Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranmaksut ja häätö

Vierailija
04.12.2024 |

Pitääkö siis vuokra maksaa kolme kertaa putkeen myöhässä vai jättää kolmena kuukautena putkeen maksamatta jotta saa häädön ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä menee ainakin  asumistuen saajilla siten että jos vuokraa on  rästissä oliko se 2x omavastuun määrä niin voi häätö olla lähellä eli esim. mun tapauksessa 660€.  Just sovin  asumisneuvojan kanssa että maksan joulukuun vuokran kolmessa erässä eli tässä kuussa 110€ ja tammi ja helmikuussa yhteensä 440€.

Vierailija
2/3 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä menee ainakin  asumistuen saajilla siten että jos vuokraa on  rästissä oliko se 2x omavastuun määrä niin voi häätö olla lähellä eli esim. mun tapauksessa 660€.  Just sovin  asumisneuvojan kanssa että maksan joulukuun vuokran kolmessa erässä eli tässä kuussa 110€ ja tammi ja helmikuussa yhteensä 440€.

Tarkoittaako sitä että vuokra on 2x jäänyt maksamatta putkeen vai että maksaa 2x putkeen myöhässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän taloyhtiössä tiedetään ketkä saavat asumistukea? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan