Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää (perhe-elämä)

Vierailija
03.12.2024 |

Poika 12v, ei tekis muuta kuin istuis koneella pelaamassa. Äiti on p*ska kun vaatii tekemään muuta ja ragee koko ajan. 

Tyttö 10v mielialat vaihtelee kuin pingispallolla lasikuutiossa. Koko ajan pitäisi mennä johonkin, ostaa jotakin, saada lupa siihen tähän ja tohon. Kun kiellän, äiti on maailman tyhmin ja saattaa vetää 3-vuotiaan tasoisia itkupotkuraivareita. 

Lasten isä on kuvioissa, ollaan erottu. Isän luona saa tehdä mitä lystää ja isäkin muistaa lapsille aina kertoa, kuinka äiti on kaiken kivan torppaaja (?) eikä sille tarvitse kertoa totuutta. Kaveeraa lasten kanssa siis täysillä. 

Mun vaan tekis mieli pakata se matkalaukku ja matkustaa vuodeksi jonnekin korpimetsään, olemaan yksin. Pärjätköön sit keskenään. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle.

Vierailija
2/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle.

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan murrosiäksi. Onneksi se on ohi menevä vaihe.

Vierailija
4/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies isä onkin paras isä ja naiset tekee lapsia just jännämiesten kanssa. Lapsistasi tulee väkivaltaisia rikollisia.

Vierailija
5/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9-vuotias tyttö istuu ruudun ääressä kuin liimattuna. Saa raivarin tyhmälle äidille joka joskus yrittää irrottaa siitä.

12-vuotias esikoinen on kehitysvammainen, joten hoidettava kuin kolmivuotias.

Mies on kuvioissa kyllä ja kotona, mutta on aikalailla tietokeessa kiinni hänkin. Työtön kun on.

Yritetään jaksaa tämän kivireen vetoa.

Vierailija
6/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi emakkoraukkaa, mitäs menit porsimaan!😬

Vierailija
7/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies isä onkin paras isä ja naiset tekee lapsia just jännämiesten kanssa. Lapsistasi tulee väkivaltaisia rikollisia.

No ihan tavallinen suomalainen risuparta se exä on. Ei ollut nuorenakaan mikään baarin kuumin komistus eikä jännä tapaus. Ikuinen pikkupoika näyttää kyllä olevan. 

Vierailija
8/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sutkin on porsinut. Röh röh. 

Vierailija
9/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan murrosiäksi. Onneksi se on ohi menevä vaihe.

Hänellä on 3 murrosikäisen kanssa ongelmia, josta yksi ei koskaan kasva aikuiseksi. Eihän sitä tiedä kasvaako lapsetkaan. Todella monelle aikuisellekin ihmiselle on jäänyt murrosikä päälle.

Vierailija
10/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. etttä joku idiootti on sinutkin, samanlaisen idiootin, porsinut. YÄK

Vierailija
11/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sitä virhettä tee. Oon lukenut täältä niin paljon kauhujuttuja, miten hirveetä ja raskasta niitten lasten kanssa aina on.😂

Vierailija
12/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan ei tarvii parkua vauvaspalstalla miten raskasta niitten lasten kanssa on, kun en niitä tee.🤗

Vierailija
13/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia hankitaan ja sitten valitetaan elämän kauheutta? Mitä järkeä tuossa on?

Vierailija
14/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia hankitaan ja sitten valitetaan elämän kauheutta? Mitä järkeä tuossa on?

Juuri samaa ihmettelen, ja sit kun joku sanoo asiasta niin sit loukkaannutaan...

Vierailija
15/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sitä virhettä tee. Oon lukenut täältä niin paljon kauhujuttuja, miten hirveetä ja raskasta niitten lasten kanssa aina on.😂

Niin? Hyvä sulle. En mä silti oikeasti lapsistani eroon halua, mutta sinä lapsettomana et voi tietenkään edes ymmärtää, mistä nyt puhun ja mitä tunnen. Sen voi ymmärtää vain toinen vanhempi, joka kokee väsymystä vanhemmuudesta. Jos siis ajattelit että sun vahingonilo jotenkin pistää minua, niin voin kertoa, että ei tunnu missään. 

Vierailija
16/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Hyvä sulle. En mä silti oikeasti lapsistani eroon halua, mutta sinä lapsettomana et voi tietenkään edes ymmärtää, mistä nyt puhun ja mitä tunnen. Sen voi ymmärtää vain toinen vanhempi, joka kokee väsymystä vanhemmuudesta. Jos siis ajattelit että sun vahingonilo jotenkin pistää minua, niin voin kertoa, että ei tunnu missään. 

Ei ole tarkoitus pistää, mutta on tää koomista, että lapsia tehdään ja sit kiukutellaan kun on vaikeeta.

Vierailija
17/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan ei tarvii parkua vauvaspalstalla miten raskasta niitten lasten kanssa on, kun en niitä tee.🤗

Mutta kulutat kuitenkin aikaasi lukemalla vauvapalstalta vanhempien keskusteluita ja vieläpä kommentoit niitä? 

Jos mä olisin lapseton ja elämääni tyytyväinen, en varmasti olisi kyllä täällä. En ainakaan lukemassa ja kommentoimassa ketjuja, jotka liittyy toisten lapsiin. 

Vierailija
18/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä helpottaa, vaikka se nyt ei siltä tunnu. Mutta voithan sinä ottaa aikalisän ja käy jossain hemmottelemassa välillä itseäsi. 

Vierailija
19/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus pistää, mutta on tää koomista, että lapsia tehdään ja sit kiukutellaan kun on

Ei siinä ole mitään koomista. Sä olet koominen, kun väität että vanhemmuudessa ei saisi olla ainuttakaan negatiivista kokemusta, negatiivista tunnetta, eikä koskaan saisi sanoa mitään negatiivista. 

Vierailija
20/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulutat kuitenkin aikaasi lukemalla vauvapalstalta vanhempien keskusteluita ja vieläpä kommentoit niitä? 

Jos mä olisin lapseton ja elämääni tyytyväinen, en varmasti olisi kyllä täällä. En ainakaan lukemassa ja kommentoimassa ketjuja, jotka liittyy toisten lapsiin. 

Ihmettelen vaan ettekö itse tajua miten noloa ja typerää tuo on, että lisäännytään ja sit valitetaan ja haukutaan niitä kakaroita. Vituttaa toi valittaminen. Itse ootte ne päättäneet tehdä. Olkaa nyt tyytyväisiä siihen vanhemmuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan