Tapailisitko miestä joka on koko ajan whatsapissa paikalla?
Vai onko se ihan normaalia nykyään?
Itselleni ei ole, niin siksi ihmettelen.
Kommentit (27)
En. Tällaiset pyörittää useita naisia muutenkin kertoo vakavasta addiktiosta päivystää wa kokoajan.
Av-mammoilla on av-mammojen ongelmat.
Jos on monta naista niin se on kuule jatkuvaa päivystystä päivin öin.
Vierailija kirjoitti:
En. Tällaiset pyörittää useita naisia muutenkin kertoo vakavasta addiktiosta päivystää wa kokoajan.
Niin tällainen kokemus tosiaan on.
Ap
Jos ei treffeillä selaa kännykkää niin sitten on ok.
Mistä minä sen tietäisin? Ai niin, koska olen itse paikalla koko ajan.
Aivan samantekevää onko vai ei.
Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?
Olen wa:ssa huomannut, että parilla kaverilla on usein sama viimeksi paikalla aika, ne varmaan juttelee
Se stalkkaa exäänsä. On yli sosiaalinen. Tai sillä on monta naista kierroksessa.
En tiedä. Tapailemani ei ole whatsapissa jatkuvasti, mutta facessa ja instassa on.
Minä olen aika usein whatsapissa, kun juttelen lasteni kanssa. Ehkä jollain miehelläkin voi olla hyvä syy.
Eihän siinä mitään ole mutta itse en todellakaan suostuisi seurustelemaan ihmisen kanssa joka noin antaumuksella kyttää muiden paikalla olo aikoja
Joo. Kunhan ei treffeillä ole.
Joillakin on vilkas sosiaalinen verkosto.
Vierailija kirjoitti:
No entäpä sellaista joka aika ajoin piilottelee viestimissä paikallaolonsa. Vähän alkaa haiskahtamaan moinen toiminta.
mulla on discordissa yks kaveri joka harrastaa näkymättömänä haahuilua ja vähän ärsyttää kun ei koskaan tiedä koska on siellä kyyläämässä. Mielestäni on väärin että ohjelmaa voi käyttää itse näkymättömänä mutta näkee silti kaikkien muiden tekemiset siellä. Tuota vielä perustellaan oikeutetuksi jollain yksityisyydellä, vaikka se on just toisinpäin ja stalkkerin unelma kun voi kytätä ilman että kukaan näkee.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei treffeillä selaa kännykkää niin sitten on ok.
Joo ei kyllä vilkaisekaan.
Itse en ilmeisesti ole kovin sosiaalinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?
Ainoa mahdollinen keino saada tietää tuo on että itse on jatkuvasti paikalla kyttäämässä sitä milloin muut ovat paikalla
Vaimoaan kroonisesti pettävä mies on wa:ssa 24/7. Jopa autonratissa onnistui viestittely. Se on niin helppoa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäpä sellaista joka aika ajoin piilottelee viestimissä paikallaolonsa. Vähän alkaa haiskahtamaan moinen toiminta.
mulla on discordissa yks kaveri joka harrastaa näkymättömänä haahuilua ja vähän ärsyttää kun ei koskaan tiedä koska on siellä kyyläämässä. Mielestäni on väärin että ohjelmaa voi käyttää itse näkymättömänä mutta näkee silti kaikkien muiden tekemiset siellä. Tuota vielä perustellaan oikeutetuksi jollain yksityisyydellä, vaikka se on just toisinpäin ja stalkkerin unelma kun voi kytätä ilman että kukaan näkee.
Stalkkerin unelma kun pääsee näkymättömänä katsomaan samaan ainaan joka naisen painajainen ettei näe ketkä katsoo kun ei sitten pääse uhriutumaan jos väärä mies antaa sitä tilattua huomiota