Mistä eläimistä et pidä?
Itse en pidä marsuista, rotista ja tuommoisista, joista lähtee hirveä haju.
Kommentit (43)
En ole maistanut marsua, mutta Etelä-Amerikassa se on yleinen sunnutairuoka.
Rotta, lisko, käärme, hiiri, minkki, karhu, skorpioni, hyttynen, ampiainen, mäkäräinen, hirvikärpänen, kissa.
Ihmisistä pidän vähiten. Lisääntyvät liikaa ja tuhoavat luontoa. Sitten kun kaikki menettää hallinan, niin soditaan ja tapetaan toisiamme. Aivan järjetöntä.
Koirista, Harmi vaan kun koirat rakastaa minua ja sitten niitä on pakko vellata ja pöyhöttää ettei koiran omistaja pety kun en pidäkään hänen rakkaasta koirastaan.
Vierailija kirjoitti:
Rotta, lisko, käärme, hiiri, minkki, karhu, skorpioni, hyttynen, ampiainen, mäkäräinen, hirvikärpänen, kissa.
Ilman näitä lajeja sinuakaan ei olisi.
Persuista. Hyttyset on myös inhottavia.
Kaikilla on sielu. Eli en voi sanoa etten pidä, sillä tavalla. Mutta en erityisesti välitä olla tekemisissä esimerkiksi vaarallisten eläinten kanssa tai jos niljakas. Minua ei pelota jyrsijät, niin kauan kun ei syö ihmistä se. Osa voi olla jopa ulkona yksittäin söpöjä.
Käärmeet ja haikalat aiheuttavat negatiivisia värähdyksiä, rotat ei myöskään sypatioitani saa.
Vierailija kirjoitti:
Virtahevoista
Kiva se on.
Ihmisistä. Kaikista muista pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtahevoista
Kiva se on.
Kauheen agressiivinen elukka
nilviäiset maistuu kammole mut isot linnut on ihan jees ku laittaa avotuleen
Pidän kaikista muista, paitsi loisista ja tuholaisista.
Kilpikonna on jotenkin ällöttävä. Siis en halua niille pahaa, mutta jotenkin se kuori on luotaantyöntävä. Pelkään, että astun päälle.
Vihervassareista, ovat liian agressiivisia ja väkivaltasia ei sympatiaa.
Käärmeistä