Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt kuolleen? Miltä tuntui?

Vierailija
30.03.2011 |

Minä näin kuolleen ihmisen. Onnettomuus oli kyseessä ja ruumiin päällä liina. Ei minusta ollut erityisen kamalaa. En tiennyt kuolleesta mitään. Siinä vaan makasi liinan alla kuolleena. Ei sen kummempaa. TOisaalta mietin että siellä oli joku, ehkä joku odotti häntä. Miten kävi hänen unelmiensa, tavoitteidensa. Muistaako häntä enää kukaan.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6-vuotiaana hoitopaikassa. Pihalle tuli poliisin ruumisauto. Pyssymiehet kävivät hakemassa paareilla ruumiin. Kysyin hoitotädin mieheltä:

-Mikä auto?

-Ambulanssi.

-Musta ambulanssi?

-Jo on musta ambulanssi.

Vierailija
82/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinen oli anoppini. kokeilin kättä ja se oli jääkylmä. oli meikattu tosi nätiksi.

näin myös itsemurhan tehneen henkilön. Hyppäsi työpaikkani katolta alas. siitä näystä näin painajaisiaja mietin asiaa pitkään.

Oletko töissä jossain korkeassa toimistorakennuksessa??

Herranjumala, ihminenhän voi kuolla vaikka tippumalla sängyltä alas jos huonosti käy ja menee niskat poikki tai lyö pään ja yms...eipä siihen mitään korkeeta rakennusta tarvita, tietty jos huonosti käy ja on tällänen Suomen puolikorkee rakennus nii jää eloon ja vihannekseksi. 

Ite vastaukseen lapsena ulkomailla nähtiin mies joka oli hirttäytynyt puuhun, vanhemmat käänty aika nopee takasinpäin kun tajus. Ja se että ehkä (en oikeetsi muista niistä ajoista esim lääkityksen takia) niin on mahdollista että oon nähnyt ukkini kuolleena, siis sinä hetkenä sairaalassa. Muistan vaan että hänellä oli paha syöpä ja kovta kivut varmatsi mut viimeinen muisto on levollinen ja rauhallinen ilme kasvoilla silmät kiinni vaikka asia surettaa. Ja sekin etten ooo varma onko näin käynyt vai oonko nähnyt unta....

Yks ei kuolema mut läheltä piti -tapaus oli kun mun serkun pää halkesi (siis ihan kunnolla). Jouduttiin yhdisteleen hermoja yms, oli ihan 50/50 selviääkö se. Ja itse olin ainoana paikalla silloin, eikä siihen aikaan sen ikäsillä ollu mitään kännyköitä. Onneks en muista kunnolla miltä se verinen katu näytti mut joku trauma tais jäädä kun tulee heti paha olo jos nään yllättävän onnettomuuden. Tässä aikuisiällä taas motaria ajaessa joku auto oli törmänny kaiteeseen ja noh kun mentiin niin nopee niin en nähnyt kunnolla mutta näytti että joku kuskin ovi oli auki ja sieltä roikkui ihminen sekä verta muistan nähneeni. Myös ambulanssit meni ohi pian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa töissä ollessa löysin asiakkaan kuolleena huoneesta.

Vierailija
84/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lukemattomia ruumiita palkkasotilaana ollessani...kaikennäköistä torsoa ja silppuuntunutta..eipä se oikein tuntunut miltään..

Vierailija
85/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinen oli anoppini. kokeilin kättä ja se oli jääkylmä. oli meikattu tosi nätiksi.

näin myös itsemurhan tehneen henkilön. Hyppäsi työpaikkani katolta alas. siitä näystä näin painajaisiaja mietin asiaa pitkään.

Oletko töissä jossain korkeassa toimistorakennuksessa??

Herranjumala, ihminenhän voi kuolla vaikka tippumalla sängyltä alas jos huonosti käy ja menee niskat poikki tai lyö pään ja yms...eipä siihen mitään korkeeta rakennusta tarvita, tietty jos huonosti käy ja on tällänen Suomen puolikorkee rakennus nii jää eloon ja vihannekseksi. 

Ite vastaukseen lapsena ulkomailla nähtiin mies joka oli hirttäytynyt puuhun, vanhemmat käänty aika nopee takasinpäin kun tajus. Ja se että ehkä (en oikeetsi muista niistä ajoista esim lääkityksen takia) niin on mahdollista että oon nähnyt ukkini kuolleena, siis sinä hetkenä sairaalassa. Muistan vaan että hänellä oli paha syöpä ja kovta kivut varmatsi mut viimeinen muisto on levollinen ja rauhallinen ilme kasvoilla silmät kiinni vaikka asia surettaa. Ja sekin etten ooo varma onko näin käynyt vai oonko nähnyt unta....

Yks ei kuolema mut läheltä piti -tapaus oli kun mun serkun pää halkesi (siis ihan kunnolla). Jouduttiin yhdisteleen hermoja yms, oli ihan 50/50 selviääkö se. Ja itse olin ainoana paikalla silloin, eikä siihen aikaan sen ikäsillä ollu mitään kännyköitä. Onneks en muista kunnolla miltä se verinen katu näytti mut joku trauma tais jäädä kun tulee heti paha olo jos nään yllättävän onnettomuuden. Tässä aikuisiällä taas motaria ajaessa joku auto oli törmänny kaiteeseen ja noh kun mentiin niin nopee niin en nähnyt kunnolla mutta näytti että joku kuskin ovi oli auki ja sieltä roikkui ihminen sekä verta muistan nähneeni. Myös ambulanssit meni ohi pian

Tai tarkotin tolla alulla sitä että jotkut kuolee vaan kaatuessan vahingossa ja lyödessään pään lievästi ja toiset yrittää itsemurhaa hyppäämällä vaikka kuinka korkeelta kuolematta. Tuurista, asennosta ja näin riippuen

Vierailija
86/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt liikaakin. Aivan liikaa.

Usein kuulee puhuttavan kuoleman kauneudesta ja levollisuudesta, tämä on lähes poikkeuksetta paskapuhetta.

Kuolema on ruma, kuolema on irvokas, kuolema on viheliäinen, kuolema on kusta, kuolema on epätoivoa, kuolema on paskaa, kuolema on verta, kuolema on tuskaa..........................

Vierailija
87/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v mamman arkussa. Pappa laittoi ruusun mamman rinnalle.

88/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että tässä puhutaan kuolleista ihmisistä

Kyllä olen nähnyt kuolleen ihmisen ja käynyt katsomassa ruumishuoneella ja yksi kerta sitä osastoa riitti mulle

Habibi welcome to Dubai nd 

Kalimera welcome to Greece

Vierailija
89/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä nähnyt aikoinaan niin monta, etten muista. Viime syksynä näin ystävän arkussa, oli sellaiset hautajaiset että arkku oli auki. Töissä se ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä, mutta ystävän näkeminen kyllä riipaisi. Ei pelottanut, mutta tuli surullinen olo.

Vierailija
90/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta kyllä nuorempana paljon ja monia .  Mutta omien sukulaisten kuolemat ottaa koville ikäänkuin ei mitään voi .  

Vierailija
91/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin takavuosina ohi yhdestä onnettomuuspaikasta, jossa oli jo auttajia paikalla. Tiellä makasi kuollut moottoripyöräilijä tai vasta myöhemmin

selvisi, että oli kuollut, kun oli tehnyt itsemurhan ajamalla rekkaa päin ilmeisesti tositarloituksella, kun oli heittänyt kypäränsäkin jorpakkoon ennen törmäystä. Siihen nähden näytti ihmeen normaalilta.

Vierailija
92/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini kun olin pieni. Oli niin rauhallisen näköinen etten kunnolla edes tajunnut hänen kuolleen. Luulin hänen nukkuvan.

Vierailija
93/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ja hoitajan raskas työ . Poliisin. 

Vierailija
94/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajettiin takavuosina ohi yhdestä onnettomuuspaikasta, jossa oli jo auttajia paikalla. Tiellä makasi kuollut moottoripyöräilijä tai vasta myöhemmin

selvisi, että oli kuollut, kun oli tehnyt itsemurhan ajamalla rekkaa päin ilmeisesti tositarloituksella, kun oli heittänyt kypäränsäkin jorpakkoon ennen törmäystä. Siihen nähden näytti ihmeen normaalilta.

Ei välttämättä kypärä lentää kyllä törmäyksestä .  Mutta ei kaikki ole itsemurhia kolarissa voidaan syyttää syyttömiäkin juu se ajoi päin . Se tuli kaistalle vaikka olisi itse . Siksi poliisit mittailee jälkiä . 

Vierailija
95/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ekan kerran olen nähnyt kuolleen ihmisen lapsena, se tuntui yllättäen aika normaalilta, siinä oli ihminen joka oli kuollut. Lapsena kiinnitin huomiota siihen kuolemankalpeuteen, se näytti niin erilaiselta kuin elävä ihminen. Oltiin lomalla Thaimaassa jouluna 2004 ja tsunamin jälkeen näin kuolleita, tavallaan onneksi en niitä omia läheisiä. Töissä terveydenhuollossa olen myös nähnyt kuolleita ihmisiä, jotenkin sitä on oppinut ajattelemaan, että kuollut on oikeastaan aika neutraali, kuoleman jälkeen ihmisestä jää tämä ruumis kudoksineen, mutta ei se kuolema tuntemattomien kohdalla sillä tavalla herätä tunteita.

Vierailija
96/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun synnytä kärsimään tänne muista että hekin kuolee kuin sinäkin.  Itsehillintä ja ehkäisyä . 

Vierailija
97/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuna näin liikenneonetomuudessa kuolleen ja tuntui pahalta. Nyt ei tunnu oikeen miltään kun olen nähnyt....

Vierailija
98/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuolleessa ole mitään ihmeellistä mutta kun on haavoja ja kipuja ja raajoja menettää niin se nyt on kurjempaa . 

Vierailija
99/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kauheeta mutta liukuhihnatahtiin joskus työssä .  

Vierailija
100/110 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme