Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, REHELLINEN vastaus tähän: Oletko käynyt huorissa?

Vierailija
23.02.2007 |

Jos olet, niin missä? Oliko sen arvoista? Kaduttaako? Olitko vapaa vai varattu? Menitkö uudestaan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa olin, en koskaan pettäisi. Ei myöskään kokemuksena kummallinen, aika pliisu... en tekisi uudestaan, vaikken kadukkaan. Ja ihan suomessa, hänen kämpässä, ulkomaalainen nainen oli ja velotti 100e.

Vierailija
2/37 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus miettinyt millaista se olisi, ja kerran naispuolinen kaverini (silloin ns fuckbuddy) yritti yllyttää minua menemään kun häntä kiinnosti :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin miellän koko huorissakäynnin sellaisten palveluksi, jotka eivät pysty saamaan itselleen normaalia suhdetta ja sen myötä seksiä. Sinällään en mitenkään ole tuomitsemassa heitä, säälin lähinnä.

M31

Vierailija
4/37 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää...

Vierailija
5/37 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tämän koska olen oikeasti tuota mieltä. Itse olen avioliitossa ja olen mies. En ole käynyt huorissa enkä käy. Muta se joka ottaa tai on edes harkinnut ottavansa naista väkisin saisi käydä pordellissa laillisesti ja jättäisi raiskauksen tekemättä, niin silloin pordelli olisi maksanut itsensä!!

Vierailija
6/37 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoitan tämän koska olen oikeasti tuota mieltä. Itse olen avioliitossa ja olen mies. En ole käynyt huorissa enkä käy. Muta se joka ottaa tai on edes harkinnut ottavansa naista väkisin saisi käydä pordellissa laillisesti ja jättäisi raiskauksen tekemättä, niin silloin pordelli olisi maksanut itsensä!!

Vierailija
7/37 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kylmyys on jo jatkanut niin monta vuotta että ottaa päähän tämä hänen minulle valitsema selibaatti, mutten viitsi ulkoista kolmatta pyörää tähän sekoittaa.

Miksi minun pitäisi elää selibaatissa vain siksi ettei häntä haluta?

Lapsiamme rakastan yli kaiken, ja lapset rakastavat myös häntä, joten vaihtokaan ei tule kyseeseen.

Ehkä jos joku ammattilainen olisi tässä iloksi?

Vierailija
8/37 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on mitä merkittävimmässä määrässä seksuaalinen teko, se että siihen liittyy monia muita ulottuuvuuksia ei sitä mitenkään vähennä.

Tämä on nyt erittäin vaikea ja laaja kysymys, mutta tuo myytti on omiaan lisäämään ongelmia aiheen ympärillä - etenkin uhrien kannalta - joten en voinut olla kommentoimatta.

Raiskaus on aina erittäin tuomittava teko, riippumatta siitä mitkä tekijät siihen ovat vaikuttaneet - mutta tällaisenkin ilmiön suhteen on tärkeätä ymmärtää niitä erilaisia (sairaitakin) mekanismeja jotka siihen vaikuttavat. Stereotyyppiset mielipiteet pitäisi jo heittää roskiin.

Vierailija
9/37 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin prostituoitu, en toivoisi asiakkaakseni raiskaajia. Tuntuisi kovin turvattomalta olla niin läheisessä fyysisessä kontaktissa henkilön kanssa, joka pystyisi käyttämään toista ihmistä hyväkseen raiskaamalla hänet.

Vierailija
10/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo noin kymmenen vuoden ajan. Ikää 35, komea, hyvin toimeen tuleva, perhe, lapset ja kaikki asiat kunnossa. En koe siinä mitään sen kummallisempaa kuin esim parturissa käynti. Käyn samojen naisten luona joista tullut hyviä tuttuja ja seksi heidän kanssaan on mukavaa ja välitöntä. Minusta asiasta tehdään liian suuri numero...

Vierailija
11/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä oot parisuhteessa jos pitää käydä jatkuvasti huorissa????

Vierailija
12/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jo noin kymmenen vuoden ajan. Ikää 35, komea, hyvin toimeen tuleva, perhe, lapset ja kaikki asiat kunnossa. En koe siinä mitään sen kummallisempaa kuin esim parturissa käynti. Käyn samojen naisten luona joista tullut hyviä tuttuja ja seksi heidän kanssaan on mukavaa ja välitöntä. Minusta asiasta tehdään liian suuri numero...

Taitaa siis vaimosikin tietää asiasta, kun et tee siitä suurempaa numeroa? Kaikki asiat kunnossa? HAH!!!

Vierailija
13/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin on hyvä seksi elämä. En vaan voi sille mitään että haluan välillä muita naisia ja parempi se että tyydytän viettini maksullisiin naisiin kun alkaisin räpeltää vaikeiden irtosuhteiden kanssa. Näissä kun ei ole tunnetta pelissä, ainoastaan tyydytystä. kallis harrastus tosin mutta sille ei mahda mitään.

Olen monesti miettinyt tätä käyttäytymistäni mutta en koe että se on keneltäkään pois.

Vierailija
14/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen monesti miettinyt tätä käyttäytymistäni mutta en koe että se on keneltäkään pois.

Vierailija
15/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotonakin on hyvä seksi elämä. En vaan voi sille mitään että haluan välillä muita naisia ja parempi se että tyydytän viettini maksullisiin naisiin kun alkaisin räpeltää vaikeiden irtosuhteiden kanssa. Näissä kun ei ole tunnetta pelissä, ainoastaan tyydytystä. kallis harrastus tosin mutta sille ei mahda mitään.

Se ei ole vaimoltasi ja LAPSILTASI pois niin kauan, kun tienaat rutosti. Vähän kyllä pistää ihmetyttämään moinen RÄPELLYS maksullisten kanssa. Hyi että tekee pahaa ja säälin vaimoasi todella paljon! Aitoa rakkautta teiltä tuskin löytyy.

Vierailija
16/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksella EI OLE SEKSIN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ.

Raiskauksessa on kysymys alistamista, äärimmäisestä vallankäytöstä, EI seksistä. Suurin osa raiskauksista tapahtuu kotona 4 seinän sisällä ja tekijä on naisen tuntema mies, yleensä oma mies tai poikaystävä. Kyseessä on alistaminen, oman tahdon läpivieminen, ei seksi. Ei KUKAAN väkisin ota läheistään ja väitä sitä seksiksi!

Millä muuten selität senkin, miten suuri osa kodin ulkopuolella tapahtuvista raiskauksista tehdään muulla kuin peniksellä?? Kun sodassa esim toteutaan joukkoraiskauksia niin luuletko tosiaan, että sotilaat siellä munat ojossa naisia, lapsia, vanhuksia, toisia miehiä raiskaa? No ei todellakaan. Vaan ihmisiin tungetaan mitä tahansa kättä pidempää, muitten nähden, jotta ihmisten alistettu asema näkyy. Raiskaajat voivat käyttää vaikkapa aseita, työkaluja, luudanvarsia, pulloja. Raiskauksen tarkoitus on alistaa ihminen ja sen tehokkaamminen ei ihmistä voi alistaa kuin laittaa ihmiseen sisään jotain ilman tämän tahtoa. Tai raiskata jonkun ihmisen läheinen ja pakottaa katsomaan.

Että mene sinä 12 vaan muualle " tietojesi" kanssa. Varsinkin kun asia on niin vakavasta asiasta, josta edelleen on aivan liikaa väärää tietoa, en voi olla reagoimatta. Anteeksi.

Ps. Valitettavasti jotkut ilotytötkin joutuvat kokemaan raiskauksia, ja jälleen, kysymys ei ole seksistä vaan alistamisesta väkivaltaisesti. Usein huorat ovat yksin asiakkaansa kanssa ja näin ollen ei heitä pääse kukaan auttamaan. Raiskauksia tapahtuu siis heillekin.

Vierailija
17/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin pakottaminen ei ole raiskaus. Eikä varsinkaan, jos väkivalloin pakottaa toisen RAKASTELEMAAN. Olenko oikeilla jäljillä?

Vierailija:

Raiskauksella EI OLE SEKSIN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ.

Vierailija
18/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä varsinkaan, jos väkivalloin pakottaa toisen RAKASTELEMAAN. Olenko oikeilla jäljillä?

Vierailija
19/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi tietää huorissa käymisestäsi ja hyväksyy sen.

Itse en voisi olla parisuhteessa tai hyväksyä lasteni isäksi miestä, joka käy huorissa. Lapsia kasvattamaan ei sovi sellainen, joka voi esineellistää toisen ihmisen ostettavaksi hyödykkeeksi.

Jos vaimosi ei tiedä, petoksesi on pahempi, kuin jos kävisit muuten vieraissa. Jos vaimosi tietää ja hyväksyy... ...siihen ei kait sitten ulkopuolisella ole nokan koputtamista.

Muista kuitenkin vielä miettiä, hyväksyisitkö vaimosi/ tyttäriesi /äitis / siskosi toimimisen prostituoituina.

nimim. en voi koskaa käsittää, never ever

Vierailija
20/37 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joiden luona käyn ovat nuoria, kauniita, suomalaisia ja tekevät keikkaa täysin omasta tahdostaan. Siinä ei ole kyse mistään esineellistämisestä. Nämä naiset pitävät palveluaan ihan normaalina ja verrattavissa mihin tahansa muuhun palveluun. En voi ymmärtää tätä ahdasta moraalikäsitystä joka täällä vallitsee. Rahaa menee n 2-500 eur/kk riippuen fiiliksestä. Kuten joku aikaisemmin sanoi että jos olisi pois talousrahoista niin sit mieltä painaisi mutta onneksi sen verran hyvätuloisia ollaan molemmat ettei moista huomaa.

Kylmien venakoiden palveluiden käyttämistä en minäkään ymmärrä joskaan en tuomitsekaan.

Meille ri tule ongelmia seksistä kun kotona kumpikin saa sen minkä haluaa ja en ole ahdistelemassa ja vonkaamassa jos toista ei just satu huvittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi