Onko teillä joulumieltä jo yhtään?
Aiotteko viettää joulua. Ostatteko joulukuusen ja kinkun?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan kinkku, viinit ja konjakkia. Vanha tekokuusi kelpaa vielä.
Loppuilta putkanpahnoilla sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kai nuo kulttuurimaksilaiset wokettajat pilaa joulunkin.
Sinä itse pilaat itseltäsi ja ympäristöltäsi kaiken vellomalla tuossa negatiivisuudessa ja vatvomalla niitä, jotka mielestäsi ajattelevat ja elävät väärin. Negis mörökölli.
Olen kitarassa aloittelija. Aloitin viikko sitten treenaamaan kahta joululaulua. Katsotaan, ehtiikö. Kolme viikkoa about aikaa. Vielä.
Eli on.
Ei siihen Joulun kokemiseen kynttilöitä, kuusta eikä spesiaaliruokia tarvita.
Ei ole joulumieltä, ei kinkkua eikä kuusta, mutta odotan innolla mitä uusia veroja on tulossa.
Jeesuksen verta vähän jouluna. Eli punaviiniä.
Ei ole joulufiilistä enkä vielä haluakaan. Vietän syksyä syksynä, ällöttää kun kaupoissa on tonttuja jo syyskuun lopulla. Vieläkin lykkään joulustelua. Ehkä viikkoa ennen joulua laitan ovikoristeen oven ulkopuolelle ja jotain muutakin kai laittelen. Ehkä pääsen jouluna sukuloimaan. Jos en, olen omillani.
ei, ei ole rahaa viettää joulua, pakko jättää puhelinlasku maksamatta että saan ruokaa, onneksi operaattori oli ymmärtäväinen ja suostui siihen että eräpäivää lykätään
Ei ole ollut sitten sen päivän kun Petteri Orpon hallitus astui valtaan.
Tykkään laittaa joulua.
Nyt kaikki kaukovalot esillä. Lahjat ostettu tai ainakin mietitty.
Jouluruoka mietitty (ostoslista tehty)
Kortit ostettu, ei kirjoitettu vielä
Kuusi tsekattu mutta metsässä saapi olla edelleen
Siivouksia aloiteltu ja tavaraa karsittu pitkin syksyä
Isommat siivoukset viikonloppuna ennen joulua
Jotain pientä ruoanlaittoa toki lähempänä
Tänä vuonna yritän nauttia ajasta ennen joulua; tapahtumista, myyjäisistä ja ruokailuista (jouluruokailu ainakin 2 kertaa työnantajan piikkiin)
Tulisipa lunta niin se kruunaisi tämän Ihanan joulun ajan..
N54
Vierailija kirjoitti:
Vihaan joulua koska on niin, niin paljon työtä ja rahanmenoa. Joulun jälkeen olo on kuin mankelin läpi menneeltä. Onneksi joulu on vain kerran vuodessa.
Mikä pakko on tehdä mankelijoulu? Relax.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, pakolliset tehdään. Kevättä jo odottelen jotta pääsee taas elämään, inhoan talvea.
Täällä toinen kevätfani!
Siis kausivalot !!!!! Kaukovalot vain autossa.
N54
Vierailija kirjoitti:
Haudoille kynttilät jouluaattona.
Sitten jouluyön jumalanpalvelukseen, ai että ihanaa, kun kirkko pullistelee hyväntuulisia ihmisiä ja hymyillen tervehditään kaikki tuntemattomatkin. Joulupäivänä on sitten lapsiperheet kirkossa ja minä. Käyn niin monessa messussa, kun vaan isossa lähikirkossa järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
On joulumieltä. Kyntteliköt ikkunoille ja kranssi oveen - siinäpä se kokonaisuudessaan.
Onko päässä jo kranssi?
Jouluun on vielä useampi viikko. Ei kai sitä nyt vielä viritellä.
Jotain pientä välillä. Itse joulu 24.12. ei niin kiinnosta.
Ei ole, pakolliset tehdään. Kevättä jo odottelen jotta pääsee taas elämään, inhoan talvea.