Oletko vihatyhmä?
Koetko alemmuutta ja kateutta paremmin pärjääviä, sivistyneitä ihmisiä kohtaan, ja "kostona" heittäydyt tyhmäksi: et lue, et opiskele, et seuraa tiede- ja taide-elämää, oikein ryvet tietämättömyydessäsi? Saatat olla vihatyhmä.
https://www.hs.fi/taide/art-2000010848533.html
Ilmoittaudu alapeukuttamalla.
Kommentit (37)
Olen vihatymä siksi koska olen rumaläski, en kelpaa kenellekkään
Hienoa että muutama on tunnistanut itsensä. Itseymmärryksestä on vain etua.
Vierailija kirjoitti:
Olen idiootti
Teitkö kirjoitusvirheen. Korjasin.
Jos et, kerro toki mitä tarkoitat, mammakultanen.
Tuon Hesarin jutun mukaan vihatyhmyys selittää ainakin osittain, miksi pojat eivät lue. Ja sivistymättömistä pojista tulee sivistymättömiä miehiä, jotka oikein mehustelevat kirjallisen sivistymättömyytensä määrällä.
Se vain ei palvele heitä mitenkään maailmassa, jossa arvostetuimmat asemat saavutetaan koulutuksen, osaamisen ja kommunikoinnin kautta.
Poika, älä ole vihatyhmä!
En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.
Vierailija kirjoitti:
En ole vihatyhmä vaan ihan pelkkä tyhmä. Olen kyllä yrittänyt kaikkea, mutta mun aivot ei vaan yksinkertaisesti toimi.
Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?
Hauskaa että moni joka tästä provosoitui, ei uskalla alapeukuttaa, vaikka sormi syyhyää painaa alanuolta.
Jos joku jää alisuorittajaksi, useimmiten ei kyse ole kostosta tai vihasta, vaan vain jonkinlaisesta uupumuksesta, jopa traumasta, jolloin vaan yrittää selvitä päivän kerrallaan. Ei liity toisiin ihmisiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jää alisuorittajaksi, useimmiten ei kyse ole kostosta tai vihasta, vaan vain jonkinlaisesta uupumuksesta, jopa traumasta, jolloin vaan yrittää selvitä päivän kerrallaan. Ei liity toisiin ihmisiin mitenkään.
Joillain ei liity, joillain liittyy. Tän ketjun tarkoitus on tuoda esiin sitä ilmiötä, kun alemmuutta tunteva miespuolinen tekee omasta sivistymättömyydestään identiteettinsä. Näitä on. Siksihän naiset dominoivat korkeakoulutusta ja kulttuuria, ja pysyttelevät ajan tasalla tieteen ja taiteen ilmiöissä, kun taas vihatyhmä mies viipyilee Toyotansa alla ja lukee korkeintaan ketsuppipurkkia.
Tähän mennessä viisi henkilö on ilmoittautunut vihatyhmäksi. Onko lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäksi kirjoitat hyvää suomea. Moni tyhmä ei kykene. Ehkä et ole niin tyhmä kuin kuvittelet?
Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä. Kirjoitustaidolla on hyvin vähän tekemistä älykkyyden kanssa (vrt. lukihäiriö).
No mistä sitten tiedät, että olet tyhmä? Kielellinen lahjakkuus on yksi niistä osa-alueista mitä älykkyystestissä mitataan, muru. Olet varmaan nainen.
Nyt ihmettelen miksi miesmammat ei ole poistaneet tätä. Ovatko lie sammuneet.
ap
En tunne kateutta, miksi ihmeessä tuntisin? Olen ihan tyytyväinen itseeni puutteinenikin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kateutta, miksi ihmeessä tuntisin? Olen ihan tyytyväinen itseeni puutteinenikin.
Luetko, muru?
Mitä luit viimeksi?
Niin?
t. Niinnittäjä