Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte Tinderissä noita äkkipikaisia kiukuttelijoita?

Vierailija
03.12.2024 |

Suututaan jos ei saada vastausta heti tai poistetaan yhtäkkiä sanomatta mitään vaikka oltais jo tavattukin. Olen hämmentynyt. Olettaako jotkut, että ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin päivystää kellon ympäri sovelluksessa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jaksaa. Siirryn seuraavaan.

Kerran päivässä vastaaminen pitkällä viestillä jossa on kysymyksiä on täysin ok.

Vierailija
2/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla on mänttejä. Ne ei liene sinun elämäsi miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta sellaisen kanssa, joka ei ehdi joka päivä vastaamaan mun viestiin

Vierailija
4/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta sellaisen kanssa, joka ei ehdi joka päivä vastaamaan mun viestiin

Ehdin kyllä joka päivä, mutta viive voi alkuvaiheessa olla 24 tuntia.

Ap

Vierailija
5/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaamalla 

Vierailija
6/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vaatia joka päivä vastaamista sitten, kun ollaan oltu ulkona ja ollaan vaihdettu puhelinnumeroita.

Sitä appia ei käy mulkkaamassa kukaan järkevä joka päivä.

Vierailija
7/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan muijista. 

Vierailija
8/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaatia joka päivä vastaamista sitten, kun ollaan oltu ulkona ja ollaan vaihdettu puhelinnumeroita.

Jos siellä on joku kiinnostava, niin kyllä käy.  Sua ei vissiin kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
9/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan muijista. 

Samoista atomeista ne koostuu kuin muutkin ihmisapinat.

Vierailija
10/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sitten tilanne muuttuu kun naikkonen alkaa lähettää munankipeänä Whatsapp-vonkauksia. HUOH!

Vierailija
11/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä on joku kiinnostava, niin kyllä käy.  Sua ei vissiin kiinnosta tarpeeksi.

Miksi minua edes teoriassa kiinnostaisi ihan hirveästi joku tuntematon ihminen, jonka kuva on netissä?

Vierailija
12/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua edes teoriassa kiinnostaisi ihan hirveästi joku tuntematon ihminen, jonka kuva on netissä?

No älä sitten yritä viestitellä sellaisten kanssa, joista et edes teoriassa ole kiinnostunut

Vierailija
13/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten yritä viestitellä sellaisten kanssa, joista et edes teoriassa ole kiinnostunut

T. Äkkipikainen kiukuttelija :D

Vierailija
14/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin kyllä joka päivä, mutta viive voi alkuvaiheessa olla 24 tuntia.

Ap

No, itse kokisin ettei toinen kovin kiinnostunut ole, jos tapaamisenkin jälkeen saattaa vierähtää vuorokausi vastaamisessa.

Olettaisin ihastuneen ja kiinnostuneen ihminen odottattavan kuulevansa toisesta jotain, ja saattavan vähän väliä vilkuilla olisiko toiselta tullut viestiä.

Joten toteaisin, ettei tule suhdetta tästä syntymään ja siirtyisin eteenpäin.

Vierailija
15/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä valitat? Tolla taktiikalla et tuhlaa aikaa ihmisiin jotka ei sovi sulle. Win-win

Vierailija
16/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tinderissä satoja matcheja. Jos joku alkaa kiukuttelamaan, minä vain poistan hänet. 

Ja minä viestittelen oman aikatauluni mukaan, silloin kun huvittaa. Jos ei se jotain miellytä, niin poistakoon minut matcheistaan, satoja muita on jo jonossa joten ei paljon kiinnosta. 

Vierailija
17/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän takertuva, kun joudut raivon valtaan jo siitä, ettet ole pelkän profiilisi, joka saattaa olla valetta, perusteella kaikkein tärkein ja arvokkain asia elämässäni, vaan haluan peräti tavata ensin?

Vierailija
18/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tinderissä parasta on juuri se, että halukkaita miehiä on koko ajan tuhansia jonossa että pääsevät juttelemaan kanssani, jolloin on helppo pitää ns. nollatoleranssia ja poistaa matchit heti jos ilmenee jotakin vähänkin "red flagiin" viittaavaa. 

Vierailija
19/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut tinderissä enkä tule olemaankaan.

Vierailija
20/23 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä toisten raivon tiedät? Minä poistan mykät mätsit ihan viileesti. Jos vastapuolta ei kiinnosta, niin ei kiinnosta muakaan. Otan seuraavan jonosta, next

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän