Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soveltuuko MyHeritage pienimuotoiseen selvittelyyn?

Vierailija
01.12.2024 |

Minua ei kiinnosta MyHeritagen DNA-testaus eikä kovin syvälle menevien tutkimusten tekeminen. Olisi kuitenkin mukavaa tietää, montako pikkuserkkua minulla on, minkä nimisiä he ovat ja mahdollisesti missä päin vaikuttavat. Pääsivulla sanotaan, että on tarjolla parin viikon kokeilujakso. Sen jälkeen ilmeisesti pitäisi maksaa jotain, mutta sekään minua ei kiinnosta.

Soveltuuko MyHeritage tällaiseen pienimuotoiseen tutkailuun? En nimittäin asiasta mitään tiedä, ja olisi mukava kuulla käytännön kokemuksia, ilman DNA:han liittyviä juttuja. Sukupuita sun muita en aio sen kummemmin ryhtyä virittelemään. Onko kukaan täällä toiminut näin, esim. ottanut selvää, minkä nimisiä lapsia ja lastenlapsia isosedillä ja -tädeillä on ollut ja on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geni voisi olla parempi. Laita Googlen kautta jonkun tietämäsi esivanhemman nimi niin voit yllättäen päästä sukuusi kiinni. Tässä rakennetaan koko Suomen sukupuuta. Voi käyttää maksuttakin

Vierailija
2/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinulla olisi iso määrä pikkuserkkuja, niin ei ole mitään takeita siitä että heistä yksikään olisi tehnyt tuon firman dna testiä. toki tuon testi ei niin kallis ole etteikö sitä voisi huvin vuoksi tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ottaa kokeilujakson, kunhan muistat sen perua ajoissa. Välttämättä kukaan sukulaisesi ei ole lisättynä myheritagessa tai genissä. Ainakin genissä elävien lisäämiseen on tapana kysyä lupa ja profiilit ovat usein yksityisiä.

Vierailija
4/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Taidan ottaa sen kokeilujakson ja peruuttaa melko pian.

Vierailija
5/5 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sivusto tutki sukuasi, vaan sinä itse ja sukulaisesi tutkitte sitä sivustolla. Siellä on myös paljon virheitä. Älä sinne mene. 

Geni.com ainakin on kokonaan ilmainen. Myös siellä teet itse työn. Mutta toisten tekemät sukupuut yhdistetään omaasi. 

Jos haluat jonkun selvittävän sukusi, palkkaa sukututkija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän