Flamingo spa kylpylä
Moro
Onko ne sekasaunat ( aikuisten puolella ) sellaisia että on pakko pitää uikkareita? Ärsyttävää vain kiskoa märkiä asuja pois ja päälle.
Kommentit (23)
Uimapuvut on suositus, eli halutessaan voi pitää. sama juttu kaikissa niissä sekasaunoissa.
Saunat flamingossa ovat sellaisia lämpimiä huoneita. Eivät oikeita saunoja.
Miksi kylpylän nimi ei Suomessa enää ole suomalaisittain kylpylä vaan englantilaisittain spa? Tylsää.
Ei siellä ymmärtääkseni ole pakko pitää uikkareita jalassa. Suurin osa kyllä pitää.
Mä en usko tuota. Ilman uima-asuja voi olla vain yksityistilaisuuksissa, eli jos varaa sellaisen.
Mitä itse olen käynyt niin aina kaikilla naisilla on sekasaunoissa uima-asut, MUTTA joskus on jokunen mies ilman uikkareita. Ja se on ihan ok, koska kyseessä on suositus. Elikkä naiset aina pitää, mutta miehet ei aina. Eli ihan miten kukin haluaa.
p.s. Asujen käyttö yksityisjuhlissa on ryhmän kesken sovittavissa.
luulen että siellä saa olla myös pinppissillään. Monet virtsatietulehdukset itsekin varmaan välttänyt. Muutamat miehet saattanut halutessaan katsomalla nähny pinpin, tai oikeastaan vaan etukarvat eli karvakolmion, mutta ei haittaa.
Hyi hitto, luulisi kyllä jokaisen tuossa tilanteessa pitävän uikkarit päällä, oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, luulisi kyllä jokaisen tuossa tilanteessa pitävän uikkarit päällä, oli mies tai nainen.
Miten niin? kivampi ja rennompihan sitä on alasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? kivampi ja rennompihan sitä on alasti olla.
Jep, niin sängyssä kuin saunassa.
Kyllä siellä sekasaunoissa kaikki käyttäytyy fiksusti elikkä ei ole mitään seisokkeja tai levittelyjä. Ei olla ikinä huomattu sellaisia eikä olla kuultu että sellaista olisi ollut.
Huom: yksityisbileet voi olla sitten vähän eri asia.
vähän epämääräinen se suositus uima-asussa, jättää tulkinan varaa. pitääkö joka tapauksessa olla pyyhe tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä sekasaunoissa kaikki käyttäytyy fiksusti elikkä ei ole mitään seisokkeja tai levittelyjä. Ei olla ikinä huomattu sellaisia eikä olla kuultu että sellaista olisi ollut.
Huom: yksityisbileet voi olla sitten vähän eri asia.
Eli siellä saa olla alasti. ja erektion tuleminen ei ole huonoa käytöstä ja se voi tulla myös tahattomasti.
Joo, ihmiset on siellä fiksusti. Sekasaunoissa naiset ei tuijota tai tsekkaa miehiä. Itsekään en koskaan tee niin.
muuttaisivat uudeksi suositukseksi alasti
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmiset on siellä fiksusti. Sekasaunoissa naiset ei tuijota tai tsekkaa miehiä. Itsekään en koskaan tee niin.
Fiksuimmat tsekkaa pippelit, jos mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Turha häveliäisyys on pyllystä ja tylsää. kaikki katotaan ja nautitaan.
On, eli ei kiskota asuja päälle ja pois