Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusatuiksi päätyvät helpot kohteet

Vierailija
06.12.2024 |

Sellaiset, jotka kärsivät kiusaamisesta eniten. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajiksi päätyvät empatiakyvyttömät kuspäät.

Vierailija
22/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajiksi päätyvät sisäisesti ja ulkoisesti rumat ihmiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa sakkia aikuiset jotka itkee kiusaamisesta. Kaikki työpaikkakiusatut pitäisi erottaa ja palkata tilalle kunnollinen työntekijä.

Vierailija
24/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusatuiksi päätyvät vastenmieliset selkärangattomat luuserit.

Toivottavasti sinuakin vielä joku joskus rakastaisi, tuollainen sadistisuus kertoo vain siitä ettet ole saanut koskaan kokea sellaista. Nykyään riehut anonyyminä netissä koska se on ainoa keinosi yrittää satuttaa muita ja tuntea pieni hetki harhaista ylemmyyttä. Hyvin surullista, mutta elämähän ei ole usein reilua

Vierailija
25/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinuakin vielä joku joskus rakastaisi, tuollainen sadistisuus kertoo vain siitä ettet ole saanut koskaan kokea sellaista. Nykyään riehut anonyyminä netissä koska se on ainoa keinosi yrittää satuttaa muita ja tuntea pieni hetki harhaista ylemmyyttä. Hyvin surullista, mutta elämähän ei ole usein reilua

Kuule minua rakastetaan kolmella mantereella. Mitenkäs sinua? Onko sinulla edes yhtä ystävää? :)

Vierailija
26/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ovat kiusaajat

Vierailija
27/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun pahin painajaismainen kiusaaja on näköjään nyt aikuisena eronnut 2 kertaa, kimpassa tunnetusti lyhytpinnaisen huikentelevaisen moniongelmaisen henkilön kanssa, hänet itse useasti töistä irtisanottu ja käytöshäiriöiset lapset edellisistä liitoista muiden kiusaajia sekä päiväkodissa että koulussa.

Mikä voittajaluonne !

Vierailija
28/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa sakkia aikuiset jotka itkee kiusaamisesta. Kaikki työpaikkakiusatut pitäisi erottaa ja palkata tilalle kunnollinen työntekijä.

Kiusaajat ovat itse yleensä niitä, keitä ei työntekeminen kiinnosta vaan paskanpuhuminen ja toisten satuttaminen. Paskoja työntekijöitä.

Vierailija
29/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työyhteisössämme nainen, joka varmasti kokee, että kiusaamme häntä. Käytännössä näin ei ole. Hän kuuluu osin omaamme ja osin toiseen osastoon. Hän osallistuu siten molempien palavereihin. Meidän osastossamme hän ei suostu tekemään mitään työtä. Olemme yrittäneet tarjota hyvällä lukemattomin kerroin, mutta aina menee ohi. Ei osaa, ei ole ennen tehnyt, joku muu varmasti osaisi paremmin. Koska hän ei suostu tekemään mitään töitä, emme tietenkään viitsi ottaa häntä mukaan juttuihin tai viettää hänen kanssaan aikaa. En tajua miten kehtaa tulla viikko toisensa jälkeen palaveriimme ilman mitään panosta.

Eikö teillä ole esihenkilöä ollenkaan? Kukaan ei perehdytä uusiin tehtäviin? Joku muu ei ole nyt hoitanut hommiaan. Tällainen "me" ei ole esihenkilö.

Vierailija
30/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ovat itse yleensä niitä, keitä ei työntekeminen kiinnosta vaan paskanpuhuminen ja toisten satuttaminen. Paskoja työntekijöitä.

Työntekijöitä on kahta kuppikuntaa

A) Hiljaiset, vaatimattomat, työläät, eivät tee itsestään numeroa työmaalla

B) Rääväsuut, paskanpuhujat, pomon lellikit, pelurit

Lopputulos: A) Joutuu kärsimään

Vierailija
31/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä mieltä, että jos kokee tuleensa kiusatuksi, on tullut kiusatuksi, kunnes sain työparikseni ilmeisesti ammattikiusatun. Ei hänelle voinut hyvää huomenta toivottaa ilman, että olin sanonut sen väärällä ilmeellä ja äänensävyllä. Kun puhuin ihan mitä tahansa, tarkoitin kiusata. Kun jätin puhumatta, varsinkin kiusasin. Kun kävin joskus yksinäni kahvitauolla, syrjin, kun en hakenut häntä mukaan. Jos minulla oli työväline, mitä hän olisi tarvinnut, olin ottanut sen kiusallani. Mitä kovemmin yritin olla kiusaamatta, sitä enemmän tulin kiusanneeksi. Ja kyllä, esimiehen kanssa keskusteltiin aiheesta useampaan otteseen, yhdessä ja erikseen, hänen tehtaillessaan minusta valituksia.

Onneksi hän siirtyi pian seuraavaan paikkaan. Ihan varmasti aloittaen sielläkin kertomalla siitä, miten on kaikissa edellisissä paikoissa tullut kiusatuksi.

Vierailija
33/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sitä mieltä, että jos kokee tuleensa kiusatuksi, on tullut kiusatuksi, kunnes sain työparikseni ilmeisesti ammattikiusatun. Ei hänelle voinut hyvää huomenta toivottaa ilman, että olin sanonut sen väärällä ilmeellä ja äänensävyllä. Kun puhuin ihan mitä tahansa, tarkoitin kiusata. Kun jätin puhumatta, varsinkin kiusasin. Kun kävin joskus yksinäni kahvitauolla, syrjin, kun en hakenut häntä mukaan. Jos minulla oli työväline, mitä hän olisi tarvinnut, olin ottanut sen kiusallani. Mitä kovemmin yritin olla kiusaamatta, sitä enemmän tulin kiusanneeksi. Ja kyllä, esimiehen kanssa keskusteltiin aiheesta useampaan otteseen, yhdessä ja erikseen, hänen tehtaillessaan minusta valituksia.

Onneksi hän siirtyi pian seuraavaan paikkaan. Ihan varmasti aloittaen sielläkin kertomalla siitä, miten on kaikissa edellisissä paikoissa tullut kiusatuksi.

Olen sitä mieltä, että useisiin näissä kiusaamistapauksiin liittyy myös seuraavia asioita: huono perehdytys, huono ihmistuntemus, huono kommunikaatio, kiusaaja ollut talossa 20v - kiusattu juuri aloittanut, väärässä suhteessa oleva hierarkia, ns. kolmas osapuoli (myrkyttäjä)....

Vierailija
34/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kiusattu lapsesta lähtien ja edelleen samat henkilöt sitä tekee. Saaneet juoruillaan ja perättömillä puheillaan paljon tuhottua mun elämästä. 

Silti yritän ajatella, että tuskinpa noilla ihmisillä asiat on kovin hyvin kun täytyy kiusaamista jatkaa eikä loppua näy 

Vierailija
35/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vahvojakin ihmisiä kiusataan, mutta vahvat eivät anna kiusaajille periksi.

Vierailija
36/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vahvojakin ihmisiä kiusataan, mutta vahvat eivät anna kiusaajille periksi.

Vahvoilla ei ole tarpeen kiusata muita. Siksi heikot kiusaa porukalla.

Vierailija
37/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on, että olin tosi helppo kohde. Hiukan kömpelö sosiaalisesti. En osannut sanoa takaisin vaan menin varmasti aika hauskasti lukkoon. En osaa vieläkään, vaikka kuinka olen yrittänyt opetella. Olen vuosikymmeniä miettinyt repliikkejä valmiiksi ja mielikuvaharjoitellut, miten pitää reagoida. Asiallisesti mutta jämäkästi. Mutta ei, kun pienikin tilanne tulee niin se on kuin potku palleaan, ilma karkaa ja lamaannun täysin.

Kyllä minä sen ymmärrän, että olen tosi kiva kohde erilaisille palautteille, kun ei tarvitse pelätä vastareaktioita. Ei heitä ole yhtä kannattavaa kiusata, jotka reagoivat välittömästi, suorin selin ja pystypäin.

Vierailija
38/38 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu lapsesta lähtien ja edelleen samat henkilöt sitä tekee. Saaneet juoruillaan ja perättömillä puheillaan paljon tuhottua mun elämästä. 

Silti yritän ajatella, että tuskinpa noilla ihmisillä asiat on kovin hyvin kun täytyy kiusaamista jatkaa eikä loppua näy 

Sama juttu, ja myönnän välillä olevani katkera. Olisi pitänyt heti alkuun nousta rohkeasti esiin ja selvittää tilanne. Jotenkin luulin olevani asian yläpuolella päättäessäni, että annan koirien haukkua ja karavaanin kulkea luottaen, että fiksut ihmiset ymmärtävät jutun juonen. Mitä pidemmälle juorut kuitenkin paisuivat, sitä enemmän ne saivat vahvistusta kun en itse reagoinut. Se on sittemmin vaikuttanut elämääni mm. työnsannin ja ihmissuhteiden suhteen, eli ei mikään ihan pikkujuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän