Rakastuitko mieheesi ensi silmäyksellä?
Kun monet sanoo että kyllä sen sitten tietää kun sen kohtaa ja blaa blaa
Kommentit (6)
Aika kauan siinä meni, olimme kyllä pari, mutta monesti ajattelin, ettei tästä mitään tule. Vähitellen se tykästyminen sitten muuttui rakkaudeksi.
Itse asiassa kun näin porukan, jossa mieheni ja kavereitaan ja veljensä, ihastuin palavasti hänen veljeensä. No mutta, sitten alettiin jutella ja tajusin että meillä klikkaa jutut just ja veljen kanssa ei niinkään.
Ensi tapaamisella itseasiassa ajattelin tulevasta miehestäni, että kaikenlaisia kummia kavereita tolla " Marilla" (opiskelukaverillani, jonka luona tavattiin) onkin...
Meille moni sanoi ettei tommonen " pikaihastuminen" kauaa kestä. Kuitenkin ollaan oltu jo 9 vuotta naimisissa, ja aina vaan rakastetaan.
ni. seuraavana päivänä oli pakko kertoa ex:lle miten oli käynyt. Ex sai jäädä meidän yhteiseen kämppään ja sai pitää kaiken. Mä hain vaan omat vaatteeni ja menin yhden matkalaukun kanssa uuden rakkaan luo. kaikki piti mua hulluna mutta olin täysin varma mitä tein. Ex:n Kanssa ollaan hyvissä väleissä. Alku oli sille rankkaa mutta kun se on nähny mut ja mun miehen yhdessä, se on todennut että ollaan toisillemme oikeat.
Olimme reilun vuoden ihan vaan tuttavia. Sitten se homma hiljalleen lämpeni.