Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BabyBjörn vauvan lusikan käyttö pitää loettaa!!!!!!

Vierailija
23.02.2007 |

ainun sivuilta lisätietoa..... LUKEKAA!!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on sini/punainen tai vihreä/keltainen vauvan lusikka. Siinä on havaittu murtumia käytössä. Lusikan/lusikat voi palauttaa ja saada uuden tilalle. Ainun sivuilla tietoa siitä kiinnostuneille.

-ap-

Vierailija
2/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nääs kelta/vihreät lusikat ja ei mitään ongelmia ole ollut ja hankittu 2005

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa palauttaa joko niitä myyvään liikkeeseen tai Liberolle (jos on sieltä lusikkansa saaneet). Tosta oli vissiin joulukuussa(?) ilmoitus Hesarissakin, pitkäaikaisessa käytössä saattaa osa murtua etc. Takas saa rahat tai Liberolta BabyBjörnin ensilusikat.

Meillä noita yht. 4 kpl, käyetty kahdella lapsella, tosi paljon, aina konepesty, ei mitään murenemia tms. havaittavissa, vaikka lapset purreetkin niitä antaumuksella. Meinasin heittää roskiin kun ei enää tarvita, mutta sitten näin tuon ilmoituksen, niin saatiin vanhoista, hyvin palvelleista lusikoista Prismassa rahat takaisin :)

Vierailija
4/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. seiska jos oikein numeroni muistan

Vierailija
5/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pyöreä se lusikkaosa.

Vierailija
6/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun en ole mitään huomannut, kestäneet on. Mutta laitan takas

Vierailija
7/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähettää jotenkin asiakaspalautuksena (näin mulle sanottiin kun soitin sinne johonkin numeroon).

Mies kävi sitten viemässä paikalliseen Prismaan kun en tuota osoitetta löytänyt eikä ne ollut kysellyt, mistä ostettu tms. Eihän kenelläkään voi olettaa olevan kuittia vanhoista lusikoista...

Joten helpoimmalla pääset kun viet johonkin ks. tuotteita myyvään kauppaan.

Ja lusikoita oli kahta eri väriä, toinen tuo oranssivihreä (meillä kaikki näitä) ja oisko toinen ollut sinipunainen, en muista, mutta siis sellaisia syöttölusikoita ts. aikuinen syöttää lasta, ei ensilusikoita(=lapsi syö itse).

Vierailija
8/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkävartisia lusikoita. Ja oikeesti ottaako ne vastaan vaikka tuossa lähi Prismassa en ole ostanut sieltä mutta eipä mulla ois kuittiakaan vaikka oisin ostanutkin yli vuosi sitten

Vierailija
9/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siis vaan siltä että oikeesti maksaako vaivaa palauttaa jotain lusikoita joilla hintaa pari euroa?!? Onko niistä jotain vaaraa? Just tuli Liberolta uusi lusikka vauvallekin.

Vierailija
10/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sanotaan, että korvataan samanarvoisella tuotteella. Taidanpa laittaa suoraan babybjörnille, että saan uudet lusikat.

-ap-

Vierailija
11/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi juuri yksi muovinen (pehmeä) lusikka, kun lapsi sai palan irti kärjestä. Sylkäisi sen pöydälle. Lusikassa ei ollut mitään halkeamia/murtumia nähtävissä. Ei ollut tuollainen BB lusikka.

Noita BB lusikoita ei kylläkään olla palautettu, on niin hyviä..Mitäköhän tilalle saa???

Vierailija:

Tuntuu siis vaan siltä että oikeesti maksaako vaivaa palauttaa jotain lusikoita joilla hintaa pari euroa?!? Onko niistä jotain vaaraa? Just tuli Liberolta uusi lusikka vauvallekin.

Vierailija
12/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli eilen. ja olin saanut nuo lusikat liberolta.

Vierailija
13/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin heitin pois sen. toinen taitaa olla vielä tallella!

Vierailija
14/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin takaisin Liberolle, ei ollu lusikoita paljon käytetty edes kun en niistä koskaan tykännyt. Mikään ruoka ei pysynyt niissä niin että syöttää olis voinu. Saatiin sitten takaisin sellaiset ensilusikat, palvelevat meitä nyt paremmin kuin ne syöttölusikat koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme