Epävarmuus kumppanin menneisyydestä
Ahdistus ja riittämättömyys kumppanin edellisestä suhteesta.
Noniin, eli siis ollaan oltu koht 3 v poikaystävän kanssa yhdessä. Nää koko 3 v mua on jotenkin ahistanut se, että musta tuntuu kokoajan että oon korvike hänen elämänrakkaudelle joka hänet jätti.
Poikaystävällä kesti yli vuosi tietää tykkääkö musta oikeasti ja että onko ns.varma, ku mä taas tiesin aika nopeesti että olen varma ja että hän on se oikea mulle.
No nyt siihen ahdistukseen tästä edellisestä suhteesta, eli siis, heillä oli sama kaveriporukka, py piti exää myös parhaana kaverina ja osana perhettä.
Kaikki py kaverit tuntevat tämän exän jo ajalta kun he oli yhdessä, kun heillä on sama tiivis kaveriporukka ollut. He teki yllätyksiä exälle yhdessä py ja kaverit jne, vietti aikaa jne.
Poikaystävä teki myös monta sydänsuru biisiä kun tämä hänen ex jätti hänet.
No miksi mä nyt koen epävarmuutta on se, että py kaverit ei tiedä mua, tai edes mun nimeä, mä oon vaan mimmi heille. En tunne hänen kavereita, satunnaisesti ohi mennen nähnyt.
Py ei koe että mä olisin myös hänelle paras kaveri/perhettä.
Py perhe oli myös todella läheinen tämän exän ja jopa hänen kavereiden kanssa koko suhteen, kun taas mä harvakseltaan tapaam hänen perhettä, vaikka melkeen py vieressä asuu.
Poikaystävä on myös sanonut, kun olen kertonut että musta tuntuu että oon löytänyt oikean tyypin, niin että hän ei tiedä kokeeko samoim, tai että kyllä exäkin oli yhtälailla oikea vaikken sitä kysynyt.
Py on myös sanonut ettei hän olisi ikinä halunnut erota exästä, ja joskus tapaillessa että tyytyy muhun, joten nääkin lisää ahdistusta mulle, että oon vaan korvikse sille kenet hän oikeasti olisi halunnut.
Musta tuntuu niin pahalle, että oon epävarma tälläisistä tyhmistä asioista, ja että mietin että miksen riitä jne
Kommentit (22)
Miksi olette parisuhteissa ahdistumassa. Olkaa sinkkuna ja onnellisia. Tämä ihmisten masokistisuus hämmästyttää.
Voihan pyypyy. Etupyypyy vai takapyypyy.
Itse asiaan, säästä aikaa ja terveyttäsi ja eroa. Ole itseksesi vähän aikaa ja anna itsesi parantua. Ei ole wörttii niinku nuorisolainen sanois.