Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset sitten eivät liho ikääntyessään, jos se on väistämätöntä aineenvaihdunnan hidastumisen vuoksi?
geenit tuovat oman lisänsä ,mitä kellekin
teillä näyttää liittyvän ymmärrys/ älyongelmiin
sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin sulle vaikka ruhtinaallisesti suukon, jos saisin tietää, miten hahmotat nämä rakkausasiat mielessäsi. Mikä on mitäkin? Se on mulle suuri mysteeri edelleen.
No rakkaus on se kun se katsoo sitä silmiin ja siitä niinku syttyy se rakkaus ja sit se niinku alkaa elämään sussa se rakkaus ja ku sä menet niinku sitte minne vaan niin se rakkaus on niinku sit jo sussa.
Erittäin hyvin sanottu
Kiitos
Kolme vuotta nuoremmalle miehelle terveisiä.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Mun kaunotar. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan ollu kellekään erityinen. Vitsin aihe lähinnä.
No voi sua... Et kumminkaan vitsi. Sielunkumppanisi ei ole sua vielä löytänyt.
Mietitäänkö toisiamme? Ollaanko yhtä epävarmoja? Yhtä ihastuneita? Vai sittenkin rohkeita ja luottavaisia? Hymyilyttääkö suakin kun ajattelet meitä? Nähdäänkö samoja unia? Sellaisia onnellisia 🥰
Miksi pukisin nahkaa kun on nahka-asu omasta takaa😌
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän itsekin hommata vaimo? Harmi, etten ihastu naisiin.
Voit tulla testaan mun vaimoa, niin tiedät, tykkäisitkö. Hän on peto sängyn puolella, vaikka muuten lempeä.
Vain täällä saan sulta huomiota ja huolenpitoa t. Tarmo
Vierailija kirjoitti:
Käytkö sä treffeillä?
Syksyllä kävin sokkotreffeillä. Ei tuntunut miltään, kun ajattelin vain kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Mun kaunotar. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mun mörköseni. 🧡🤗 Nukutaan hyvin ja nähdään toisistamme mieleisiä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Näin yksi yö unta uudesta ihmisestä elämässäni. Samoin kuin näin sinusta joskus. Sen unen jälkeen tulit elämääni vähäksi aikaa.
onko nyt uuden rakkauden aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihominen ei liity ikään vaan elämäntapoihin.
* Liikaa sokeria
* Liikaa rasvaa
* Liikaa alkoholia
* Liian vähän liikuntaa
+ Liian vähän unta
+ Liikaa stressiä
Rakkauskaan ei aina vaikuta painoon. Toiset parisuhteet ovat lihottavia.
Ollaanhan me varmaan jonkin verran erilaisia, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että olet kuuma ja mielenkiintoinen.
Varauduin pahempaan mutta vedin vaan kerran lipat tuolla, mokoma jääkenttä lumen alla
Vierailija kirjoitti:
Vain täällä saan sulta huomiota ja huolenpitoa t. Tarmo
Onko Tarmo ottanut puheeksi huomion ja huolenpidon tarpeen?
Minä en satavarmasti ole varattu! Puhu vain omasta puolestasi.