Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moten kertoa äidille syömishäiriöstä?

Vierailija
03.12.2024 |

Täysi ikäinen olen, 18-vuotias ja muuttanut omilleni. Kyllähän äiti sen laihtumisen taatusti on huomannut kun entiset vaatteet vaan roikkuu päällä ja kommentteja tulee jo ties keneltä. Äiti vaan tuputtaa ruokaa jopa painostavasti aina kun menen sen luo (näin ei ollut ennen). Mutta ei ota laihtymista suoraan puheeksi. Vai kannattaako ylipäätään sanoa mitään? En tiedä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa tiktokin syömishäiriö tanssivideoita ja itkun tuhristamia silmiä missä ihannoidaan laihuutta. Typerä tapa hakea huomiota. Kyllä äitisi on sen huomannut jos tuputtaa enemmän. Ota asia puheeksi.

Vierailija
2/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisista kannata monesti vanhemmille avautua, hae apua ja tukea muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin äitinä toivoisin, että saman ikäinen lapseni sanoisi ihan suoraan asiasta ja pyytäisi apua.

Vierailija
4/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne ongelmat joita yrität laihuudella kontrolloida juontavat juurensa?

Vierailija
5/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollol

Vierailija
6/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!

Vierailija
7/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot äidillesi. Ja sitten syöt mukisematta sitä ruokaa, mitä tuputtaa. Syömishäiriö ei ole lupa olla syömättä. Se on sairaus tai tila, joka paranee/menee ohi syömällä. Sinun velvollisuutesi itseäsi ja äitiäsi kohtaan on syödä säännöllisesti ja tarpeeksi suuria määriä niin kauan, että paranet. Ja kun äitisi ei ole tuputtamassa ruokaa siellä omassa kämpässäsi, sinä itse tuputat sitä itsellesi. 

Vierailija
8/8 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis lihava vai laiha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän