Vuokranmaksut ja häätö
Pitääkö siis vuokra maksaa kolme kertaa putkeen myöhässä vai jättää kolmena kuukautena putkeen maksamatta jotta saa häädön ?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä menee ainakin asumistuen saajilla siten että jos vuokraa on rästissä oliko se 2x omavastuun määrä niin voi häätö olla lähellä eli esim. mun tapauksessa 660€. Just sovin asumisneuvojan kanssa että maksan joulukuun vuokran kolmessa erässä eli tässä kuussa 110€ ja tammi ja helmikuussa yhteensä 440€.
Tarkoittaako sitä että vuokra on 2x jäänyt maksamatta putkeen vai että maksaa 2x putkeen myöhässä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä menee ainakin asumistuen saajilla siten että jos vuokraa on rästissä oliko se 2x omavastuun määrä niin voi häätö olla lähellä eli esim. mun tapauksessa 660€. Just sovin asumisneuvojan kanssa että maksan joulukuun vuokran kolmessa erässä eli tässä kuussa 110€ ja tammi ja helmikuussa yhteensä 440€.
Miten teidän taloyhtiössä tiedetään ketkä saavat asumistukea?