Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olematon klitoris

Vierailija
01.12.2024 |

Onko muita naisia joiden klitoris on suorastaan olematon? Tiedän siis kohdan missä se on muttei sitä (miesystävät) pysty näkemään eikä käytännössä edes mitenkään tuntemaan sormilla. Olen siis muutenkin hyvin pieni nainen 159cm kengänkoko pieni 36. Varmaan tähän liittyvä anatominen ominaisuus. 

Aloitan keskustelun koska täällä tunnutaan pitävän itsestäänselvänä että klitoris aina erottuu. Toivoisin että tilanne olisi eri sillä anatomisista syistä orgasmin saaminen erittäin vaikeaa. Luultavasti yhdynnässä mahdotonta. Satisfyerillä tulee jonkinlainen mutta luultavasti aika vaisu muiden sellaisiin verrattuna.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli silloin 20v tyttöystävä jolla oli *todella* naiselliset muodot vaikka oli treenatun hoikkakin eli suuret rinnat, hoikka vyötärö ja suuret pyöreät pakarat. Pituuttakin yli 170cm. Kiva amatsoni.

Mutta pimppi oli vain lyhyt viilto jalkojen välissä, edes ulommat häpyhuulet eivät erottuneet kuin aavistuksen muuta ihoa pulleampina eikä pienempiä häppäreitä ollut käytännössä juuri lainkaan ja nekin täysin siellä sisällä.

Turvonneenakin nuppineulan päätä pienemmän klitoriksen sai näkyviin vain levittämillä kahden käden sormilla mutta kun sitä nuoli kielenkärjellä koko tyttö alkoi sätkiä ja täristä ja kysellä huohottaen että mitä ihmettä teet, mikä se kohta on?

Viittomakielellä ja sokeainkirjoituksella ; juuri näin : ...kun sitä nuoli kielenkärjellä koko tyttö alkoi ...

Vierailija
42/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnässä en ole koskaan saanut.

Tuo väite toistuu täällä niin käsittämättömän usein että taustalla täytyy olla jotain katkeruutta tms. Terve nainen saa yhdynnässä joka kerta.

Voi mitä potaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli silloin 20v tyttöystävä jolla oli *todella* naiselliset muodot vaikka oli treenatun hoikkakin eli suuret rinnat, hoikka vyötärö ja suuret pyöreät pakarat. Pituuttakin yli 170cm. Kiva amatsoni.

Mutta pimppi oli vain lyhyt viilto jalkojen välissä, edes ulommat häpyhuulet eivät erottuneet kuin aavistuksen muuta ihoa pulleampina eikä pienempiä häppäreitä ollut käytännössä juuri lainkaan ja nekin täysin siellä sisällä.

Turvonneenakin nuppineulan päätä pienemmän klitoriksen sai näkyviin vain levittämillä kahden käden sormilla mutta kun sitä nuoli kielenkärjellä koko tyttö alkoi sätkiä ja täristä ja kysellä huohottaen että mitä ihmettä teet, mikä se kohta on?

Viittomakielellä ja sokeainkirjoituksella ; juuri näin : ...kun sitä nuoli kielenkärjellä koko tyttö alkoi ...

Tuo nuori nainen ei ollut neitsyt koska sillä oli ollut ainakin yksi poikaystävä mutta tämähän ei "sinne" koskenut edes sormella kun naiselle oli tarjota oikeaa kaluakin niin tässä mitään korvikkeita tarvita.

Näitä juntteja olen kyllä kuunnellut kyllästymiseen saakka poikien kaljailloissa mutta kuulosti täysin käsittämättömältä että tyttö ei olisi itse sormettanut koskaan ja etsinyt pimpasta kohtia jotka tuntuvat hyvältä.

Kieltämättä tämä klitta oli todella syvällä piilossa täysin näkymättömissä eikä tyrkyllä kuten toinen ääripää joka seisoo ulkona paljaana kuin pieni pippeli mutta hirveitä estoja saa olla jos ei kehtaa työntää omia sormia sisään.

44/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnässä en ole koskaan saanut.

Tuo väite toistuu täällä niin käsittämättömän usein että taustalla täytyy olla jotain katkeruutta tms. Terve nainen saa yhdynnässä joka kerta.

Voi mitä potaskaa.

Ikävä mutta tosi. Seksuaalisuus ja siihen liittyvät kasvatukselliset perinteet on tehnyt sen ettei todellakaan kaikki naiset saa. Voiko sitä pitää sairautena onkin jo toinen juttu, varsinkin mikäli saamattomuus johtuu miehen osaamattomuudesta. Onneksi sentään valtaosa taitaa saada, varsinkin jos mies osaa naisen kehonkieltä lukea ja haluaa naiselle orgasmin antaa. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
45/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi olla ISO, sen tietää kun laittaa sormen ja hivelee niin tulee takuu orkut

Vierailija
46/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo itsestään selvää että yhdynnässä saa orkut, ei todellakaan, on naisia jotka ei oo koskaan saaneet. 

Vierailija
47/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nuori nainen ei ollut neitsyt koska sillä oli ollut ainakin yksi poikaystävä mutta tämähän ei "sinne" koskenut edes sormella kun naiselle oli tarjota oikeaa kaluakin niin tässä mitään korvikkeita tarvita.

Näitä juntteja olen kyllä kuunnellut kyllästymiseen saakka poikien kaljailloissa mutta kuulosti täysin käsittämättömältä että tyttö ei olisi itse sormettanut koskaan ja etsinyt pimpasta kohtia jotka tuntuvat hyvältä.

Kieltämättä tämä klitta oli todella syvällä piilossa täysin näkymättömissä eikä tyrkyllä kuten toinen ääripää joka seisoo ulkona paljaana kuin pieni pippeli mutta hirveitä estoja saa olla jos ei kehtaa työntää omia sormia sisään.

Ei se välttämättä noin mene. Toisille naisille ei vain oma kosketus tunnu miltään. Voi olla osaattomuuttakin. Ei ole vaimonikaan koskaan saanut omakivassa, kun ei kuulemma ole tuntunut miltään. MInun kanssani taas saanut aina joko yhdynnässä tai suuseksillä ja sormettaen. Hänellläkin on olemattoman pieni kitoris mutta kovettuneena tuntuu sormen alla herneen kokoiselta. Orgasmeihiin vaatinut joko yhdynnän ja tai sitten nuolemisen ja sormettamisen emättimen  sisältä. Pelkän klitoriksen hierominen ei ole riitänyt orgasmeihin asti, eikä edes pelkkä nuoleminen. Jotain on aina pitänyt olla pillussa hieromassa ja hyväilemässä, mistä pillu saanut otettua otetta ennen orgasmia ja orgasmin aikana.

Vierailija
48/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli alkuun tosi näkymätön klitta. Kyllä se lopulta löydettiin kun ostin hierontalaitteen. Sillä kun hierottiin klitan seutua 5min, sai hän 22-vuotiaana ekan orkkunsa. Kun hän käytteli laitetta säännöllisesti 15 vuotta, klitta muuttui hieman isommaksi ja näkyvämmäksi, etenkin kun tarkastelin sitä lähietäisyydeltä heti orgasmin jälkeen. 

Ehkä pikkuklitastaan johtuen eksä sai paljon iloa g-pistehieronnasta. Nyksälläni on aika iso klitta ja orkku tulee helposti, mutta hän ei juurikaan nauti g-pisteen hieronnasta.

Vierailija
49/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se välttämättä noin mene. Toisille naisille ei vain oma kosketus tunnu miltään. Voi olla osaattomuuttakin. Ei ole vaimonikaan koskaan saanut omakivassa, kun ei kuulemma ole tuntunut miltään. MInun kanssani taas saanut aina joko yhdynnässä tai suuseksillä ja sormettaen. Hänellläkin on olemattoman pieni kitoris mutta kovettuneena tuntuu sormen alla herneen kokoiselta. Orgasmeihiin vaatinut joko yhdynnän ja tai sitten nuolemisen ja sormettamisen emättimen  sisältä. Pelkän klitoriksen hierominen ei ole riitänyt orgasmeihin asti, eikä edes pelkkä nuoleminen. Jotain on aina pitänyt olla pillussa hieromassa ja hyväilemässä, mistä pillu saanut otettua otetta ennen orgasmia ja orgasmin aikana."

Todella poikkeava sitten kyseessä.

Vierailija
50/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oma kosketus ole tietenkää mitään verrattuna oman kulllankosketukseen. Varsinkin siinä rakastumisen huumassa. Mutta kun on vuoskymmenten liitto takana saa silti hirveitä järisyttäviä orgasmeja, toisinaan parhaat ovat sellaisia, joissa mies hyväilee sitä klitorista ja samalla panee! Auts, tuntuu että pää hajoo.

Vierailija
51/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se välttämättä noin mene. Toisille naisille ei vain oma kosketus tunnu miltään. Voi olla osaattomuuttakin. Ei ole vaimonikaan koskaan saanut omakivassa, kun ei kuulemma ole tuntunut miltään. MInun kanssani taas saanut aina joko yhdynnässä tai suuseksillä ja sormettaen. Hänellläkin on olemattoman pieni kitoris mutta kovettuneena tuntuu sormen alla herneen kokoiselta. Orgasmeihiin vaatinut joko yhdynnän ja tai sitten nuolemisen ja sormettamisen emättimen  sisältä. Pelkän klitoriksen hierominen ei ole riitänyt orgasmeihin asti, eikä edes pelkkä nuoleminen. Jotain on aina pitänyt olla pillussa hieromassa ja hyväilemässä, mistä pillu saanut otettua otetta ennen orgasmia ja orgasmin aikana."

Todella poikkeava sitten kyseessä.

Aika tarkkaan samanlainen on munkin vaimoni aina ollut. On kyllä itsetyydytystä sinkkuaikoina kuulemma harrastanut, mutta ei voisi kuitenkaan enää yhteen menomme jälkeen vähempää kiinnostaa, koska ei tosiaan tunnu oikein miltään. Vaikka orgasminkin saisi, niin sekin on vain pieni pihaus verrattuna siihen mitä yhteisessä seksissä tulee. Nuolemalla ja sormettamalla lämmittelyiden aikana saa kyllä kerran, mutta ei halua sitä enempää jatkaa, koska silloin on tarpeeksi lämmennyt (hänelle) varsinaiseen seksiin ja nautintoon.

Itse kyllä haluaisin enemmän keskittyä tuohon lämmittelyyn, enkä siihen pystynkö itseäni hillitsemään riittävän kauan panon aikana että hän ehtii saada kylläkseen. Mutta minkäs teet, näin se on hänen kanssaan.

M55

Vierailija
52/59 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä muuhun kokoon liity...

N 160cm, kengänkoko 37, paino 54, klitoris on huomattavan iso (ja mielestäni ruma mutta se nyt tähän ei liity), ei ole mitään intersukupuolisuutta tmv, kaikki muu normaalia. 

Ikävää aloittajalle, että orgasmin saaminen vaikeaa. Jos klittaa ei kumppani oikein voi löytää sormella niin näytät ja kerrot vain sitten mistä kohtaa ja miten koskettamalla tuntuu hyvältä. 

En ole vielä rumaa klitorista nähnyt. No joo r/Clits löytyy jo aika monstereita 😲

Vierailija
53/59 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä muuhun kokoon liity...

N 160cm, kengänkoko 37, paino 54, klitoris on huomattavan iso (ja mielestäni ruma mutta se nyt tähän ei liity), ei ole mitään intersukupuolisuutta tmv, kaikki muu normaalia. 

Ikävää aloittajalle, että orgasmin saaminen vaikeaa. Jos klittaa ei kumppani oikein voi löytää sormella niin näytät ja kerrot vain sitten mistä kohtaa ja miten koskettamalla tuntuu hyvältä. 

Ei tosiaan voi päätellä suoraan pituudesta. Mulla kokemusta vain neljästä. Yksi oli 175cm, todella pieni klitta, todella isot perhoshäppärit, suurimmat vastaantulleet. Toinen oli 165cm, näkyvä klitta, pienehköt häppärit. Kolmas oli 170cm, näkyvä klitta, näkyvät häppärit. Neljäs oli 150cm, kaikista suurin klitta näistä neljästä, ja isot perhoshäppärit.

Vierailija
54/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä havahduin nyt vasta aikuisiällä siihen, että mulla on näkymätön klitta. Ei ole mitään huppuakaan. Jos levitän toosan auki sormilla, niin siellä näkyy vain sisemmät häpyhuulet (aika pienet, ei näy ulospäin ns. outiena) ja tietty emättimen ja virtsaputken aukot. Onko kaikilla muilla naisilla joku huppu, jonka alta klitoris löytyy? Mulla se tuntuu vaan ihon alla herneen kokoisena pallurana, ei siinä mitään huppua tai muuta ihoa ole päällä.

Vierailija
55/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä havahduin nyt vasta aikuisiällä siihen, että mulla on näkymätön klitta. Ei ole mitään huppuakaan. Jos levitän toosan auki sormilla, niin siellä näkyy vain sisemmät häpyhuulet (aika pienet, ei näy ulospäin ns. outiena) ja tietty emättimen ja virtsaputken aukot. Onko kaikilla muilla naisilla joku huppu, jonka alta klitoris löytyy? Mulla se tuntuu vaan ihon alla herneen kokoisena pallurana, ei siinä mitään huppua tai muuta ihoa ole päällä.

Ihan normaalia. Herneenkokoinen se useimmilla on. Ja se huppu on olematon, kiihoittuneena vasta näkyyse ilman huppua...mulloin se onkin olematon. 

Vierailija
56/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä löysit juuri tämän ketjun ja sitä ennen päätit että Nytpä kerron klitoriksestani, löytyisiköjän sille ketju vauva-palstalta?

Vierailija
57/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis päädyit nostamaan ketjun aiheesta jota kukaan nainen ei todellakaan googlaa

:-D

Vierailija
58/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öä annappa luunappi siihen herneeseen ja kerro fiilikset heti tuoreeltaan

Vierailija
59/59 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öä annappa luunappi siihen herneeseen ja kerro fiilikset heti tuoreeltaan