Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaiheen ongelmat, kokemuksia

Vierailija
04.12.2024 |

Millaisia haasteita teillä on ollut suhteen tapailuvaiheessa ennen parisuhteen vakiintumista? En kaipaa nyt kommentteja niiltä joilla ei ole mitään vaikeuksia ollut vaan haen sellaisia kokemuksia joissa on alussa jouduttu tekemään töitä jotta suhde on päässyt etenemään. Esim. vaikea exä, sitoutumiskammo, toisen epävarmuus, hankala elämäntilanne jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole rakastunut, mutta ajattelee sen tulevan ajan kanssa.  Oma ongelmani tapailuissa...

Vierailija
2/4 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei ole rakastunut, mutta ajattelee sen tulevan ajan kanssa.  Oma ongelmani tapailuissa...

Miten näissä on sitten käynyt? Itse nimittäin olen juuri sellainen, että rakastun hitaasti ajan kanssa ja ne ovat olleet lopulta kaikkein parhaita suhteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus. Eli ajattelen luottamuksen syntyvän avoimuudella ja rehellisyydellä. Valitettavasti edellisessä suhteessa kävi niin, että mies valehteli ja jätti toistuvasti kertomatta asioita.

Ymmärrän hyvin, että uudelle tuttavuudelle ei kerrota kaikkea eikä tarvitsekaan, mutta suhteen tulevaisuuden ja etenemisen kannalta oleellisten asioiden kertomatta jättäminen tai valehtelu on jotain mistä on todella vaikea jatkaa eteenpäin. Tällainen asia on ollut esim. että kun aletaan virallisesti seurustelemaan niin kuvioissa roikkuu vielä joku edellinen "tapailukumppani", josta mies puhuu ystävänä vaikka todellisuudessa on ollut fwb.

Vierailija
4/4 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama ongelma eli se, että mies tapailee samaan aikaan muita naisia vaikka väittää ettei näin ole. Pitävät minua niin idioottina etten tajuaisi asiaa. Minuun ei haluta panostaa täysillä vaan aina olen jonkinlainen varavaihtoehto, jota tavataan silloin kun kiinnostavampaa seuraa ei ole. En ole koskaan edennyt varsinaisesti parisuhteen, koska kaikki tyssää tähän jo tapailuvaiheessa. Aiemmin se meni niin että mies ilmoitti ettei enää haluakaan tavata, nykyisin minä totean etten jaksa roikkua miehessä, joka ei näe minua panostamisen arvoisena. Itselläni tunteet syttyvät nopeasti jos ovat syttyäkseen ja silloin on tuskaisaa olla miehen kanssa joka arpoo, pitääkö minusta vai ei.