Miehet. Onko naisessa jokin erityinen ominaisuus, jokavie sinulta "jalat alta".
Olen 55-vuotias mies ja koko elämäni ajan olen ollut heikkona naisiin, joilla on ollut pitkät hiukset.
Kommentit (75)
Ei ole. Tosi nuorena oli mutta ei enää nykyään.
Onhan niitä montakin ja vaikka se on oksettavankin tylsästi sanottu, niin lopulta kokonaisuus ratkaisee.
Muutamia ominaisuuksia mainitakseni:
Iloisuus, ystävällisyys, huumorintaju, älykkyys ja neuvokkuus.
1. herttaisellisuus, 2. taju, että tapauskohtainen harkinta on parempi, kuin kaikenkattava moraaliluettelo, 3. prinsesseellisyys. Kynis.mies
Nainen jolla isot rinnat, jotka suipponee kärkeä kohti, kapea vyötärö ja pyöreä muhkea takapuoli. Uskomattoman kauniit kasvot ja iloinen ja empaattinen luonne. Todella harvinaisia tapauksia, joissa yhdistyy nämä kaikki.
Pidän naisista, jotka saavat herkästi orgasmin.55
Vierailija kirjoitti:
1. herttaisellisuus, 2. taju, että tapauskohtainen harkinta on parempi, kuin kaikenkattava moraaliluettelo, 3. prinsesseellisyys.
IHANA
Ei töröhuulia eikä muitakaan lisäosia. Normaalit hiukset.
Mulle kyllä isot luonnolliset roikkuvatkin rinnat tekee sen että kiihottuu.
M45
Kaunis luonnollinen hymy sytyttää.
Kapeat hartiat ja ohuet käsivarret yhdistettynä mahti-tisseihin. Vastustamaton.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ainoaa ominaisuutta joka vie "jalat alta" (riippumatta kokonaisuudesta) ei varmasti ole kenenkään miehen mielessä. Sen sijaan on varmasti ominaisuuksia joista yksikin panee miehen juoksemaan pois, kiljuen. Minulle sellaisia ovat mm. rumapainoisuus (BMI>22) sekä rumaikäisyys (>29v).
Jos ajatellaan niin, että on vierekkäin kaksi unelmallista kaunotarta, jotka ovat muuten identtiset paitsi yhden ominaisuuden osalla joka toisessa heitä korostuu, niin valitsisin sen kaunottaren joka on tottelevaisempi.
Siinä taas miehenkuvatus joka ei kestä vahvaa hyvällä itsetunnolla olevaa naista. Muutenkin junttimainen ja naisia vähättelevä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Kapeat hartiat ja ohuet käsivarret yhdistettynä mahti-tisseihin. Vastustamaton.
Kaikenlaisia makuja. Itseäni taas viehättää nainen jolla on lihasta. Erityisesti lihaksikkuus tuolla hartioiden, niskan ja käsivarsien tienoolla näyttää tosi kivalta.
On. Sielunkumppanuus ja tulinen minua haluava suudelma joka välittää suuren himon.
Tummahko, sileä, mahdollisimman leveäreunuksinen anus
Persoonalliset kasvot jotka ovat minun mielestäni kauniit.
Jos pyytämättä ottaa suihin, niin se on kyllä hurmaava luonteenpiirre.