Pahasti velkaantunut
43 tuhatta euroa velkaa ja tuntuu että järki menee. Vakityössä, ennen oli puolet vähempi mutta lisää on vain tullut. No ei se auta ku maksella. Siis lyhennän 2 lainaa ja korot ovat valtavat
Kommentit (41)
Oletko ajatellut vaihtaa työvuoroja kokopäivätöiksi? Ne yövuorot ovat muutenkin epäsosiaalisia, ja päivisin jaksaisit myös tehdä enemmän. Mä voin Allu vaikka soittaa sulle WhatsApp:in kautta jos laitat numeron tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain että elän kierteessä
Lopeta se. Et tarvitse enää mitään etkä mihinkään velkarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tässä nyt näin kävi? Pari vuotta sitten sulla oli vain 30 tonnia velkaa, erehdyitkö taas pelaamaan?
Tuo pelaaminen on addiktio, ja addiktio on sairaus. Hanki apua.
Kyllä me Allu sinusta täällä tykätään omalla tavallamme, mutta sinulle on annettu jo vuosia neuvoja, mitä tulee naisiin, yksinäisyyteen ja velkoihin; mutta mikään ei mene perille joten annan olla.Pari päivää sitten oli vielä 40000.
Luottokortille on jonku verran myös
Vierailija kirjoitti:
Budjetoi elämäsi palkan mukaan.
Se on hemmetin vaikeeta ei ole sitten rahaa tehdä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään olla, jos siihen tekemiseen tarvitsee lainarahaa. Nyt vain niitä lisätunteja töistä, että saat velkasi maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään olla, jos siihen tekemiseen tarvitsee lainarahaa. Nyt vain niitä lisätunteja töistä, että saat velkasi maksettua.
Kyllä tarvii vähän olla, en tiedä jaksanko
Vaikeaa on meillä kaikilla. Mutta olet täällä kertonut ettet esim. osaa laittaa ruokaa, syöt paljon herkkuja ja käyt baareissa. Minulla on hyvä työ, eikä velkaa, mutta ei minulla olisi missään nimessä varaa elää kuten sinä- käydä ulkona, ostaa herkkuruokia jne.
Nyt on aika tehdä elämänmuutos. Herkut pois, opi kokkaamaan- YouTubesta löytyy aloittelijoille vaikka kuinka paljon videoita. Vähennä sitä ryyppäämistä ja liiku enemmän, sillä lailla tulee parempi mieli, säästyy rahaa, ja se kaljamaha josta olet huolissasi pienenee myös. Ja kun siinä sitten itseluottamus ja itsekunnioituskin kasvaa, mene tiedä- ehkä löytyy se nainenkin. Tsemppiä Allu. Tee ensi vuodesta elämäsi suurin muutos, mitä menetettävää sinulla on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvii vähän olla, en tiedä jaksanko
Sinä olet vielä nuori, kyllä sinä jaksat tehdä täyttä työviikkoa! Ja ylitöitä tekemällä jää ne turhat baarireissutkin pois.
eihän tuo iso summa ole...lisää pikavippejä tai pankkilainaa..maksaa sitten kun jaķsaa,lyhennykset vaikka eläkkeestä..elämässä pitää olla meininkiä..
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on meillä kaikilla. Mutta olet täällä kertonut ettet esim. osaa laittaa ruokaa, syöt paljon herkkuja ja käyt baareissa. Minulla on hyvä työ, eikä velkaa, mutta ei minulla olisi missään nimessä varaa elää kuten sinä- käydä ulkona, ostaa herkkuruokia jne.
Nyt on aika tehdä elämänmuutos. Herkut pois, opi kokkaamaan- YouTubesta löytyy aloittelijoille vaikka kuinka paljon videoita. Vähennä sitä ryyppäämistä ja liiku enemmän, sillä lailla tulee parempi mieli, säästyy rahaa, ja se kaljamaha josta olet huolissasi pienenee myös. Ja kun siinä sitten itseluottamus ja itsekunnioituskin kasvaa, mene tiedä- ehkä löytyy se nainenkin. Tsemppiä Allu. Tee ensi vuodesta elämäsi suurin muutos, mitä menetettävää sinulla on??
Haluankin muutosta.
Mutta kai tässä yrittää jotenkin maksella velkoja
"Juu kelpasin onneks normaalille fiksulle naiselle jolla on paljon rahaa."
Eikö naisystävä voi auttaa?
Minulla on reilut 300 000 tilillä. Olis kamalaa jos olis velkaa. Olen koko ikäni säästänyt ja sitten sain perintöä kun äitini kuoli. Lapsena olin köyhä ei ollut edes kengiä joten en päässyt kouluun silloin. Äitini löysi jonkun miehen ja nai sen ja se mies kuoli ja äiti sai siltä perintöä. Minun äiti sitten kuoli syöpään.
Sanoit Allu tuossa että haluat muutosta. Mutta ongelma on se, että et tee itse asian eteen yhtään mitään. Odotat että elämäsi muuttuisi maagisella tavalla paremmaksi. Mutta sinun itse tulee tehdä nuo muutokset. Lue tuo ylläoleva kommentti niistä elämänmuutoksista oikein ajatuksella. Se on oikeasti helpompaa kuin mitä uskot. Ole rohkea ja aloita se. Sinulla ei todellakaan ole mitään menetettävää. Ajattele- tähän aikaan ensi vuonna voisit olla hoikempi, terveempi, iloisempi, vähävelkaosempi, ehkäpä jopa se oma nainen kainalossa.
Tai sitten olet täällä kirjoittamassa ketjua ketjun perään siitä miten elämässä on kaikki pielessä. Itsestäsi kiinni, ei kenestäkään muusta.
Kuis sujuu nyt, Allu? Miten meni joulu?
Vierailija kirjoitti:
Eilenhän se ruikutti että pitää hommata halvempi asunto Vantaalta ja tänään on hävinnyt 2100 euroa peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenhän se ruikutti että pitää hommata halvempi asunto Vantaalta ja tänään on hävinnyt 2100 euroa peleissä.
Linkki?
Pari päivää sitten oli vielä 40000.