Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairauskuluvakuutus

Vierailija
06.12.2024 |

Heippa! Onko kellään ystäviä tuttavia vakuutusyhtiössä? Kiinnostaisi tietää vakuutusyhtiöiden terveyskuluvakuutuksista, joissa omavastuu on 0e. Näitä vakuutuksiahan ei enää tarjota, vanhemmat aikanaan ottaneet tuon minulle. Olen itse joutunut/päässyt vakuutusta aika ahkerasti käyttämään ja siksi onkin alkanut huolestuttaa, jos vakuutusyhtiö yllättäen sanookin vakuutuksen irti vain kuukautta ennen vakuutuskauden loppua. Olen Pohjantähden asiakas. Onko kellään tietoa kuinka todennäköistä tulee olemaan ja mitä vaihtoehtoja kaltaisellani monisairaalla olisi varautua tähän? Kiitos jo etukäteen🙏

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakuutusyhtiö sanoo sopimuksen irti voit tehdä kuten tuntematon mies Amerikassa. Kyseinen herra kävi niittaamassa yhden yhtiön toimitusjohtajan ilmeisesti kostomielessä eli paha sai palkkansa. 

Vierailija
2/3 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta toki vaihtoehto, en vain tiedä onko vankilan sairaudenhoitopuoli kuitenkaan kovin kehuttavalla tasolla😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Pohjolan asiakas ja käyttänyt terveysvakuutusta varmaan 10000€ edestä ainakin. On ns. omavastuu 100€ vuodessa. Hinta on melkein 4x kymmenessä vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi