Mikä on sun orgasmiin eniten vaikuttava tekijä?
Mitkä on sun orgasmiin eniten vaikuttava (negat./posit.) tekijä, esim:
Fiilis?
Jännittäminen?
Luottamus seksikumppaniin?
Mieliala(negat./posit.)?
Stressi?
Suorituspaineet?
Lääkitys/mielialalääkkeet?
Kommentit (25)
Se että tunteet on mukana. Minun pitää himoita seksikumppania, ja lisäksi aistia että vastapuoli himoitsee minua. Tähän tunnetilaan pääsyä helpottaa pitkät suutelusessiot ja esileikit. Ja joo, olen pitkään tiennyt olevani demiseksuaali. Olen kokeillut myös tunteetonta seksiä useita kertoja mutta laukeaminen on jäänyt aina saavuttamatta.
Fiilis, yksinolo. Useimmat miehet ovat paskoja seksikumppaneita ja parhaimmatkin aiheuttavat jollain tasolla jännitystä, joka estää orgasmin saannin
Vierailija kirjoitti:
Se että tunteet on mukana. Minun pitää himoita seksikumppania, ja lisäksi aistia että vastapuoli himoitsee minua. Tähän tunnetilaan pääsyä helpottaa pitkät suutelusessiot ja esileikit. Ja joo, olen pitkään tiennyt olevani demiseksuaali. Olen kokeillut myös tunteetonta seksiä useita kertoja mutta laukeaminen on jäänyt aina saavuttamatta.
Tämä selvå.
Mikä vaan on tämä sun 'deminaali'-juttu.. en tunne.
Onko se jokin'vikasulla' genitaaleissa vai päässä (aivot 'kärähtäneet'tms. nyky-ihmisen, normaalia..)
Olen huomannut itsessäni useitakin asioita jotka toimivat negatiiviseen suuntaan, orgasmia vastaan.
- intohimottomuus, ns.kipinän puuttuminen?
- väsymys, se voi olla fyysistä/henkistä laatua.
- suorituspaine, kun esim.lapsenteko/'se aika kk', vie ilon koko touhusta.
- mielialalääkkeet, joita naiset käyttävät ovat 100% varmoja 'seksintappajia'.
Olen taasen muutamia positiivisia asioina itsessäni huomannut, toimivat orgasmia kohti vievinä.
- intohimon, jonka jokin asia toisessa herättää.
- aktiivisuus, niin fyysisen puolen huoltaminen kuin henkisen tasapainon säilyttäminen luo aina mahdollisuudet hyvään seksiin.
- leikkimieli, kun voi tuntea että toisen kanssa voi toteuttaa eri mieltymyksiä on vapauttavaa ja innostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiilis, yksinolo. Useimmat miehet ovat paskoja seksikumppaneita ja parhaimmatkin aiheuttavat jollain tasolla jännitystä, joka estää orgasmin saannin
Tule jo jooko ulos kaapistasi.
Vierailija kirjoitti:
Edestakainen esinahan liike. Se on aina positiivisesti orgasmiin eniten vaikuttava seikka.
Tämä selvä:
harrastat esileikkiä..
(runkkaat muita enemmän, ilmeisesti?)
Vierailija kirjoitti:
Edestakainen esinahan liike. Se on aina positiivisesti orgasmiin eniten vaikuttava seikka.
Aivan.
Aivantotta.. (tai riippuu mitä vasten sitä hink.. ;)
Kunnon esileikki. Kiihotus ennen orgasmia: Toistemme nuoleminen, hidas eteneminen, kiusoittelu, se kun mies katsoo mua kun hyväilen itseäni, mies kiihottaa iseään jollain lelulla, joskus toinen nainen mukana... Nuo kaikki kiihottaa, mutta ehkä eniten tuo toinen nainen touhuamassa minun tai mieheni kanssa
N66
Eli orgasmiin eniten vaikuttava juttu on kova kiihotus ja ehkä vähä tollanen tuhma/harvinaisempi juttu?
Naisen kiihottuneisuus eli seksihalukkuus. Väkisin kun ei saa naida, paitsi bdsm leikeissä, joissa siinäkin on etukäteis sopimus oltava.
Ajatukset. Vaikuttavat sekä positiiviseen, että negatiiviseen suuntaan.
Varmoja orgasmintappajia:
-Huono fiilis, esim. ärsyyntyminen koko päivän laiskotelleeseen mieheen.
-Väsymys, liian myöhäinen aika.
-Ei rauhallinen paikka tai kiire.
-Liika alkoholi.
-Taustaäänet. Esim. epämieluisa musiikki, tv-ohjelma (uutiset, väkivalta, asiaohjelma), lasten äänet viereisessä huoneessa.
-Jokin päässä pyörivä ajatus (voi ei, unohdin tehdä jonkun homman töissä tms.).
Orgasmivarmuutta lisää:
-Omat fantasiat
-Hyvä fiilis miehen kanssa koko päivän ajan. Esim. halaulua pitkin päivää. Mies tekee kotitöitä tai muuta minua miellyttävää.
-Rauhallinen tila
-Romanttiset ohjelmat tai kirjat
-Aamu
Sopiva puristus ja stimulaatio peniksen varressa.
Hirmu vaikealta tuntuu ap:n litaniat ja asiat jotka pitää olla kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on miesten vika kun nainen jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on miesten vika kun nainen jännittää.
Luonnollisesti näin. Vaikka vika olisi naisen päässä.
Se, että saanko pillua, vai en.
M40, sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä:
harrastat esileikkiä..
Joo, kyllä esileikkiä tulee harrastettua. Nuolen myös vaimolleni orgasmit ennen panoja.
Kyllähän noita muita ap:n mainitsemia asioita on hyvä ottaa huomioon, mutta ehdottomasti se tärkein seikka, joka vaikuttaa orgasmiin on juurikin tuo minun mainitsemani.
Joko kädellä, tai pillun sisällä, suussa....
Runkkaamisesta en osaa sanoa muuta kun että kyllä mä myös välillä runkkaan, en pysty sanomaan runkkaanko muita enempi kun en oo paljoa kyselly keltään että "paljonko runkkaat?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä:
harrastat esileikkiä..
Joo, kyllä esileikkiä tulee harrastettua. Nuolen myös vaimolleni orgasmit ennen panoja.
Kyllähän noita muita ap:n mainitsemia asioita on hyvä ottaa huomioon, mutta ehdottomasti se tärkein seikka, joka vaikuttaa orgasmiin on juurikin tuo minun mainitsemani.
Joko kädellä, tai pillun sisällä, suussa....
Runkkaamisesta en osaa sanoa muuta kun että kyllä mä myös välillä runkkaan, en pysty sanomaan runkkaanko muita enempi kun en oo paljoa kyselly keltään että "paljonko runkkaat?"
Aivan varmasti näin.
Ja harmi.. (tuo perisynti maassamme. yhä)
se 'suomalainen PARAS&YLEISIN kommunikointi tapa - h i l j a i s u u s ' ?
-
kun taas (jossain sivistyneessä,' eipuustapudonnu kansa'.., maassa ihmiset vain asioista) osaavat
puhua. ja keskustella niin kuin 'sivistyneet tekee'.