Kiva herätä näin aikaisiin ja katsoa yön nhl pitävetotuloksia.
Laitan yleensä 4-5 tasuria ja jumankauta mulla oli nyt kaikki 5 tasuria oikein. 1440 euron voitto. Hämmästelin tuossa tunnin ettei oo todellista. Taidan lähtee ostoksille tässä pian vai ostaisiko sähköpyörän, olen sellaista haaveillut.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miten arvioit, että onko kerroin tarpeeksi suuri jollekin tietylle tasapelille?
Kerroin on ainakin vähintään 4 aina tasapelissä joten kun laittaa monta tasapeliä niin yhteiskerroin on iso. Jääkiekossa pelaan vain tasureita ja trio järjestelmällä aika usein. Olen voittanut nyt kuukauden aikana 4 kertaa , jos tulee 3 tasuriakiin niin voittaa 60-80 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisin?
Kuinka paljon lisäarvoa tunnet nyt tuoneesi tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pelit pitää yöllä pelata?
Koska suomessa on yö kun niitä pelejä pelataan usassa ja kanadassa.
Laitoin 20 eurolla vetoja. Laitoin myös lottoa. Huomenna laitan taas 4-5 tasuria NHL peleihin ja laitan myös sm liigan peleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin on ainakin vähintään 4 aina tasapelissä joten kun laittaa monta tasapeliä niin yhteiskerroin on iso. Jääkiekossa pelaan vain tasureita ja trio järjestelmällä aika usein. Olen voittanut nyt kuukauden aikana 4 kertaa , jos tulee 3 tasuriakiin niin voittaa 60-80 euroa.
Niin mutta miten arvioit, että onko 4 kerroin ylikerroin eli kannattavaa lyödä vetoa sen puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miten arvioit, että onko 4 kerroin ylikerroin eli kannattavaa lyödä vetoa sen puolesta?
En minä mieti onko se ylikerroin. Laitan tasurin koska vertaan miten joukkueet ovat pelanneet edelliiset keskinäiset ottelunsa ja muutenkin missä vireessä ovat. Laitan tasapelin jotta saan ison kertoimen ja ison rahapotin. Riskillä niitä pelejä veikataan.