Oletko vihatyhmä?
Koetko alemmuutta ja kateutta paremmin pärjääviä, sivistyneitä ihmisiä kohtaan, ja "kostona" heittäydyt tyhmäksi: et lue, et opiskele, et seuraa tiede- ja taide-elämää, oikein ryvet tietämättömyydessäsi? Saatat olla vihatyhmä.
https://www.hs.fi/taide/art-2000010848533.html
Ilmoittaudu alapeukuttamalla.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.
Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?
Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).
No mistä sitten tiedät, että olet tyhmä? Kielellinen lahjakkuus on yksi niistä osa-alueista mitä älykkyystestissä mitataan, muru. Olet varmaan nainen.
Koska olen iloisesti ihan kujalla kaikesta, en tajua kysymyksiä ja vielä vähemmän löydän oikeita vastauksia niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.
Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?
Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).
No mistä sitten tiedät, että olet tyhmä? Kielellinen lahjakkuus on yksi niistä osa-alueista mitä älykkyystestissä mitataan, muru. Olet varmaan nainen.
Koska olen iloisesti ihan kujalla kaikesta, en tajua kysymyksiä ja vielä vähemmän löydän oikeita vastauksia niihin.
Ja ihmiset lähtökohtaisesti pitää mua kouluttamattomana ja yksinkertaisena. "Mennääs me pois tästä edestä, niin viisaammat saa tulla kattomaan mikä tässä nyt on vikana."
Tietysti. Kuuluu femcelkulttuuriin. Luen passiivisaggressiivisesti vain HS ja YLE, ja pysyn vihatyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tunnut tajuavan kysymykset täällä.
Oletko kulta ihan varma että sulla ei ole vain huijarisyndrooma? Vaikutat totta puhuen älykkäämmältä kuin moni täällä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa artikkelissa puhuttu mitään vihatyhmistä. Sanotaan kyllä että lukuinnostus "periytyy" ja että vähän koulutetut (ja heidän lapsensa) ei kiinnostu lukemisesta.
Niin, sitä sanaa ei käytetty, koska se olisi ollut epäkohteliasta. Mammapalstalla sen sijaan ei ole moisia estoja (!) härregud jos täällä joku välittäisi olla kohtelias.
Suora lainaus: "Kaikkein matalimmin koulutetut tiedostavat asemansa sosiaalisessa hierarkiassa ja näkevät heihin ylhäältä päin kohdistuvan arvostelevan katseen.
Tästä seuraa vihainen vastareaktio: herraskaisena ja turhanpäiväisenä pidetty kulttuuri tuomitaan jyrkästi. Siihen lasketaan myös lukeminen."
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kuuluu femcelkulttuuriin. Luen passiivisaggressiivisesti vain HS ja YLE, ja pysyn vihatyhmänä.
Miksi et lue mitään muuta, mammakulta?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tuntuu meitä hunommin pärjääviä kohtaan sitä vihaa olevan.
Varmasti niinkin on, mutta siitä ei ole kysymys tässä ketjussa, kultamamma. Tässä haetaan heitä, jotka ampuvat omaan jalkaansa olemalla kiusallaan oppimattomia, koska oppineet ovat heidän mielestään ylimielisiä, ikäviä ihmisiä.
Kahdeksan ilmoittautunutta. Kiitän tästä rehellisyydestä, miesmammat.
Vierailija kirjoitti:
HV!
Hieno Viisaus?
Kiitos, mammakulta! Olet kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HV!
Hieno Viisaus?
Kiitos, mammakulta! Olet kiltti.
Ei, vaan "hyvä veli!". Tosin se usein kirjoitetaan minuskeleilla.
Vihatyhmistä en tiedä, mutta tuedän viharyhmän joka suuressa vihassaan pyrkivät töölöntorille lietsomaan pyhää vihaansa sekä harrastamaan heille niin ominaista väkivaltaansa. Tämä sama ryhmä on järjestäytynyt myös oodin kirjastoon häiriköidäkseen muiden lukurauhaa ja aiheuttaakseen vahinkoa rauhalliseen tapahtumaan osallistujille.
Tämä radikalisoitunut ryhmä muodostuu äärisosialisteista joille minkään tason väkivalta tai häiriköinti ei ole vierasta.
* Vihreät 🍀 De gröna*
Vierailija kirjoitti:
Vihatyhmistä en tiedä, mutta tuedän viharyhmän joka suuressa vihassaan pyrkivät töölöntorille lietsomaan pyhää vihaansa sekä harrastamaan heille niin ominaista väkivaltaansa. Tämä sama ryhmä on järjestäytynyt myös oodin kirjastoon häiriköidäkseen muiden lukurauhaa ja aiheuttaakseen vahinkoa rauhalliseen tapahtumaan osallistujille.
Tämä radikalisoitunut ryhmä muodostuu äärisosialisteista joille minkään tason väkivalta tai häiriköinti ei ole vierasta.
* Vihreät 🍀 De gröna*
Heissä elää Stalinin julmuus. Mussolinin viha ja Leninin henki.
No ei tuossa artikkelissa puhuttu mitään vihatyhmistä. Sanotaan kyllä että lukuinnostus "periytyy" ja että vähän koulutetut (ja heidän lapsensa) ei kiinnostu lukemisesta.