaa minua. Yhyyyyyyy.
Tuossa tilanteessa myyjä voi sanoa, että odotatko hetken tai, että kysytkö joltain toiselta myyjältä.
Outoahan se on jos myyjä purjehtii vain ohi sanomatta sanakaan vaikka asiakas kysyy jotain.
Asiakas ei kysynyt mitään ja myyjällä loppui työaika. Stocka ei maksa ylityökorvauksia. Aikoinaan ko h-ratalossa töissä ollut ja sitten otin hatkat.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut. Stocka ei ole tänään auki.
Itiksen, Jumbon ja Turun Stockmannit ovat olleet tänään auki.
Vierailija kirjoitti:
Stockholm on ollut tosi tylyjä ja huonoja myyjiä viimeisen vuoden ajan, kokemuksia Helsingin keskustasta ja Vantaan Jumbosta.
Kaikkein oudoin kokemus oli kuitenkin Haloselta Jumbossa, siellä oli joku pubiruusu rytkyissä "palvelemassa" juhlavaateosastolla.
Miten Tukholma liittyy Stockaan? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa myyjä voi sanoa, että odotatko hetken tai, että kysytkö joltain toiselta myyjältä.
Outoahan se on jos myyjä purjehtii vain ohi sanomatta sanakaan vaikka asiakas kysyy jotain.
Missä kohdassa sanottiin asiakkaan kysyneen jotain???
Hän kävi kysyyn vartijalta, että saako sut päästää läpi vai varastitko jotain.
Vierailija kirjoitti:
Hän kävi kysyyn vartijalta, että saako sut päästää läpi vai varastitko jotain.
Vierailija kirjoitti:
Stockholm eli Tukholma : ))
Ei ollut ajatusten lukija. Yleensä kassalla on joku. Jouduitko odottamaan kauan ?
Mä, kun menen tyhjälle kassalle, kyllä nopeasti joku tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa asiakas oli hiljaa eikä kysynyt mitään. Myyjät on ainoita ihmisiä joiden pitäisi pokkuroida asiakkaita vaikka työaika päättyi jo 10 minuuttia sitten. Kyllä näitä on nähty, vedetään herne nenään kun sanot että pyydän toisen myyjän, kun minun työaika loppui jo, veetuillaan vaan että onko kiire kotiin, kuule on kiire
Hän oli nähnyt tänään jo tarpeeksi