Mikä on ollut vuoden 2024 paras biisi?
Ihan ei ole vielä vuosi lopuillaan, mutta levyraati silti pystyyn.
Kommentit (75)
Kyllä se vaan jämähtäneisyydestä kertoo, jos ei pysty nimeämään yhtään hyvää uutta biisiä. Kuka haluaa rYnkkailla vaan menemään joillekin finninaama-aikojen suosikeille?
Jos et näe mitään hyvää uutuuksissa, olet käytännössä muumio.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Olen vähän samaa mieltä tuon ensimmäisen vastaajan kanssa Black Sabbathista. Kun olin teini kasarilla, joka viikko kuulin jonkun uuden, hyvän biisin tai bändin. Ysärillä ehkä kerran kuussa ja 2000-luvun alussa hyvä, jos kerran vuoteen.
Yritin oikein miettiä 2020-luvun parasta biisiä. Ei tule kerrassan mitään mieleen. Tarkistin juuri iTunesista: En ole ostanut tänä vuonna yhtään tänä vuonna ilmestynyttä biisiä. Viimeksi olen ostanut Weekendin Blindin Lights-kappaleen ja siitäkin on jo vuosia.
Olen oikeasti harmissani tilanteesta, mutta minkäs minä musiikkimaulleni voin.
I Feel You
Mirella Timanttei, jos on pakko nimetä yksi (ainoa, jonka tunnistan tänä vuonna tehdyksi)
Bessin ja Benjaminin "Paremmin kuin kukaan muu".
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä. M28
Kaunis aani tuolla naislaulajalla.
Täällä ei siis oikeasti ole ketään alle 60-vuotiasta.
tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Black Sabbath: Paranoid. Joka vuoden paras biisi vuodesta 1970.
Olen tullut siihen tulokseen, että jos jotain halutaan vainoharhaiseksi, ensin itse yrittää tutustua henkilöön. Jos et havaitse mitään tuollaista itse ja henkilö vaikuttaa suhtkoht normaalilta, on huhujen syynä todennäköisesti seuraava. Se, että henkilö on harvinaisen täysjärkinen, mutta jostain syystä halutaan esittää jonain muuna. Ja miksiköhön?.
Olisko jotta kaikki mitä väittää olisi epäuskottavaa tai muuten vaan voi olla pelleily mustamaalaus, jos jollain kaunaa jollain tai joku haluaa kiinnittää huomion muuhun kun joihinkin mitä tuo henkilö voisi paljastaa Kuitenkin kannattaa pitää mielessä,että jollain tavikselle voi olka kuitenkin jotain tietoja asioista, mitä jotkut eivät halua muiden tietoon.
Aika huono harhautus joko Paranoid huhu.
Ropinin se Tupe-laulu. Yhdestäkään sanasta ei saa mitään selvää, joten siitä ei voi pahoittaa edes mieltään kun ei tiedä mitä siinä sanotaan.
Mamma 62 v
Mun eksä oli tuollainen että vuoden 1000 eaa jälkeen ei ole tehty hyvää musiikkia. Ankea tyyppi se oli muutenkin.
Bad Dreams -Teddy Swims
Too Sweet - Hozier
T. Vm-81 joka ihmettelee nuoruusmuistoihin jämähtäneitä
Vierailija kirjoitti:
Bad Dreams -Teddy Swims
Too Sweet - Hozier
Toi Teddy Swims kuulostaa hienolta. Alan kuunnella häntä! Kiitos vinkistä, vm-81.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bad Dreams -Teddy Swims
Too Sweet - Hozier
Toi Teddy Swims kuulostaa hienolta. Alan kuunnella häntä! Kiitos vinkistä, vm-81.
Ole hyvä :)
Mikko Harjun Rikas sydän. Tämä vasta äskettäin löytyi (toki julkaistukin vasta tänä vuonna) mutta kolahtaa isosti. N32
Ei sellaista olekaan. Kunnon musiikkia tehtiin viimeisen kerran 90-luvulla.
CatCat- Bye bye baby