Oma mies ei kiinnosta...
Ajattelin täältä kysäistä että mitä ideoita olisi antaa meikäläiselle kun mua ei kerta kaikkiaan kiinnosta seksi oman mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja meillä on 3 ihanaa lasta. Mieheni on hyvä sängyssä ja saan orgasmeja joka kerta hänen kanssaan mutta...Itse olen pienikokoinen ja urheilen paljon, käyn salilla, juoksen, ratsastan jne. Eli olen ns. timmissä kunnossa. Kun taas mieheni...huoks! Varsinainen sohvaperuna jota ei saa kuin korkeintaan hakemaan postin laatikosta. Ja se myös näkyy hänen kropassaan! Läskiä pursuaa ja maha on kuin potkupallo, painoa yli 130 kiloa.
Olen yrittänyt innostaa häntä liikkumaan ja lääkäritkin ovat sitä hänelle sanoneet, ei vain mene perille. Iltaisin hän mussuttaa suklaata ja pullaa ja kaikkea hyvää ja itseäni ällöttää moinen. Miestäni ei todellakaan voi sanoa seksikkääksi ja haluttavaksi. Minua rupeaa ällöttämään kun ajattelenkin hänet minun päälleni.
En tiedä mitä tekisin tälle asialle, sanonko vaan suoraan että sori, laihduta ensin 30 kiloa niin katsotaan sitte uudestaan tota seksiasiaa.
Seksielämämme on tämän asian takia kutistunut lähes olemattomaksi vaikka minun mieli tekeekin, ei vaan kertakaikkiaan HUVITA!
Tiedän että tosi rakkaus ei ulkonäköä katso mutta...äääh, HELP!
Kommentit (4)
Sanoi halujensakin kadonneen. Pska. Olen harrastanut jossain määrin hyötyliikuntaa viime vuodet, mutta eipä tässä ole tullut laihduttua. Vaimo on yhtä penseä kuin ennenkin.
Mittani? 175cm/77kg.
Taidat olla melkoinen tikkukäsi, kynäniska ja ripakinttu, jos läskiä löytyy noilla mitoilla. Kannattaisi ehkä hankkia salilla vähän lihaa luiden ympärille, niin se pömppömaha ja jenkkakahvat eivät erottuisi niin epäedullisesti...
Vierailija:
mutta eipä tässä ole tullut laihduttua. Vaimo on yhtä penseä kuin ennenkin.
Mittani? 175cm/77kg.
tollasta suoraan päin näköä paukauttaa kun eihän se tuntuis itestäkään kivalle jos sellaisessa kunnossa ois. Ota mies mukaan harrastuksiin? Motivoi jotenkin muuten laihduttamaan? Joku porkkana sille täytyy olla, muttei kannata alkaa uhkaileen seksielämän täydellä lopettamisella, ehkä perustella muuten, et miksi kannattais laihtua.
En tajua mikä siinä on ongelma.
Itse olen sanonut miehelleni pari kertaa, että nyt salille kun alkaa olla vähän makkaraa mahassa. Saman saa minullekin sanoa, jos ei minun kroppa häntä miellytä. En ymmärrä miksei tästä voisi puhua suoraan? Ymmärrän kyllä joo, että laitokselta tullelle naiselle ei kannata sanoa että oletpa lihava, mutta jos nyt puhutaan normaalioloista.