Olenko ainut täällä, jolla ei ole harrastuksia?
Kauhean tylsää aina, mutta ei ole oikeastaan koskaan ollut erityistä mielenkiintoa mihinkään harrastukseen. Aika menee silti hitaasti ja varmaan jotain pitäisi keksiä.
Kommentit (25)
Miksi yleensäkään pitäisi harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin että jos joku vakoilisi mua niin hän kuolisi tylsyyteen. Jätkä istuu tietokoneella kaikki päivät ja katsoo muutaman tunnin telkkaria illalla. Oikein tapahtuvana päivänä käyn kaupassa. Tätä se on ollut joitakin vuosia. Erakoitumiseni alkoi jo ennen koronaa. Haaveilen enää viimeisestä nukahtamisesta.
Masennus ja pelko tuota tekee.
Lääkäriin tai miesten talolle juttelemaan.
Uteliaisuus on kadonnut. Se masentaa.
Tsemppiä. Toivon, että
löydät kivoja juttuja.
Lääkäri on kokeiltu. Ei mitään apua.
Moni pitää jotain mitätöntä tekemistäkin harrastuksena. Minä sanoin kerran työhaastattelussa harrastuksesta kysyttäessä, että teen monen laisia asioita, mutta en mitään niin usein ja säännöllisesti, että niitä voisi pitää harrastuksena eli minulla ei ole harrastuksia, jotka voisivat haitata työntekoa ja joustamista. Olisin päässyt haastattelun perusteella johonkin testiin jonka perusteella lopullinen valinta olisi suoritettu, mutta en mennyt testiin koska sain ennen sitä tiedon valinnastani toiseen työpaikkaan.
Harrastus voi olla ihan mitä tahansa mistä tykkää, eihän sen tarvitse olla tavoitteellista ja tiettyyn kellon aikaan toistuvaa. Itse harrastan pelaamista, uimista, musiikin kuuntelua ja lukemista. Kaikkea näitä teen sen mukaan huvittaako vaiko ei.
Et ap, täällä on mt, jonka ainoa harrastus on poistattaa täällä järkeviäkin keskusteluja.