Olga Temonen on nyt terve
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sen asteisesta aivosyövästä ei parannuta.
Kuoleeko se siis??
Kaikki kuolee
Kuka olisi ikinä uskonut! Täysin terveen paperit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sen asteisesta aivosyövästä ei parannuta.
Kuoleeko se siis??
Jokainen kuolee kai tiesit sen.
Ikävää että hänellä on syöpä, mutta jotenkin kyllästyttää jatkuva uutisointi tästä pariskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse ole mistään remissiosta, kun kasvain on hävinnyt kokonaan. Uskomatonta mutta totta!
Ei ollut hävinnyt kokonaan kuten sanoi. Siellä on nykerö edelleen. Muttei muutoksia. Tuttu eli yli 10v ennenkuin syöpä heräsi ja se oli menoa.
Hänellä käy sitten tuuri jos saa useita vuosia lisäaikaa. Toisilla on leikattava aivosyöpä mutta kuolevat paljon nopeammin
Tästä syövästä ei parane. Ihmeellistä, ettei ihmiset sitä vieläkään tajua, vaan tyyliin joka toinen kommentti on "täysin parantunut, hienoa".
Syöpä on tosiaan tällä hetkellä rauhallisessa vaiheessa, ei parantunut, ei poistunut, sitä on edelleen Olgan aivoissa. Kasvain on pienentynyt hoitojen ansiosta, mikä on hienoa ja antaa lisäaikaa hänelle.
Syöpä tulee aktivoitumaan ja kasvain kasvamaan ja hän tähän sairauteen kuolemaan nuorena. Sitä ei tiedä, milloin näin tapahtuu, mutta näin tulee joka tapauksessa käymään.
Annetaan heidän nauttia jäljellä olevasta ajasta, sillä sitä ei ole loputtomasti jäljellä. Toivon heille kaikkea hyvää tähän hetkeen ja lempeitä ja kivuttomia loppuaikoja, kun lähdön hetki lähenee.
Ehkä tää parantumaton tarkoittaa, ettei Suomessa annettavalla hoidoilla on parantumaton.
Anti Oinas vertasi syöpää sienirihmastoon, joka on maan sisällä.
Jos olosuhteet on huonot , sienet ei kasva.
Samoin syövälle pitää tehdä mahdollisimman huonot olot ,ettei pääse kasvamaan.
Olen sitä mieltä, että nykyyään voi hoitaa syöpäänsä myös kotikonsteilla , ravintoterapialla , vitamiineilla , elämäntapa muutoksella.
Hippokrates, jota pidetään lääketieteen isänä, sanoi ,, Ruoka olkoon lääkkeesi,,
Pitää paikkansa vielä nykyäänkin.
Olen itse hoitanut syöpääni niin ja olo on ihan hyvä ,no en tiedä kyllä kuinka kauan onnistuu.
Taas julistaa miten ylipainehappihoito parantaa vastustuskykyä, tappaa viruksia ja bakteereja yms. Eihän näille väitteille ole minkäänlaista tieteellistä todistetta.
Puhe viimeisimmässä instastoryssa on entistä vaikeampaa.
Hänhän on saanut eläkkeen, tarvitsee apua monessa asiassa mikä ei onnistu. Mikä tietysti lapsillekin ihana asia että äiti on olemassa edelleen, vaikka tarvitsee aina jonkun paikalla.Seurassa oli pitkä juttu, tytär sanoi ettei äiti ole minulle sairas vaan edelleen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että nykyyään voi hoitaa syöpäänsä myös kotikonsteilla , ravintoterapialla , vitamiineilla , elämäntapa muutoksella.
Hippokrates, jota pidetään lääketieteen isänä, sanoi ,, Ruoka olkoon lääkkeesi,,
Olen itse hoitanut syöpääni niin ja olo on ihan hyvä ,no en tiedä kyllä kuinka kauan onnistuu.
Suosittelen lämpimästi, että katsot Netflix-sarjan Apple Cider Vinegar ja tutustut "Millan" (Jessica Ainscough) kohtaloon. Ethän nyt ainakaan lääkitystä lopeta, se olisi suuri virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi, että katsot Netflix-sarjan Apple Cider Vinegar ja tutustut "Millan" (Jessica Ainscough) kohtaloon. Ethän nyt ainakaan lääkitystä lopeta, se olisi suuri virhe.
katsoin tätä Jessican syöpä tapausta, hänellä oli aika erikoislaatuinen ja agressiivinen syöpä. Hän kokeili kemoterapiaa, mutta se ei tuottanut tuloksia , jos oikein ymmärsin. Sen jälkeen käytti Gerson terapiaa ja eli noin 6 vuotta. Lääkärit suosittelivat käden amputoimista olkapäähän asti. Enpä osaa sanoa oliko tämä lääkäreiden ehdotus parempi. Olisiko elänyt kuutta vuotta kauemmin , vähän epäilen. Joka tapauksessa elämän laatu olisi ollut huono invaliidina. Ihminen ei voi kokeilla molempia vaihtoehtoja loppuun asti , pitää valita.
Hormoni hoito ja kemoterapia , molemmat heikentävät immuunijärjestelmää ,joka on ehkä tärkein puolustus järjestelmä syöpää vastaan.
Tietenkin , jos syöpä alkaa riistäytyä käsistä olisi hyvä saada lisäksi muuta hoitoa, c-vitamiinia suoneen ja sähköhoitoa.
Osa käyttää Bob Beckin laitteita sähkö hoidon saamiseksi. Eipä tiedä nyt tarkkaan , millaista sähköhoitoa Olga on saanut Saksasta.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, kauanko remissiovaihe yleensä kestää? Ymmärrän, että on yksilöllistä, mutta kysyn yleisellä tasolla.
Yleisestä tasosta en tiedä, mutta 10v meni anopilla kun uusiutui taas ja oli kohtalokas tällä kertaa :/
Katsoin Olgan kotona- ohjelmaa kymmenen vuoden takaa. Olipa ihana ohjelma, mutta hänellä oli jalkaongelma silloinkin. Jotenkin riipaisi katsoa hänen könkkäystään pienten lasten kanssa, nyt kun tietää toisen nykytilanteen. 🥺
Syöpä on arvaamaton vieras, mutta elämä jatkuu..
Onko Olgan kuvauksen tuloksista kuulunut mitään hänen kanavillaan? Yleensä hän on tainnut kertoa niistä somessa. Itsellä ei Instoja ym. ole, ja seuraan vain toisen käden tietoja.
Ei ole kuulunut Olgasta, eikä kuvausten tuloksista mitään.
Eihän kyse ole mistään remissiosta, kun kasvain on hävinnyt kokonaan. Uskomatonta mutta totta!