Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi nukkua vaimon kanssa , ei Japanissakaan nukuta yhdessä!

Vierailija
01.12.2024 |

https://vocal.media/families/one-couple-two-beds-why-do-so-many-japanes…

en voisi piereskellä

kuorsaaan hemmetisti itse

en kaipaa haleja enkä liikaa läheisyyttä

en voisi rukoilla ääneen yöllä

ei ei ei

Japsit ovat tässäkin oikeassa, seksi seksiksim, nukkuminen erilleen, mies töissä nainen hoitaa perheen

tämä on oikea malli, muutan Japaniin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua nukkua miehen kanssa. Miksi kukaan nyt siittäjän kanssa nukkuisi, sehän vaan siittäisi koko ajan. Huhheijaa

Vierailija
2/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tuo japanin malli toimii eläkeikään asti. Sitten kun mies ei pääse enää töihin, tulee usein ero :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, aloittaja! Kiitos, kiitos, kiitos!

Vaimo

Vierailija
4/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko että av tulee henkilökohtaisesti puhuttelemaan vaimoasi vai miten tämä asiasi nyt ratkaistaan?

Vierailija
5/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nukuta yhdessä. Mä nukun makuuhuoneessa ja mies nukkuu olohuoneessa.

Vierailija
6/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli artikkeli tästä Seura-lehdessä, monet nukkuu, tai yrittää nukkua väkisin samassa sängyssä vaikka todella usein unen ja elämän laatu olis paljon parempi kun nukuttaisiin erillään. 

Vierailija
7/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kuin jos yöllä herää niin hiukan kokeilla kädellä vaimon paljasta peppua. 

Vierailija
8/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa kuin jos yöllä herää niin hiukan kokeilla kädellä vaimon paljasta peppua. 

Onko vaimosi samaa mieltä?

Vierailija
9/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi samaa mieltä?

Ei ole vaimoa. Mutta jos olisi. Ilmankos ei ole.

Vierailija
10/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut nukkua exän kanssa yhdessä, ajattelin silloin että se on vain kompromissi joka toimi meillä. Ero tuli kuitenkin ja tapasin uuden. Hänen myötä tajusin, että ärsyyntyminen toisen olemuksesta, hengityksestä ja läheisyydestä ei olekaan ihan normaalia. Mua ärsytti koko exä, ei vain äänet mitä tekee. Tajusin olevani huojentunut, jos hän oli iltavuorossa tai jossain käymässä, ettei tarvinnut olla kotona yhdessä. Eihän se tervettä ollut. Nyksän kanssa ei haittaa kuorsauskaan, ja 14 vuotta ollaan nukuttu yhdessä, ja odotan aina että tulee kotiin kanssani. 

Vierailija
11/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli lopun alkua kun siirryttiin eri huoneisiin nukkumaan. 

Vierailija
12/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaisi vierashuoneeseen nukkumaan.

Haluaisi selata kännykkää illalla viimeiseksi nukahtaakseen. Lisäksi aamulla ensimmäiseksi sekä tarvittaessa myös kesken yöunien.

Itse häiriinnyn kännyn valosta. Lisäksi tuntuu loukkaavalta, että itse kun haluaisin seksin jälkeen läheisyyttä, haluaa mies seksin jälkeen somettaa.

En ole halunnut kännyä makkariin, ja mies haluaa siksi nyt vierashuoneeseen nukkumaan.

Itse mietin, tuntuisiko minusta ikävältä, jos jatkossa mies tulisi kanssani nukkumaan vain, jos haluaisi seksiä.