Nyt saisi ilmiantaa netflixin hyvät sarjat
Vuosi sitten lopetin netflixin ja brittbox on nyt koluttu. Tai ne rikos/poliisisarjat sieltä. Onko tässä vuoden kuluessa netflixiin tullut jotain oikeasti hyvää? Tai jollekin muulle maksukanavalle.
Kommentit (33)
Ihminen on hyvä ja kahtoo josko jotakin löytyisi.
Netflix on kyllä uskomatonta kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Netflix on kyllä uskomatonta kuraa.
Laajin sarjatarjonta. Elokuvat paskaa.
No nyt on 10 sarjan lista, kiitoksia. Lisääkin suosituksia otetaan vastaan.
Jos komediasta tykkää niin vanha kunnon Seinfeld 😂
Vierailija kirjoitti:
Se, missä on Ömer
Katson parhaillaan. Oli ennakkoluuloa kun on Turkkilainen sarja mutta olen tykännyt. Eli Black Money Love. Sitä ennen katsoin espanjalaisen sarjan Kielletty elämä ja tykkäsin. Kaikenlaista sisältävät, suuria tunteita, rikoksia, intohimoa, sukuriitoja ym ym. Ja olen ikäihminen mutta tykkään lukeakin jännäreitä ja sellaisia kirjoja joissa tapahtuu paljon.
Kuulun siihen ryhmään joka ei pysty katsomaan mitään kauhua enkä oikein edes nyky-rikossarjoja. Olen tykännyt Kretzin perheen kiinteistösarjasta ja myös Owning Manhattanista josta on tulossa uusi kausi. Hyvän mielen sarjoja.
Riverdale
found
heartstopper
young royals
elite
Vierailija kirjoitti:
Jos komediasta tykkää niin vanha kunnon Seinfeld 😂
Miksei tällaista enää tehdä? 😅
Viime aikoina olen katsonut sieltä brittiläisiä poliisisarjoja ja mysteerisarjoja. Olen tykännyt niistä. Jossain vaiheessa E-Korealaista scifiä ja mysteeriä. Pitää taas palata niihin. Oikeastaan kaikki muu on käypää paitsi Jenkki- ja Kanadasarjat. Miten ne osaakin tehdä kaiken niin pinnallisesti ja epäkiinnostavasti. Aloin katsomaan eilen tuota La Breaa ja todella kököltä viritelmältä näyttää.
netflix aloittaa, näyttää kuusi osaa, hautaa sitten ja kolmen vuoden kuluttua jatkaa-eikä kukaan enää muista mikä oli
Voi kuule, siellä on brittisarjaa, espanjalaista, turkkilaista, korealaista, meksikolaista, italialaista jne