Mies ilmoitti, että poistaisi joulun jos olisi diktaattori
Jaa. Ilmoitin hänelle että tiedostan, että hän haluaisi olla jokapaikan diktaattori mutta hän ei ole minkään alan tai asian diktaattori, hän ei määrää minua, lapsia ei ketään, joten arvovaltatappio on karmiva hänelle. Jouluna joulutellaan ja jos diktatuuri sen estää, estämme diktatuurin nousun vaikka kapinoimalla mies pihalle.
Kommentit (9)
Kun ottaa huomioon kaiken sen pahan mielen mitä joulun (pakko) vietto aiheuttaa niin on siinä pointtinsa jos ei tiedettäisi joulusta mitään. Juotaisi vain hirmukännit kun on vuoden pisin yö. Ainakin kolmen päivän yö. Tuo on ihan looginen lause sen yön viettämisen aikana. Annetaan lapsille vaikka jotain pelattavaa ja suklaata niin saa aikuiset ryypätä rauhassa.
Kaikesta tosiaan saa riidan aikaiseksi jos aina vastaa kipakasti
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös siistiä suunsa, vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös siistiä suunsa, vai mitä ?
Miksi? Jos vain toteaa että mikäli saisi päättää, tekisi jotain, niin mitä pahaa siinä on? Miksi siitä pitää loukkaantua ja tehdä siitä jokin emansipaatioliike?
Minä tekisin samoin, inhoan joulua.
Ei älyttömiä lahjatoiveita eikä pettymyksiä kun ei saanut niitä. Kyllä mä tajuan kuinka kivaa on laittaa joulu lapsille mutta onhan siinä turhan usein mukana joulustressiä. Varsinkin jos on rajallisesti rahaa. Nyt on toinen vuosi kun en vietä joulua ollenkaan. Helpompaa vaikka siitäkin tuntee jotain ihme syyllisyyttä.
M.53
Anna kun arvaan.
Ensin raivosiivoat viikkotolkulla, sitten leikit keittiössä kaikentekevää marttyyriä, jolle ei apu kelpaa. Jouluna pitää ravata kieli vyön alla kaikissa mahdollisissa perinnekissanristiäisissä ja sukulaisissa ilman hetken rauhaa. Ja koko tämän ajan marmatusta, valitusta ja huokailua.
Kyllä itsekin vaihtaisin kaiken yllämainitun rauhalliseen iltaan elokuvan ja lasin viiniä kanssa.
Nouskaa barrikaadille !