Vuokran jälkeen jää vaan 3000e palkasta käteen, miten pärjään loppukuun?
Korkotuototkin maksetaan vasta tammikuussa, jotka kuittaa koko vuoden vuokrat. Osakesijoitusomaisuutta en voi realisoida.
Kommentit (17)
Siirrä rahat mulle, niin autan sua pärjäämään. Saat viikkorahaa.
Mulla menee firman tuottobonukset rahastoon. Sieltä voi nostaa vain kerran vuodessa. Miten pärjään?
AP yrittää väittää että noilla tuloilla asuu vuokralla, melkoinen kusetus. 🤣🤣🤣
Joulukin tulossa! Tuo on kyllä pieni budjetti joulukuuksi.
Jättäisin joulukuun etelänmatkan väliin ja menisin vasta tammikuussa.
Kolmella tonnilla saa vain kuusi pulloa Dom Pėrignon -samppanjaa. Surkea summa ihmiselle.
Voi apua sentäs! Mene ap vaikka ruokajonoon tai pyydä kaverilta apua vaikeaan tilanteeseen.
Ap, et pärjää millään. Ruokajonoon, toimeentukianomus, kirkolta ja pelastusarmeijalta kaikki mahdollinen apu ja lopuksi kadulle kerjäämään. Hyvin se menee. Ja huomenna vielä paremmin.
Tuommoista se on vuokraloisella. Olisit omistusasuja, niin saisit jouluksi ainakin kinkkupasteijaa, ellei peräti leikkelettä.
Eli nelisentonniako nettona tulee? Se on sellainen kuudentuhannen viidensadan palkka pauttiarallaa. Sen tienaa sellainen urakuopassaan kärvistelevä toimistopäällikkö, joka edelleen jaksaa haaveilla johtajan paikasta. Yllä on Dressmanin puku, Ecco-kengät ja kulkupelin virkaa toimittaa Toyota Avensis, viime vuoden mallia, totta kai. Vaikka ehkä koitit sanoa, että vitsi kun jollain on hyvä palkka, niin voin sanoa että aika keskiluokkaista elämää tuollakin palkalla eletään. Ei ole mitään kovin luksusta.
Tuskinpa pärjäät pitkällä tähtäimellä kovin kummoisesti, jos ei noilla tuloilla ole älyä hankkia omistusasuntoa.
Mä nostan joka päivä käteistä tuon verran automaatista. Miten pärjään loppukuun?
Onko tuo yhdelle vai monelle? Aika eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista se on vuokraloisella. Olisit omistusasuja, niin saisit jouluksi ainakin kinkkupasteijaa, ellei peräti leikkelettä.
Älä nyt suosittele leikkelettä ainakaan. Vai haluatko toisen myrkyttävän itsensä.
Diakonissa varmaan auttaa, ja tee varmuuden vuoksi toimeentulotukihakemuskin