Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko masturboinut polkupyörän satulalla?

Vierailija
03.12.2024 |

Nainen, oletko koskaan tyydyttänyt itseäsi polkupyörän satulalla? (Joko työntämällä sitä kärkeä sisääsi tai hieromalla klitorista satulaa vasten.)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, järkyttävän epäkäytännöllistä. Käsi toimii miljoona kertaa paremmin.

Vierailija
2/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole nainen! Itse olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta hevosen satulassa olen saanut orgasmin useita kertoja. Olin teini ja herkkä, heppa meni rauhallista käyntiä ja keventelin siinä. Tuntui niin hyvältä, vaikka nolottaakin tunnustaa. Viime aikoina oon vasta ollut sinut koko jutun kanssa. Häpesin niin itseäni ja reaktiotani. Tallilla ratsasteli yks poika ja ajattelin häntä siinä. Olin niiiiin ihastunut.

Vierailija
4/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ajaa ilman alkkareita noilla alepa pyörillä , satula kutittaa ihanasti anaaaalia.

Vierailija
5/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini-ikäisenä jannuna pyöräilemässä tyttöystävän luota kotiin päin ja olin just viettänyt kiihkeän suutelusession tytön kanssa tämän kodin kuistilla. Kyrbä seisoi yhä kivikovana sillä en saanut siinä tytön kanssa tyydytystä loppuun asti. Laukesin sitten housuihin ajaessa. Tuntui superhyvältä mutta nolotti kieltämättä.

Vierailija
6/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En satulalla, mutta pelkällä satulaputkella kyllä! Vähän raskasta vaan ajella pidempiä matkoja!

Vierailija
7/12 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilin tytön kodista kotiini noin kilometrin matkan seksin täyteisten tuntien jälkeen ennen kuin tytön äiti saapui kotiin iltavuorosta. Usein siinä oli vielä kiihkeät kielisuudelmat ovella ennen lähtöä niin, että housuissani pullotti taas. Ei tarvinnut montaa kuoppaa olla hiekkatiellä matkalla, että tulin housuihini.

Vierailija
8/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pyöräilijä tyttö sanoi, että saa 20km lenkillä joka kerta orgasmin.

Vierailija
9/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pyöräilijä tyttö sanoi, että saa 20km lenkillä joka kerta orgasmin.

Tekee 100km:n lenkin / päivä ;)

Vierailija
10/12 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopoilin tytön kodista kotiini noin kilometrin matkan seksin täyteisten tuntien jälkeen ennen kuin tytön äiti saapui kotiin iltavuorosta. Usein siinä oli vielä kiihkeät kielisuudelmat ovella ennen lähtöä niin, että housuissani pullotti taas. Ei tarvinnut montaa kuoppaa olla hiekkatiellä matkalla, että tulin housuihini.

Kysymys oli naisille.

Vierailija
11/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kerrat, ajan pyörällä beesin värisillä tiukoilla trikoilla kesällä ja kun miehet pyöräilevät perässäni ja tiedän heidän katsovan muodokasta pyllyäni. Tulen niin märäksi, että he näkevät sen ja monet kerrat olen ihan lauennutkin.

N.23v

Vierailija
12/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli naisille.

Hei lepakko. Sukupuoli on nykyään pelkkä ilmoitusasia!!