Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho: Ilmasto/Palestina/Suvaitsevaisuus-kulkueisiin osallistuu jatkuvasti demokratian vastustajia

Vierailija
02.12.2024 |

Ihmettelee miksi se on ongelma vain 612-kulkueen kohdalla mutta ei muissa vastaavissa kokoontumisissa että sinne voi osallistua myös ääriaatteita kannattavia ja demokratinavastaista porukkaa. Eivät kuitenkaan edusta kaikkia osallistujia.

"Esimerkiksi ilmasto-, Palestiina- ja suvaitsevaisuusaiheisiin kulkueisiin osallistuu säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, isla misteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota, Halla-aho kirjoittaa Facebookissa."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e035fa54-bf46-46ef-a400-9674729ad…

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeisto jaksaa aina kitistä siitä, että heitä ei suvaita. Ja kyllä, ihan oikeassa Halla-aho on: minä en heitä suvaitse eikä minun tarvitsekaan. Minä osallistun näille suvaitsevaisuusmarsseille, mutta jos se minusta olisi kiinni niin äärioikeistolaiset voisi tunkea tyrmään mätänemään. Myönnän ihan rehellisesti että minä kannatan vapautta hyville ihmisille, en kaikille ihmisille.

Arvaa mitä? Sinulla on vapaus osallistua ihan sellaiselle marssille kuin haluat. Ja muilla ihmisillä on oikeus osallistua sellaisille marsseille kuin haluavat. Miksi sinulla on vaikeuksia hyväksyä, että on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä?

Vierailija
82/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestari!

Allah-ahoon persut uskovat. Sokeasti. Ja hurmiossaan pyllistelevät ja hokevat wokewokewokeallahhallaallahhalla...

Ei tarvitse itse ajatella, kun Allah-aho töksäyttelee puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen oppikirjasta suoraan=Syytä muita, ja uhriudu.

Täälläkin näyttäisi aika moni olevan valmiina pesemään mestarin takapuolen kielellään. 

Älä siirrä omaa sairasta mieltäsi muiden käytökseksi, kiitos.

Tuossa hän vain totesi kuten asia on.

Sattuuko totuus noin paljon?

Vierailija
84/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halliksen näkökulmasta nasse-saksakin oli vain poikkeustilassa oleva demokratia ja gestapo toimi perustuslain mukaan.

Nasse-saksassa näin olikin. Kukaan historioitsija ei sitä kiistä.

Vierailija
85/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeisto jaksaa aina kitistä siitä, että heitä ei suvaita. Ja kyllä, ihan oikeassa Halla-aho on: minä en heitä suvaitse eikä minun tarvitsekaan. Minä osallistun näille suvaitsevaisuusmarsseille, mutta jos se minusta olisi kiinni niin äärioikeistolaiset voisi tunkea tyrmään mätänemään. Myönnän ihan rehellisesti että minä kannatan vapautta hyville ihmisille, en kaikille ihmisille.

Arvaa mitä? Sinulla on vapaus osallistua ihan sellaiselle marssille kuin haluat. Ja muilla ihmisillä on oikeus osallistua sellaisille marsseille kuin haluavat. Miksi sinulla on vaikeuksia hyväksyä, että on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä?

Koska kommunismi ei voi toteutua niinkauan kuin on olemassa toisin ajattelevia ihmisiä. Siksi heidän ajattelu tulee muuttaa tai jos ei muutu niin heidät tuhotaan. Näin toimii sosialismi.

Vierailija
86/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uutisarvoa.

Ei kai äärioikeistolainen arvostele äärioikeiston marssia vihapuheen vapauden puolesta.

612-kulkueen osallistujilta on kielletty kaikki poliittiset tunnukset. Kuinkas mahtaa olla vassarien kulkueissa - ainakin punalippu on aina näyttävästi esillä. Ja palestiinalaisten puolesta järjestetyissä marsseissa terroristiryhmä Hamasin tunnukset.

Jostain syystä silti sellaisella joulutortun muotoisella sakarakuviolla varustetut liput ovat kyllä liehuneet useamman kerran. Mutta kenties se ei ole poliittista.

Ei ole. Kyseessä on ollut PVL:n oma kulkue joka ei liity 612-kulkueeseen mitenkään, vaikka vasemmisto koittaakin näin esittää. 

PVL-porukka on erikseen heitetty kulkueesta pois jos ovat ottaneet tunnukset esille. Samaa ei voi sanoa vasemmiston punalippuporukasta.

Vierailija
87/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä whataboutismia?

-winner-

Vierailija
88/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset vakavasti kysyvät minkälaisia olivat ne ihmiset jotka ilmiantoivat lattialautojen alla piileskeleviä juutalaisperheitä Gestapolle.

No, nämä samat tyypit jotka paistattelivat "hyvinä" ihmisinä ja keräsivät laiskoja irtopisteitä kannattamalla raivokkaasti status quota.

Vierailija
89/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soihtukulkue on päätapahtuma, jatkoilla poltetaan vasemmistokirjallisuutta roviolla.

Vierailija
90/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kommunismi ei voi toteutua niinkauan kuin on olemassa toisin ajattelevia ihmisiä. Siksi heidän ajattelu tulee muuttaa tai jos ei muutu niin heidät tuhota

Persujen ohjekirja luku 2 =Jos joku on eri mieltä, se on kommunisti.

Onko kommunisteja huoneessa tälläkin hetkellä?  

Vierailija
91/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sii myönsikö Halla-aho viimein että 612-marssilla nähdään demokratian vastaista äärioikeistoa? Eikö kyse olekkaan vain tavallisesta isänmaallisesta tapahtumasta, vaikka sitä on kaikki nämä vuodet toitotettu? 

Myönsi. Servasi itsensä.

Vierailija
92/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se isäm maalinen ihminen pärjää siellä armeijassa, kun sielläkin marssiessa koko ajan kuuluu: "Vasen, vasen, vasen, kaks, kolme..."?

Vallan kauhiast oon huolissain!

-winner-

Vierailija
93/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikenlaisiin mielenosoituksiin osallistuu erilaisia ihmisiä. Mutta fasistisiin mielenosoituksiin ja kulkueisiin osallistuu kyseiseen aatteeseen sitoutuneita ihmisiä. Varmaan kasvien oikeuksien puolustajat osallistuvat omiin mielenosoituksiinsa. Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan nyt kai selvää että "nasset kuuluvat Helsinkiin" mielenosoitukseen osallistuvat nasset ja vastamielenosoitukseen ei-nasset. 

Vierailija
94/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Persujen ohjekirja luku 2 =Jos joku on eri mieltä, se on kommunisti.

Onko kommunisteja huoneessa tälläkin hetkellä?  "

Onko tämä ohjekirja huoneessa tälläkin hetkellä?

Vierailija
95/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halliksen näkökulmasta nasse-saksakin oli vain poikkeustilassa oleva demokratia ja gestapo toimi perustuslain mukaan.

Nasse-saksassa näin olikin. Kukaan historioitsija ei sitä kiistä.

Eli demokratia on hyvin nopeasti aivan jotain muuta kuin demokratia, mikäli anarkistit päästetään valtaan.

Vierailija
96/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kommunismi ei voi toteutua niinkauan kuin on olemassa toisin ajattelevia ihmisiä. Siksi heidän ajattel

No kummasti kuvittelet että sinulla olisi valtaa päättää missä kulkueissa ihmiset saavat marssia ja miten saavat asioista ajatella. Totalitaristi.

Vierailija
97/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uutisarvoa.

Ei kai äärioikeistolainen arvostele äärioikeiston marssia vihapuheen vapauden puolesta.

612-kulkueen osallistujilta on kielletty kaikki poliittiset tunnukset. Kuinkas mahtaa olla vassarien kulkueissa - ainakin punalippu on aina näyttävästi esillä. Ja palestiinalaisten puolesta järjestetyissä marsseissa terroristiryhmä Hamasin tunnukset.

Jostain syystä silti sellaisella joulutortun muotoisella sakarakuviolla varustetut liput ovat kyllä liehuneet useamman kerran. Mutta kenties se ei ole poliittista.

Ei ole. Kyseessä on ollut PVL:n oma kulkue joka ei liity 612-kulkueeseen mitenkään, vaikka vasemmisto koittaakin näin esittää. 

PVL-porukka on erikseen heitetty kulkueesta pois jos ovat ottaneet tunnukset es

Hmm. PVL? Palestiinan Vapautus Liike? Ettei vaan persuodinit eksyis nyt väärään kulkueeseen mesoamaan taas kerran ;DDDD

-winner-

Vierailija
98/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se isäm maalinen ihminen pärjää siellä armeijassa, kun sielläkin marssiessa koko ajan kuuluu: "Vasen, vasen, vasen, kaks, kolme..."?

Vallan kauhiast oon huolissain!

-winner-

Samoin kun vasukki kykenee luovia oikealle liikenteessä.

Vierailija
99/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kaikenlaisiin mielenosoituksiin osallistuu erilaisia ihmisiä. Mutta fasistisiin mielenosoituksiin ja kulkueisiin osallistuu kyseiseen aatteeseen sitoutuneita ihmisiä. Varmaan kasvien oikeuksien puolustajat osallistuvat omiin mielenosoituksiinsa. Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan nyt kai selvää että "nasset kuuluvat Helsinkiin" mielenosoitukseen osallistuvat nasset ja vastamielenosoitukseen ei-nasset. 

Vastamielenosoitukseen osallistuvat punalippujen heiluttelijat. 

612 ei ole mielenosoitus, vaan kulkue johon osallistuu tavallisia lapsiperheitä. Voi katsoa kuvia aiemmista kulkueista. Erikseen on ilmoitettu että kyseessä on tunnukseton kulkue, samaa ei voi sanoa sivussa seisovista huutelijoista jotka vuosi toisensa jälkeen heräävät 7.12 putkasta.

Vierailija
100/141 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hmm. PVL? Palestiinan Vapautus Liike? Ettei vaan persuodinit eksyis nyt väärään kulkueeseen mesoamaan taas kerran ;DDDD

-winner-"

Oliko tässä paskapostauksessa joku kannanottokin?