Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtaisen avustajan työ keikkatyönä?

Vierailija
02.12.2024 |

Kenelläkään kokemusta tällaisesta jonkun avustajafirman kautta? Itseä houkuttelisi kovasti keikkatyö juurikin siksi, että voisi itse koska tekee töitä ja kuinka paljon. En halua sitoutua kuin yhteen työvuoroon kerrallaan, ja haluan sovittaa työn omaan arkeeni enkä toisinpäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla se selviää. 

Vierailija
2/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oken ilmoittanut että teen tuurauksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit keikkatyötä hoiva-avustajana vaikka yksityisestä kotipalveluyrityksestä? Minusta henkilökohtaisen avustajan työ on kamalaa, kun on vaan sen yhden avustettavan pompoteltavana. Itse ole tuollaisessa kotipalvelussa hoitajana, ja meillä keikkailee avustajia paikoissa jossa ei tehdä mitään lääkehoitoa. Avustamista ruokailuissa, kaupassa käyntiä ja pieniä siivouksia. 

Vierailija
4/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit keikkatyötä hoiva-avustajana vaikka yksityisestä kotipalveluyrityksestä? Minusta henkilökohtaisen avustajan työ on kamalaa, kun on vaan sen yhden avustettavan pompoteltavana.

Avustajallani on tietääkseni ainakin yksi toinen avustettava, joten ei tarvitse olla kaiken aikaa vain saman henkilön kanssa tekemisissä. Minulla on firman kautta ns. vakiavustaja, joka voi tehdä hommia myös muille avustettaville, periaatteessa niin paljon kuin haluaa ja jaksaa jne. Ei minun tunneillani montaa euroa tienaa, joten on vain positiivista, että hän tekee töitä muidenkin kanssa.

Vierailija
5/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on henkilökohtaisena avustajana opiskeluiden ohella, hänellä on pari vakituista asiakasta 2 h/kerralla sekä sitten palvelun kautta tarjotaan keikkoja 2-6 h aina silloin tällöin ja niitä voi ottaa omaan aikatauluun sopiviksi. Avustettavaa on monenlaisia, jonkun luona esim tehdään ruokaa, viikataan pyykkiä yms. kotihommia ja sitten yhden kanssa ulkoillaan vaan.

työ on ihan ok kuulemma, on mukavia asiakkaita ja sitten vähemmän mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi