Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haki opiskelemaan ja pyysi että lähtisin mukaan "lähijaksoille" kerran kuukaudessa

Vierailija
02.12.2024 |

Eli jos pääsee koulutukseen niin joka kuukausi on opinnoissa lähijakso, melkein viikko. Tämä ns toisella puolella Suomea ja mies halusi että lähtisin aina hänen mukaansa, koska ei sinne yksin haluaisi kuin harvakseltaan. Vastasin vaan "lähden lähden", mutta irl en kyllä aio lähteä isoon kaupunkiin joka kuukausi moneksi päiväksi 😅

Mutta jos olisin sanonut tuon suoraan, en tiedä olisiko hän edes hakenut sinne. Nyt haki ja toivon että pääsee ja innostuu sitten niin että lähtee minusta huolimatta. 

Oliko tämä ns sallittu valkoinen valhe? 😅

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sallittu valhe.

Voi olla, että miehesi ei sitten menevän tuonne ja perumisesta tulee jotain hankaluutta. (Jotkut tuet katkaistaan tai joutuu pulittamaan jotain.)

Selvästi miehesi ei tuonne halua, ellet sinä mene mukaan toiselle paikkakunnalle. (Syytä on mahdoton minun arvata.)

Vierailija
22/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sallittu valhe.

Voi olla, että miehesi ei sitten menevän tuonne ja perumisesta tulee jotain hankaluutta. (Jotkut tuet katkaistaan tai joutuu pulittamaan jotain.)

Selvästi miehesi ei tuonne halua, ellet sinä mene mukaan toiselle paikkakunnalle. (Syytä on mahdoton minun arvata.)

Kyllä mä tiedän että hän sinne menee joka tapauksessa. Ei peru, eikä tule hankaluuksia. Hän tosiaan haluaisi mut mukaan koska ollaan muutenkin paljon erossa, ja sitten vielä vähemmän, ja potee morkkista siitä että kotipäivät vähenee entisestään. Mutta kyllä hän sinne tottakai menee jos pääsee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä majoittuisit? Hotellissa? Kalliiksi tulee vaikka majoitus maksettaisiin, koska ruokaa ei voi itse laittaa vaan pitäisi syödä ravintolassa.

Vierailija
24/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä majoittuisit? Hotellissa? Kalliiksi tulee vaikka majoitus maksettaisiin, koska ruokaa ei voi itse laittaa vaan pitäisi syödä ravintolassa.

Ottaa vaikka Airnbn-asunnon niin ukko saa läskisoosia vaikka joka päivä.

Vierailija
25/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Voi olla, että jääkin koulutus käymättä tai suorittaa sen huonosti, kun on joutunut huijauksen uhriksi.

Aikuinen ihminen, jotain rajaa nyt 😑

Vierailija
26/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sallittu valhe.

Kyllä mä tiedän että hän sinne menee joka tapauksessa. Ei peru, eikä tule hankaluuksia. Hän tosiaan haluaisi mut mukaan koska ollaan muutenkin paljon erossa, ja sitten vielä vähemmän, ja potee morkkista siitä että kotipäivät vähenee entisestään. Mutta kyllä hän sinne tottakai menee jos pääsee. Ap

Hyvä. Ei paha rasti sitten.

Vierailija
27/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen mies. Normaali äijä olisi innoissaan kun pääsee vieraisiin.

Vierailija
28/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, oletteko 10v? Eikö aikuinen mies selviä "melkein viikosta" ilman, että pidät kädestä kiinni?

Oma mieheni kävi Mikkelissä lähiopinnoissa pari päivää kerrallaan. Ei kyse ollut lähimmäisriippuvuudesta vaan olihan se kuin olisi päässyt lomalle. Aina kerran kuussa siis asuttiin hotellissa. Mutta toki haluttiin molemmat lähteä yhdessä. 

Vierailija
29/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, oletteko 10v? Eikö aikuinen mies selviä "melkein viikosta" ilman, että pidät kädestä kiinni?

Oma mieheni kävi Mikkelissä lähiopinnoissa pari päivää kerrallaan. Ei kyse ollut lähimmäisriippuvuudesta vaan olihan se kuin olisi päässyt lomalle. Aina kerran kuussa siis asuttiin hotellissa. Mutta toki haluttiin molemmat lähteä yhdessä. 

Just näin, ei aina mistään riippuvuudesta ole kyse jos toisen kanssa viihtyy. Joku mainitsi Lapin ja olen samaa mieltä, jos olisikin Lapissa tai jossain kiinnostavissa paikassa, niin voisin lähteäkin. Mutta kaupunkiin lähtö ei ole itselleni rentouttavaa, ja puolestani mies saa mennä itsekseen 😅 ap

Vierailija
30/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sallittu valhe.

Ehkä se vaihtaa kohta eukon sellaiseen joka haluaa olla sen kanssa.

Vierailija
31/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muotoa tämä nyt on ettei naisilla enää ole omaa työtä ja elämää eikä mies osaa mennä yksin koulutukseen?  Pärjäskö moinen tyyppi asevelvollisuutta suorittamassa?  Vaikk kai si nekin äidit kohta pääsee mukaan, sen verran ne hössöttää.

Vierailija
32/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sallittu valhe.

Ehkä se vaihtaa kohta eukon sellaiseen joka haluaa olla sen kanssa.

Tai työtön. 

Vierailija
33/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen läskisoosin tekee, mieskö?

Vierailija
34/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: mun isoisän isoisä joutui aikoinaan sotavankeuteen Englantiin (Krimin sota eli oolannin sota)

Sinne sai ottaa halutessaan vaimon mukaan ja vaimo meni mukaan. Sotavankeja kohdeltiin Englannissa tuolloin oikein hyvin. Tuo vaimo sai vankeudessa ensimmäisen lapsensakin. (Piilotteli sitä alkuun ja pelkäsi joutuvansa tapetuksi. Ei suinkaan, vaan heille oltiin entistäkin mukavampia.)

Samassa vankilassa oli rikollisvankeja ja heitä kohdeltiin paljon huonommin. 

Eli sää et lähde muutamalla päivälle kuussa mukaan verrattuna, että mun isoisän isoäiti lähti vapaaehtoisesti ulkomaille vankeuteen  mukaan. 

Vierailija
35/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen mies. Normaali äijä olisi innoissaan kun pääsee vieraisiin.

Kunhan nyt esittää...

Vierailija
36/36 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen läskisoosin tekee, mieskö?

Sitä vartenhan sillä on muija.