Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako luottokortin ilman työsuhdetta?

Vierailija
04.12.2024 |

Pitääkö olla työsuhde, vai riittääkö varallisuus? Jos varallisuudella saa, niin paljonko sitä pitää olla ja missä muodossa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelin 2017 ja asuin exän kanssa yhdessä sain 1000 e luottokortin ilman säännöllisiä tuloja. 2023 sain 10 000 e luottokortin, olen yh ja minulla oli jo valmiiksi 61 000 e:n asuntolaina uuteen asuntoon, ja autolainasta oli jäljellä 18 000 e tuohon aikaan. Omat tuloni olivat n. 4000-4200 e / kk. Silti ajattelin, että 10 000 e luottokortti on aika suuri. Otin sen aluksi varuiksi, jos jotain vaikka sattuisi, kun tässä yksin elelen ja sitten tänä vuonna suljin sen, kun ei ollut käyttöä. 

Vierailija
22/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bank norwegianilta saa helposti. Itekkin sain 1200e nettotuloilla. Nyt nostettu luottoraja 2000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että varallisuus riittää tai ainakin vaikuttaa se millaista se on ja paljonko sitä on. Säännöllinen tulo taitaa olla tärkeintä maksukyvyn kannalta. 

Taatusti saa oman pankin kautta, jos tilillä on esimerkiksi miljoonia euroja.

Vierailija
24/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko rahaa siis on oltava luottokortin saadakseen, ja pitääkö olla nimenomaan rahatalletuksina vai sopiiko sijoitukset? 

Tykkääkö pankki tässä yhteydessä pääomatuloista, vai näkeekö ne liian epävarmoina? Vaikka eihän ansiotulokaan enää nykymaailmassa ole mikään pysyvä  saavutettu etu.

Vierailija
25/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto-opiskelijat ovat hienompaa väkeä kuin muut joten he saavat luottokortin vaikka minimaalisilla tuloilla. 

Millä lailla hienompaa??

Pankin mielestä hienompaa

Vierailija
26/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pa ja työtön. Olen hommannut luottokortin, kun olin vielä töissä. Nyt en voi vaihtaa pankkia, koska haluan pitää sen kortin. En sitä normielämiseen käytä, ja luottoa en ole käyttänyt, mutta se on varuilla, jos jotain yllättävää tapahtuu. Eipä sitten tarvitse toimeentulotukea hakea, jos tarvii mennä vaikka lääkäriin.😬

Vierailija
27/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa vaihtaa pankkia jos ei heru.

Vierailija
28/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko rahaa siis on oltava luottokortin saadakseen, ja pitääkö olla nimenomaan rahatalletuksina vai sopiiko sijoitukset? 

Tykkääkö pankki tässä yhteydessä pääomatuloista, vai näkeekö ne liian epävarmoina? Vaikka eihän ansiotulokaan enää nykymaailmassa ole mikään pysyvä  saavutettu etu.

Mulla 23 000 ja en saa luottokorttia.