Kauheeta kun on vetkuttanut yhden virallisen asian hoitamista jo vuodesta 2022 ja nyt kun sain aikaiseksi tehdä sen,
homma hoitui tyyliin vartissa! Ja vierähti kivi sydämeltä ettei ole enää riesanani!
Miksei näitä vaan voi tehdä aina HETI vaan jättää takaraivoon kummittelemaan?!
Kommentit (6)
Joo, minäkin vein tölkit kauppaan takaisin, johan ne tuossa jo viikon eteisessä veivät tilaa.
Näin käy kun ei hoida asioita ajallaan.
Mitä virallista asiaa edes voi vetkuttaa vuosikausia?
Itse vetkutin kyllä hammashoitoon menoa yli kymmenen vuotta. Sitten kun taas menin, olen siellä käynyt ohjeen mukaan noin parin vuoden välein. Ei silti ollut isoja ongelmia, kun lopulta sinne menin, hammaskiveä kyllä oli 10 vuoden aikana kertynyt suht paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä virallista asiaa edes voi vetkuttaa vuosikausia?
Itse vetkutin kyllä hammashoitoon menoa yli kymmenen vuotta. Sitten kun taas menin, olen siellä käynyt ohjeen mukaan noin parin vuoden välein. Ei silti ollut isoja ongelmia, kun lopulta sinne menin, hammaskiveä kyllä oli 10 vuoden aikana kertynyt suht paljon.
Liittyi osakekauppoihin.
Se tunne on niin mahtava, kun saa jonkun tällaisen asian hoidettua. Lauantaiaamupäivä paras ajankohta näille uroteoille, niin voi loppupäivän, tai jopa loppuviikonlopun, lillua tyytyväisyydessä.
Niinpä , kärpäsestä kasvaa härkänen kun siirtää ongelmia.