Kuinka vähän on vähän seksiä vuodessa pitkässä parisuhteessa olevalle?
Enkä tarkoita nyt teitä, joilla ei sitä syystä tai toisesta ole lainkaan. Omalla kohdallani laatukin vähän niin ja näin ja määrä jää jopa alle 10 kertaan vuodessa, Aikaa tilaisuuksia kyllä olisi ja pitkä yli 25 v. parisuhde takana. Asiasta on toki puhuttu, mutta vuosien mittaan väheneminen ja lukuisat torjunnat ovat alkaneet vaikuttamaan jopa niin, että olen mieluummin ilman. Ja niin, vaimoni laukeaa kyllä joka kerran kun seksiä harrastamme. Ja ei, en käytä alkoholia, teen kotitöitä ja pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni.
Kommentit (20)
Meillä meni alle kertaan vuodessa. Nyt tilanne että kalenteriseksi 2 x kk. Jos ei toteudu niin ero.
Kun on yli 49v vaimon kanssa naitu niin kerta viikossa on minimi. Sildenafilista laskenut taannoin, niin joku n. 70 krt vuodessa tainnut olla nykyisin aika normi. Onneksi vaimokin on reagoinut, jos meinannut venyä yli viikon.
Ei yhtään yhdyntää mihinkään reikään tänä vuonna. Vaimolla muuttuva "jos sinä sitä ja tätä, niin sitten " -lista. Väsyttää ja raivostuttaa. Muuten täydellinen puoliso.
Hmmm...vähän on varmaan vähemmän kuin jompi kumpi haluaisi. Meillä seksiä saa aina kun pyytää ja näin on ollut jo kauan. Välillä naidaan päivittäin, sitten saattaa olla aikoja että kerran viikossa tai muutama jerta kuussa, kun kummankaan ei tee mieli. Keväisin huomaa että kumpaakin naitatuttaa paljon enemmän kuin nöin talven pimeimpinä aikoina. Aina oon saanut kun olen pyytänyt ja aina olen antanut kun on pyydetty.
T: m44 (21v naimisissa)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...vähän on varmaan vähemmän kuin jompi kumpi haluaisi. Meillä seksiä saa aina kun pyytää ja näin on ollut jo kauan. Välillä naidaan päivittäin, sitten saattaa olla aikoja että kerran viikossa tai muutama jerta kuussa, kun kummankaan ei tee mieli. Keväisin huomaa että kumpaakin naitatuttaa paljon enemmän kuin nöin talven pimeimpinä aikoina. Aina oon saanut kun olen pyytänyt ja aina olen antanut kun on pyydetty.
T: m44 (21v naimisissa)
Tarkoittaakohan papin sanoma " niin myötä kuin vasta mäissäkin" tätä? Olisi kiva jos tarkoittaisi tai sais vahvistuksen kirkolta että juuri tuota sillä haetaan.
Miten typeräää. äää.äää. Kuka nyt valitsee puolison näiden kriteerien mukaan, toivottavasti ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten typeräää. äää.äää. Kuka nyt valitsee puolison näiden kriteerien mukaan, toivottavasti ei kukaan.
Ai on typerää jos jättää puolison joka on mukava, mutta ei anna seksiä?
Alle kaksi kertaa viikossa, niin on vähän. Näin käy pari kertaa vuodessa, kun 'lomaillaan' lastenlasten kanssa ahtaissa vuokramökissä tms, jossa kaikille ei ole omaa huonetta.
#47vuottajääkaapinjakamista
Meillä ei ole seksiä. Miehellä alkoi olla niin isot suorituspaineet (omien sanojensa mukaan) että hommasta ei tullut enää mitään. Sovittiin sitten noin vuosi sitten että palataan asiaan jahka ne paineet hellittää. Sitä odotellessa.
kerran viikossa, 20v liitossa
m48
Alle 52 kertaa vuodessa on mielestäni vähän.
M51
27 vuotta yhdessä, ikää kummallakin noin 50 vuotta. Nyt kun lapsetkin jo aikuisia tai aikuisuuden kynnyksellä, niin kolmisen kertaa viikossa yleensä. Joskus voi jäädä kertaan, joskus 4-5 kertaa. Ei tietenkään samanlaista kuin kanit, vähintään 3 kertaa päivässä ole kuin 27 vuotta sitten, mutta seksi toimii vieläkin ja on nautinnollista.
No, meillä on noin kerran kuussa, mutta kumpikaan ei torju toista eli seksiä on kyllä, jos jompikumpi tekee aloitteen.
Ex-vaimon kanssa oli seksiä noin kymmenen kertaa vuodessa. Ihan liian vähän minulle. Ja kun kyllästyin tekemään aloitteita, niin meni yhtäkkiä 6kk ilman. Sitten tulikin ero.
En osaa tohon vastata... Mutta meillä on seksiä n. 3 -4 krt/viikko. Naimisissa 30 v. Ja on kaikenlaista seksiä, kumpikin tekee aloitteita ja yllättäviä sellaisia😌 Myös välineitä käytössä.
N56
Harvoin ja harvenee jos ehdotan illalla, siirtyy aamuun. Jos ehdotan aamulla siirtyy iltaan ja jää sittenkin yleensä tekemättä. Lisäksi olen kuulemma huono panemaan, laukean liian nopeasti
Kolmekymmentä vuotta naimisissa ja harrastellaan seksiä vähintään kerta viikossa. Joka päivä suukotellaan ja halaillaan ja kiusoitellaan. Tämä toimiikin niinkuin pitkänä esileikkinä kunnes on pakko päästä alasti tunnustelemaan miestä...)
N.54
Kerran kuussa on harvoin, mutta riittää varmasti monille jonkinlaisena minimimääränä. Minä olen saanut kolmesti tänä vuonna, ja se on jo niin harvoin, että on käytännössä sama kuin ei milloinkaan.
Vähän alle 40 mies. Naimisissa 13 vuotta, yhteiseloa 16 vuotta.
Jos en tee aloitetta, korkeintaan kerran vuodessa. Jos teen aloitteita, parhaimmillaankin 3-4 kertaa vuodessa.
Vaimolle tuntuu olevan kruununjalokivien esittelyyn verrattava tilanne, mulle seksuaalisuus ja koskettelu vertautuu hengittämiseen ja syömiseen.
Onneksi muualla saa toteuttaa seksuaalisesti salassa itseään...
Meillä myös 25v yhdessä oltu. Minä vaan tuo halukkaampi ja mies vaisu. Mulle kävisi 2-3 kertaa viikossa mutta seksiä on 1 kerta kuussa noin keskimäärin. Mulle liian vähän.