Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin emäntä

Vierailija
05.12.2024 |

Haluaisin naapurin emännän luo kylään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vierailija
2/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, taidan ensiviikolla mennä.

Vierailija
4/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan tänne niin pyllistän sinulle..loput saat sinä tehdä mieleisesi mukaan

Vierailija
5/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin mennä melkein naapurin miehelle kylään mutta se veti puihin viime hetkellä.

Vierailija
6/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut  uuden naapurin nuoreen  rouvaan.  Hän hymyilee minulle kutsuvasti ja vihjailee seksistä. Tietääkseni hänen miehensä ei ole kiinnostunut seksistä, vaan liiallisesta työnteosta, kun yrittäjä on. Kerran rouva lupasi näyttää mulle pimpsansa, kun tapaamme esim lenkillä seuraavan kerran. Sitten seuraavalla kerralla saisin sormettaa ja nuuhkia pilllua, jopa nuolla sitä. Ja viimein myös penetraatio? Odotan sitä hetkeä. Kaikki tämä pitä tapahtua salassa.

Vierailija
7/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihastunut  uuden naapurin nuoreen  rouvaan.  Hän hymyilee minulle kutsuvasti ja vihjailee seksistä. Tietääkseni hänen miehensä ei ole kiinnostunut seksistä, vaan liiallisesta työnteosta, kun yrittäjä on. Kerran rouva lupasi näyttää mulle pimpsansa, kun tapaamme esim lenkillä seuraavan kerran. Sitten seuraavalla kerralla saisin sormettaa ja nuuhkia pilllua, jopa nuolla sitä. Ja viimein myös penetraatio? Odotan sitä hetkeä. Kaikki tämä pitä tapahtua salassa.

Ei sielläTuupovaaran perukoilla ole nuoria naapurinrouvia! Mutta onhan se kiva kuvitella ja kiskoa käteen!

Vierailija
8/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tuupovaarasta, vaan Lahdesta. Tänään lähden nuoren naapurin rouvan kanssa  lenkille.

Vierailija
9/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä sana! "Emäntä". Tulee mieleen joku Justiina kaulin tai peltisanko kädessä.

Vierailija
10/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tuupovaarasta, vaan Lahdesta. Tänään lähden nuoren naapurin rouvan kanssa  lenkille.

Tuupovaaran peräkammarin poika, kuvittelee olevansa Lahdessa! Seisooko paremmin?

Vierailija
11/12 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit jo pyytänyt, että hän lenkillä näyttäisi vi**unsa, pyydä uudestaan. Muistanet myös hämmästellä sen kauneutta. Naiselle kuuluu saada nauttia siitä, että on ihailun kohteena. Kynis.mies

Vierailija
12/12 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen siitos emäntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi