Joko nelikymppisellä miehellä halut alkaa laskea?
Vai onkohan tässä nyt muutakin takana.
Mieheni ei tunnu enää haluavan seksiä/tekevän aloitteita kuin ehkä pari kertaa kuussa.
Näistäkin kerroista tuntuu ettei enää niin nauti, into ja seisokki lopahtaa välillä kesken kaiken. On myös itse sanonut etteivät orgasmit enää useinkaan ole kovin voimakkaita.
Kommentit (53)
ei voi olla 'mitenkään mahdollista' tuo väite.
.."viidenkympin villitys" lienee tuttu sullekin?
itse olin sinkkuna kun olin 4-kymppinen ja just silloin oli ainakin itsellä ne kaikista aktiivisimmat vuodet: nuorianaisia (halukkaita) oli 'enemmän kierrossa kuin pysty harrastamaan' vaikka parhaani kyllä tein ja yritin. (parilta nuoreltanaiselta sain samana päivänä suihinoton ja yks'gf' silloin oli 18 kun itse 43.
Minulta loppu halut jo 30 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
ei voi olla 'mitenkään mahdollista' tuo väite.
.."viidenkympin villitys" lienee tuttu sullekin?
itse olin sinkkuna kun olin 4-kymppinen ja just silloin oli ainakin itsellä ne kaikista aktiivisimmat vuodet: nuorianaisia (halukkaita) oli 'enemmän kierrossa kuin pysty harrastamaan' vaikka parhaani kyllä tein ja yritin. (parilta nuoreltanaiselta sain samana päivänä suihinoton ja yks'gf' silloin oli 18 kun itse 43.
Niin varmaan 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ettei kiinnosta. Ikä ei välttämättä ole syynä. Itse lopetin aloitteenteon, koska ne eivät johda mihinkään.
Itsellä sama juttu. Kun on tarpeeksi monta vuotta tullut torjutuksi niin ei paljon kiinnosta tehdä aloitteita kun lopputuloksen tietää kysymättäkin. Ja toinen juttu on se kun on tajunnut yksin yrittäneensä viimeisen 10 vuotta pitää parisuhteen kipinää yllä kaikin erilaisin keinon ja toinen on ollut vain vapaamatkustajana nauttijan roolissa. Samoin kun näkee ettei häntä kiinnosta ollenkaan huolehtia itsestään vaan naamaan voi vetää joka ilta levyllisen suklaata.
Jos nainen lihoaa tai rumenee niin tottakai miehen halut vähenee kyseistä naista kohtaan ja mies ottaa sitten seksit niiltä naisilta jotka miestä kiinnostaa. Ikävä kyllä monesti nainen rumenee liian aikaisin joten siksi seksiä pitää muualta saada vaikka salaa. Olen itse komea ja 192cm pitkä korkeakoulutettu mies, minä saan seksiä kauniilta naisilta ja haluni ovat korkeat aina kauniita naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lihoaa tai rumenee niin tottakai miehen halut vähenee kyseistä naista kohtaan ja mies ottaa sitten seksit niiltä naisilta jotka miestä kiinnostaa. Ikävä kyllä monesti nainen rumenee liian aikaisin joten siksi seksiä pitää muualta saada vaikka salaa. Olen itse komea ja 192cm pitkä korkeakoulutettu mies, minä saan seksiä kauniilta naisilta ja haluni ovat korkeat aina kauniita naisia kohtaan.
En usko sanaakaan tästä sepustuksesta. Eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä lauantai-iltana kuin trollata vauvapalstalla? Säälittävää.
Kyllä alkaa halut lopahtamaan kun huomaa naisen välttelevän seksiä. Seura kelpaa päivällä mutta illan tullessa mieluummin yksin...
Riippuu ihmisestä ja elämäntilanteesta. Itselläni oli haluat kadoksissa noin ikävuodet 35-40. Oli pientä lasta, oma firma vaati miltei 24/7 läsnäoloa välillä, ja oli kaikenlaista. Kun palaset loksahtivat 41-vuotiaana paikalleen, ja stressi katosi, niin halut palasivat todella voimmakkaina.
Heh. Ei todellakaan. Itse olin vielä nelikymppisenä, entisenä urheilija vielä todella hyvässä kunnossa. Uran lopettamisesta ei silloin ollut vasta kuin kolme vuotta. Alamäki alkoi vasta viisikymppisenä, eikä sekään nyt kovin kova ole ollut tässä seitsemän vuoden aikana.
Halut tallella ja keulii,70 luvulla syntynyt,urheilen 3 kertaa viikossa.Mutta himot ja halut eivät kohtaa joka torpassa,ikävä kyllä,kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
+60 ja meillä rakastellaan pari kertaa viikossa. Ollaan oltu yhdessä kymmenisen vuotta.
No en tiiä mikä on sopiva määrä, mutta nuorempana panetti päivittäin ja silloista ex vaimoa ei panettanut oikeastaan ikinä. Nyt on uusi vaimo ja minua panettaa ehkä 2-4 kertaa viikossa ja nykyistä vaimoa panettaa liki päivittäin. M56
Niin että eipä ne halut aina kohtaa.
Naisena allekirjoitan tämän. Sinkkuunnuin nelikymppisenä, enkä ollut kaveripiirin ainoa. Alkuun luulin että kaverit vitsailivat kertoessaan tavanneensa hyvännäköisen ikäisensä miehen jne. Mutta ei he vitsailleet, he oikeasti piti noita pönäköitä ja kaljuuntuvia miehiä hyvännäköisinä. Pikkuhiljaa tajusin, että multa taitaa puuttua jokin tuollainen kehitys, joka saisi haluamaan samanikäisiä miehiä sitä mukaa kun itse vanhenee. Ei, ne mun haaveiden miehet on vaan edelleen siellä 30 ikävuoden alla.
Poikkeuksena tästä olen huomannut olevan ne miehet, jotka olen tuntenut kun he olivat nuoria. Heistä pystyn näkemään sen komeuden ja nuoruuden raikkauden iän kerrosten läpi. En siis eksääkään pitänyt epähaluttavana vaikka hän keski-ikäistyi, vaan näin sen nuoren miehen jonka kanssa olin mennyt yhteen. Tosin nykyään kun rakkaus on kadonnut, näen hänessäkin vain karvakorvaisen vanhuksen. Luultavasti olen loppuikäni yksin. Onhan tämä nyt helvettiä kun ainoat miehet jotka sytyttää on vähintään 10 vuotta nuorempia, usein paljon enemmänkin.