EN JUO yhtään alkoholia enää koskaan! varsinkaan kun menen Espanjaan pian kevääksi!
olen päättänyt OIKEASTI ettten juo enää yhtään viimeksi kun ostin 3 litran 14,5 pros viinin, join sen päivässä ja päälle 12 pros oluen ja seuraavana päivänä sama satsi, eli viikko sittten. nyt olen ollut raittiina jo viikon ja sana pysyy!
Kommentit (12)
Jaahas, ekat viikonlopun jälkeiset huonot olot? No, viikonloppuna taas korkki auki?
Vierailija kirjoitti:
2 päivässä 3 litraa ja erikoisolut se on 8 pulloa viiniä, 14,5 pros vielä + 12 pros olut
on aika määrä, että kannattaa olla juomati jos tuohon menee aina
Hän joi kahdessa päivässä KAKSI 3l laatikkoviiniä ja KAKSI olutta
Mulla kestää 3 l laatkkoviini pe-su ja vielä jääkin
niin join ja muisti on taas pois noilta päiviltä
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla morkkikset
itse asiassa minulla eri tule koskaan "krapulaa", vaan väsynyt olo, henkisesti tyhjä olo ja unettomat yöt ja 2-3 päivää hikoilua ja palelua. Mutta päänsärkyä ei tule ja kllo 06 pystyn heräämään ja alkamaan jo kaljanjuonnin. morkkis on vain henkistä.
ap
Espanjassa vielä kun halvimmat punkyt/valkkarit maksaa 0,75€-1€ litra, niin... mutta tsempit tavoitteellesi 👍
Vierailija kirjoitti:
2 päivässä 3 litraa ja erikoisolut se on 8 pulloa viiniä, 14,5 pros vielä + 12 pros olut
Onhan tuo melkoinen määrä ehkä jollekin teini-ikäiselle tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla morkkikset
itse asiassa minulla eri tule koskaan "krapulaa", vaan väsynyt olo, henkisesti tyhjä olo ja unettomat yöt ja 2-3 päivää hikoilua ja palelua. Mutta päänsärkyä ei tule ja kllo 06 pystyn heräämään ja alkamaan jo kaljanjuonnin. morkkis on vain henkistä.
ap
Morkkis on nimenomaan henkistä, en ole muuta väittänytkään. Aika pitkällä on tuo sinun alkoholisoitumisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla morkkikset
ap
No tuohan on just krapulaa ja aika pahaa sellaista